Polskie rolnictwo umiera

Data: 2012-03-29 16:05:19
Autor: boukun
Polskie rolnictwo umiera
Nie ma już polskiego, dobrej jakości mięsa w sklepach, sprzedaje się tylko sprowadzane z zagranicy. Polskie rolnictwo zaczyna umierać... Tak przed ponad godziną w RMF FM...

Obudzili się, z reką w nocniku...

boukun

Data: 2012-03-29 16:15:06
Autor: abc
Polskie rolnictwo umiera
Polskie rolnictwo zaczyna umierać...

Zaczyna?  Raczej kończy.  Widok krowy pasącej się na łące to rzadkość. Na
zapuszczomych ugorach pasą się sarny.  Plaga będących pod ochroną lisów
zjada ostatnie egzemplarze kur hodowanych na wolnym wybiegu.

Data: 2012-03-29 16:20:03
Autor: u2
Polskie rolnictwo umiera
W dniu 2012-03-29 16:17, abc pisze:
[...]

Gdzie ty abecadlo mieszkasz ? U mnie gospodarstwo za gospodarstwem.

Data: 2012-03-29 07:58:38
Autor: Marek
Polskie rolnictwo umiera
On Mar 29, 4:20 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> zjada ostatnie egzemplarze kur hodowanych na wolnym wybiegu.

Gdzie ty abecadlo mieszkasz ? U mnie gospodarstwo za gospodarstwem.

U mnie na wsi jeden chlop ma 1 ( slownie: jedna) krowe i jedna
jalowke.
Dwie wsie dalej, jeden chlop ma dwie krowy.

Tylko nie pytaj mnie, jak jest w Niemczech, tu, gdzie teraz
mieszkam... hodowla bydla kwitnie, jakby tu  Gierek rzadzil.

Data: 2012-03-29 21:31:42
Autor: Leprechaun
Polskie rolnictwo umiera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f746f96$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Każde bierze dopłaty z UE i kasę od rodziny z Raichu. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-03-31 23:58:10
Autor: pluton
Polskie rolnictwo umiera
 Plaga będących pod ochroną lisów
zjada ostatnie egzemplarze kur hodowanych na wolnym wybiegu.

Plaga bedacych pod ochrona ksiendzow obzera do kosci emerytow,
goniacych resztkami sil.

Nullification

Data: 2012-03-29 16:24:20
Autor: jadryś
Polskie rolnictwo umiera
W dniu 2012-03-29 16:05, boukun pisze:
[...]

Unia nauczyła chłopów brać kasę i tym samym zapominają oni jak się orze ziemię i hoduje zwierzęta.

Polskie rolnictwo umiera