Polskie wladze olaly polskich rycerzy....

Data: 2010-07-20 08:22:58
Autor: Pistacjusz
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
On 20 Lip, 17:04, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75248,8155253,Grunwald__VIP_w_Litwinow_rzucil_bu...

W ogóle wszystkie imprezy z POwskim bydłem powinny być odwołane bo to
zagraża zdtrowiu i życiu normalnych ludzi.

Data: 2010-07-20 18:02:43
Autor: mkałrwan jest debilem
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

W ogóle wszystkie imprezy z POwskim bydłem powinny być odwołane bo to
zagraża zdtrowiu i życiu normalnych ludzi.

No to wy pisuarowcy jesteście bezpieczni.

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-20 09:07:31
Autor: D.J.MC Donald Musk
Polskie wladze olaly polskich rycerzy....
On 20 Lip, 18:02, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał

[...]

ciekawe ktory to POwiec rzucal butelkami...
ja stawiam na komoroskiego - nie zeby byl pijany ale dostal arytmii od
slonca i butelka mu z reki wyleciala...

Polskie wladze olaly polskich rycerzy....