[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1

Data: 2010-01-08 05:22:28
Autor: Rafal\(sxat\)
[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1
Witam

czy jest jakis sposob na odsluchanie stacji radiowych nadawanych przez
intenet shoutcastow (Acc+, pliki w formacie M3U lub pls...)
sprawdzilem juz TCPP - ktory sie nei uruchamia, GSPlayer - nie
odtwarza, RealPlayer tez nie chce...

Rf

Data: 2010-01-08 09:45:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 8 Jan 2010 05:22:28 +0100, Rafal(sxat) napisał(a):

[...]

spróbuj TCMP albo Core player

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-08 17:13:20
Autor: Rafal\(sxat\)

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
> [...]

> intenet shoutcastow (Acc+, pliki w formacie M3U lub pls...)
> sprawdzilem juz TCPP - ktory sie nei uruchamia, GSPlayer - nie

TCMP nie dziala, Core Player jest platny ....
tzn probuje otworzyc stacje ze strony www.radio.biz.pl (zetke, rmf
itp..)

Rf

Data: 2010-01-08 17:15:57
Autor: ToMasz
[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1

tzn probuje otworzyc stacje ze strony www.radio.biz.pl (zetke, rmf
itp..)
RMf na 100% działa, sprawdze jak bede w domu jakim "odtwarzaczem"
ToMasz

Data: 2010-01-08 18:28:13
Autor: ToMasz
ToMasz pisze:
tzn probuje otworzyc stacje ze strony www.radio.biz.pl (zetke, rmf
itp..)
RMf na 100% działa, sprawdze jak bede w domu jakim "odtwarzaczem"
ToMasz
rmf.fm/radio/#
plikam w zaczek"play", uruchamia sie tcpmp i odtwarza dzwiek.
moze wieśniacka metoda, ale
1 działa
2 nie jestem  zapalonym radiosłuchaczem wiec wystarcza
3 tcpmp moze wygaśić ekran pozostawiając dzwiek i aktywne wifi.

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2010-01-08 19:09:12
Autor: Rafal\(sxat\)
[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1
1 działa
2 nie jestem  zapalonym radiosłuchaczem wiec wystarcza
3 tcpmp moze wygaśić ekran pozostawiając dzwiek i aktywne wifi.

masz może gdzies swoją instalkę TCPMP ? bo tego jest tyle ze kurde
cięzko znaleźć coś dzialającego...

Rf

Data: 2010-01-08 18:31:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 8 Jan 2010 19:09:12 +0100, Rafal(sxat) napisał(a):

masz może gdzies swoją instalkę TCPMP ? bo tego jest tyle ze kurde
cięzko znaleźć coś dzialającego...

TCPMP się nie instaluje, wystarczy wypakować do katalogu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-08 19:54:16
Autor: Rafal\(sxat\)
[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1

TCPMP się nie instaluje, wystarczy wypakować do katalogu.

znalazlem juz 5 wersji roznych i za kazdym razem aplikacja konczy z
bledem - see: crash.txt, stoje na systemie firmowanym przez ere WM6.1

Rf

Data: 2010-01-08 18:56:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 8 Jan 2010 19:54:16 +0100, Rafal(sxat) napisał(a):

znalazlem juz 5 wersji roznych i za kazdym razem aplikacja konczy z
bledem - see: crash.txt, stoje na systemie firmowanym przez ere WM6.1

to posprzątaj sobie w systemie albo zrób hardreset.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-09 11:23:12
Autor: Rafal\(sxat\)

> [...]

WM6.1

to posprzątaj sobie w systemie albo zrób hardreset.

już dostałem od ToMasza paczki - i wszystko pieknie dziala!

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-01-08 20:45:57
Autor: Szadzik
Rafal(sxat) pisze:
[...]

Do diamonda była jakiś specjalnie kompilowany build bo były z nim problemy. Poszukaj, na pewno znajdziesz.

Upewnij się, że w ustawieniach formatów, jakie ma odtwarzać TCPMP masz zaznaczone MMS, czy jak się tam nazywa ten protokół.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-01-08 18:00:37
Autor: Waldek Godel
[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1
Dnia Fri, 8 Jan 2010 17:13:20 +0100, Rafal(sxat) napisał(a):

TCMP nie dziala,

co znaczy "nie działa"?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-08 10:54:37
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-08 05:22, Rafal(sxat) pisze:
[...]

rozwiazanie posrednie, ale mnie satysfakcjonuje. Polecam aplikacje Miasto Muzyki od RMF. Kilkanascie jak nie kilkadziesiat roznych kanalow muzycznych.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-08 15:16:46
Autor: Animka
Rafal(sxat) pisze:
Witam

czy jest jakis sposob na odsluchanie stacji radiowych nadawanych przez
intenet shoutcastow (Acc+, pliki w formacie M3U lub pls...)

To odtwarza Windows Media Player

sprawdzilem juz TCPP - ktory sie nei uruchamia, GSPlayer - nie
odtwarza, RealPlayer tez nie chce...

Zainstaluj PLUGIN Orban i Flash Player
http://www.orban.com/
http://www.tuner2.com/wmp.html

--
animka

[HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1