Polskie serce rwie się do socjalizmu...

Data: 2011-11-26 08:21:07
Autor: Tzva Adonai
Polskie serce rwie się do socjalizmu...
Data: 2011-11-26 19:36:47
Autor: jadrys
Polskie serce rwie siÄ™ do socjalizmu...
W dniu 2011-11-26 17:21, Tzva Adonai pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=fNHuSwXREGU

No, Słowiańskie serce. Kapitalizm Słowianom w ordynarny sposób jest narzucany, i zawsze prawdziwy Słowianin będzie tęsknił z ustrojem w którym panuje sprawiedliwość społeczna.

Data: 2011-11-27 00:15:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jarbiq$jua$2node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawiedliwość społeczna nie istnieje!

Data: 2011-11-26 20:36:00
Autor: boukun
Polskie serce rwie sie do socjalizmu...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisal w wiadomosci news:12a796cb-f183-4d58-8d2f-e25c744dcdb3n10g2000vbg.googlegroups.com...
http://www.youtube.com/watch?v=fNHuSwXREGU

Dokladnie, wszystko zylo, a dzisiaj wegetuje i umiera i zapija sie na smierc, jak mój kolega Krzysiek i Darek...

boukun

Data: 2011-11-26 14:19:41
Autor: Marek
On Nov 26, 8:36 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Tzva Adonai" <purpurw...@runbox.com> napisal w wiadomoscinews:12a796cb-f183-4d58-8d2f-e25c744dcdb3n10g2000vbg.googlegroups.com...

>http://www.youtube.com/watch?v=fNHuSwXREGU

Dokladnie, wszystko zylo, a dzisiaj wegetuje i umiera i zapija sie na smierc,
jak mój kolega Krzysiek i Darek...

boukun

"wszystko zy(D)lo wegetuje....

No , co Ty , Bekon...mijasz sie z prawda...

Data: 2011-11-27 05:18:40
Autor: stevep
Dnia 26-11-2011 o 20:36:00 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A ty jestę¶ więcej litrażowy?