Polskie wladze olaly polskich rycerzy....

Data: 2010-07-20 08:04:27
Autor: D.J.MC Donald Musk
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
Data: 2010-07-20 08:22:58
Autor: Pistacjusz
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
On 20 Lip, 17:04, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75248,8155253,Grunwald__VIP_w_Litwinow_rzucil_bu...

W ogóle wszystkie imprezy z POwskim bydłem powinny być odwołane bo to
zagraża zdtrowiu i życiu normalnych ludzi.

Data: 2010-07-20 18:02:43
Autor: mkałrwan jest debilem
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

W ogóle wszystkie imprezy z POwskim bydłem powinny być odwołane bo to
zagraża zdtrowiu i życiu normalnych ludzi.

No to wy pisuarowcy jesteście bezpieczni.

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-20 09:07:31
Autor: D.J.MC Donald Musk
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
On 20 Lip, 18:02, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał

[...]

ciekawe ktory to POwiec rzucal butelkami...
ja stawiam na komoroskiego - nie zeby byl pijany ale dostal arytmii od
slonca i butelka mu z reki wyleciala...

Data: 2010-07-20 16:25:27
Autor:
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
Istotne jest ten fragment newsa:

"Po skandalu, jakim skończyła się sobotnia inscenizacja na polach
grunwaldzkich, jej organizatorzy nie wykluczają, że za rok impreza się nie
odbędzie."

Przecież Grunwald to niewygodna w obecnym układzie politycznym historia. Tam
przegrali krzyżacy, czyli w skrócie 'niemcy'.. więc rekonstrukcje czy
jakiekolwiek inne opcje pamiętania o tym wydarzeniu muszą zostać zatarte
(gdzie tylko się da).

Tak jak i zniknęła melodia Roty z  carillonów na wieży gdańskiego ratusza
(zamienioną ją w 2003 hymnem UE) - to działania władz na mniejszą skalę, ale
ukazują trend.

Dla przypomnienia tekst Roty [Marii Konopnickiej] - również z elementami
antyniemieckimi ;)

(źródło: http://www.ewa.bicom.pl/piosenki/patriotyczne/patr18.htm)

"Nie rzucim ziemi skąd nasz ród, Nie damy pogrześć mowy, Polski my naród, polski lud, Królewski szczep piastowy. Nie damy by nas zniemczył wróg! Tak nam dopomóż Bóg! Tak nam dopomóż Bóg! Do krwi ostatniej kropli z żył Bronić będziemy ducha, Aż się rozpadnie w proch i w pył Krzyżacka zawierucha. Twierdzą nam będzie każdy próg. Tak nam dopomóż Bóg! Tak nam dopomóż Bóg! Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz, Ni dzieci nam germanił! Orężny wstanie hufiec nasz, Duch będzie nam hetmanił. Pójdziem, gdy zabrzmi złoty róg. Tak nam dopomóż Bóg! Tak nam dopomóż Bóg! Nie damy miana Polski zgnieść, Nie pójdziem żywo w trumnę
W Ojczyzny imię i w jej cześć Podnosim czoła dumne. Odzyska ziemię dziadów wnuk. Tak nam dopomóż Bóg! Tak nam dopomóż Bóg!"

Data: 2010-07-20 20:09:09
Autor: matusm
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6a9fc5e1-5f0e-48bc-bf2c-de2e6d8cb79bc10g2000yqi.googlegroups.com...
http://wyborcza.pl/1,75248,8155253,Grunwald__VIP_w_Litwinow_rzucil_butelka_piwa.html

--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Polskie wladze olaly polskich rycerzy....