Polskie znaki na iPadzie

Data: 2011-11-08 17:00:55
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
Hej,

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 07:33:32
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Iguan007 napisa?(a):

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

A support techniczny Apple nie wie? ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-08 19:03:00
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnjbhq21.qse.januszekgimli.mierzwiak.com...
Iguan007 napisa?(a):

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

A support techniczny Apple nie wie? ;)

Tak mozna 99% wypowiedzi z tego forum usunac. Wystarczy w miejsce "apple" wpisac producenta o ktorego produkt/usluge nieszczesny rozmowca zapytal. Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 10:29:15
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 10:03:00 Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

Tak, zapewne z zazdro¶ci że nie stać go na produkty Apple :P

A Ty jak my¶lisz?

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieni±dze innych ludzi."

Data: 2011-11-08 10:30:54
Autor: Sławek Maculewicz
Polskie znaki na iPadzie
[...]

Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?
A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-11-08 10:34:43
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 10:30:54 Sławek Maculewicz  <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał(a):

Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

Jaka jest wła¶ciwa grupa o tematyce padów

A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

Fakt. No chyba żeby mu wkręcić polskie klawisze..

Data: 2011-11-08 11:05:24
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 10:34, Użytkownik Piotr M napisał:

Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

Jaka jest wła¶ciwa grupa o tematyce padów

Nie znam (pomijam p.c.simpad) ale jest grupa p.c.s.macintosh.
A jakby nie pomogło to jest sporo różnych "forumów".

A co do pytania w tytule to w apple store nie ma takiej
klawiatury programowej ?

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 19:45:41
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message news:op.v4mfds2h8woxnuorgan-- 5...
Dlaczego nie reagujesz tak gdy ktos pyta np. o Asusa?

Bo iPad w żaden sposób nie łapie się na tematykę tej grupy?

Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych? Niesamowitye, taki Commodore 64 lapie sie ale wydaje mi sie mniej "komputerem osobistym" niz iPad. Mozesz prosze rozwinac dlaczego tablet nie lapie sie na grupe dotyczaca komputerow osobistych?

A na dodatek pytanie dotyczy raczej oprogramowania...

Zabawne ze ponizej widze watki o zestawach glosnomowiacych, playerach DVD, wysylaniu maili ze skanera (pytanie o ustawienia - dokladnie tak jak moje) i jakos nikomu one tak nie przeszkadzaja. Dlaczego akurat moje "nie nadaje sie na ta grupe"? W czym moje pytanie rozni sie od powyzszych?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 11:25:20
Autor: SĹ‚awek Maculewicz
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 10:45:41 Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

Bo iPad w Âżaden sposĂłb nie Âłapie siĂŞ na tematykĂŞ tej grupy?

[...]

Nie. Sam sobie rozwiń - przeczytaj opis grupy.

[...]

W niczym. Masz pecha. Ale i tak odpowiedź już dostałeś...

Pozdrawiam,
Iguan

  ZjadĹ‚o Ci "007" ;-)

--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-11-08 20:35:04
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie

"Slawek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message news:op.v4mhwi0x49y0rporgan-- 5...
"komputerem osobistym" niz iPad. Mozesz prosze rozwinac dlaczego tablet nie
lapie sie na grupe dotyczaca komputerow osobistych?

Nie. Sam sobie rozwin - przeczytaj opis grupy.

Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to nie komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 18:35:02
Autor: Q
Polskie znaki na iPadzie
Nie. Sam sobie rozwin - przeczytaj opis grupy.

Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to nie komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

Sprzet / Hardware.
Ty zas pytasz o rozwiazanie z rodziny software.
Zapytaj na grupie dot. uzywanego na padzie systemu operacyjnego.

Data: 2011-11-08 20:41:29
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 11:35, Iguan007 pisze:
Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to nie
komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

Nie, "PC" to skrót od nazwy własnej "IBM PC". Komputer
osobisty nazywa się "personal computer". Wspomniany przez
Ciebie Commodore 64 jest "personal computer", ale nie jest
"PC".

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-11-09 06:12:39
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2011110819413400grush.one.pl...
[...]

PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie "IBM PC" a nie "Personal Computer" ogolnie. Ja wiem ze Wiki nie jest najlepsza encykloedia ale ta definicja ma jak najbardziej sens: A personal computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and original sales price make it useful for individuals, and which is intended to be operated directly by an end-user with no intervening computer operator. "

Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA tez sa nie na miejscu?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 21:26:56
Autor: MC
Polskie znaki na iPadzie
Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c2fu$adv$1news.onet.pl...
[...]

Mistrzu ignorancji, "pecet" to nie jest skrotem od komputer osobisty, co już zreszt± wyraĽnie Radek napisał. Poczytaj sobie o historii komputerów, to może zrozumiesz dlaczego laptop Asusa jest pecetem a iPad - nie.

Data: 2011-11-09 06:47:01
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"MC" <m5c@o2.pl> wrote in message news:j9c3c5
Mistrzu ignorancji, "pecet" to nie jest skrotem od komputer osobisty, co już

Jest.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-09 16:25:13
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 21:47, Iguan007 pisze:
"MC"<m5c@o2.pl>  wrote in message news:j9c3c5
Mistrzu ignorancji, "pecet" to nie jest skrotem od komputer osobisty, co
już

Jest.
Pieprzysz głupoty.

Data: 2011-11-13 02:35:32
Autor: Mariusz
Polskie znaki na iPadzie
On Tue, 8 Nov 2011 21:26:56 +0100, MC wrote:

Mistrzu ignorancji, "pecet" to nie jest skrotem od komputer osobisty, co już zreszt± wyraĽnie Radek napisał.

Akurat "pecet" pochodzi od "personal computer" poprzez "ibm pc", ale
oczywi¶cie nie oznacza ogólnie komputera osobistego.

--
Mar.

Data: 2011-11-08 21:30:17
Autor: Maciej Bojko
Polskie znaki na iPadzie
On Wed, 9 Nov 2011 06:12:39 +1000, "Iguan007"
<iguan007@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie wydurniaj się. "Komputerom osobistym" w tak szerokim rozumieniu
tego słowa s± po¶więcone też pl.comp.sys.amiga, pl.comp.sys.atari,
pl.comp.sys.macintosh, pl.comp.sys.palmtop, na upartego jeszcze kilka.
Ta grupa jest stricte o pecetach.

Ja wiem ze Wiki nie jest najlepsza encykloedia

Nie jest zła. Szkoda tylko, że kopiujesz-wklejasz bez czytania. Cyt.:
"For computers generally referred to as "PCs", see IBM PC compatible."

--
Maciej Bójko

Data: 2011-11-09 06:45:10
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> wrote in message news:sq3jb79rkcpjn8t0j5pclfnnbcnmqknqsa4ax.com...
[...]

Amiga, atari to konkretni producenci. PC to komputer osobisty. Czy Ci sie to podoba czy nie. I nie jestem z grupa od jej powstania, patrze co ma w opisie. W opisie ma PC czyli Personal Computer. Zadnej referencji do takiej czy innej linii komputerow nie ma. WIec albo popros admina zeby to zmienil, albo zyj z tym ze komputer osobisty dla mnie to nie to samo co PC dla CIebie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 23:16:20
Autor: Maciej Bojko
Polskie znaki na iPadzie
On Wed, 9 Nov 2011 06:45:10 +1000, "Iguan007"
[...]

A wiesz - to jest całkiem sensowne rozwi±zanie. *plonk*

--
Maciej Bójko

Data: 2011-11-14 22:54:11
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c4cq$hab$2news.onet.pl...
[...]

PC twierdzisz "Komputer Osobisty" to tak się Tobie tylko wydaje.
Osobisty papier toaletowy nie jest osobisty.
Dowód Osobisty nie jest Prawem Jazdy.
Tak się tylko NAZYWA.

PC to jest komputer typu PC, a może być nie osobisty tylko FIRMOWY.
MUMIA to jet mumia, każdy wie, ze nie każde zmumifikowane zwłoki to MUMIA.

Spróbuj na starym Mackintoschu uruchomić program z PC to ZROZUMIESZ.
Apple skundliły się by można było uruchamiać na nich programy z PC.
Nawet procesor Motoroli dałngrejdowali do Intela by zyski osi±gn±ć.
Kurewska komercja. Technologicznie byli przecież lepsi.

A w kwestii polskich znaków na iPadzie szukaj na innej rupie.
Nie upieraj się przy błędnym własnym zdaniu...

Feromon

Data: 2011-11-08 21:33:01
Autor: JoteR
Polskie znaki na iPadzie
"Iguan007" napisał:

PC to skrot od Personal Computer.

Naklejka z takim opisem widniała też na spodzie mojego ZX Spectrum.
Zatem twoja rewelacja ¶wiadczy dokładnie o niczym.

Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego odniesienia do IBM.

Bo w czasach gdy powstała ta grupa, okre¶lenie "pecet" było zrozumiałe dla każdego z nieujemnym IQ. To mówisz, że teraz się pogorszyło i bez instrukcji obrazkowej ani rusz? Serio? Trzeba będzie uaktualnić FAQ.

Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA
tez sa nie na miejscu?

Ale rozumiesz okre¶lenie "komputer zgodny z IBM PC", czy tylko tak sobie pszemolisz dla podtrzymania dyskusji?
Oczywi¶cie, że laptop (czy jak kto woli, notebook) ASUS-a łapie się do tej kategorii.

JoteR

Data: 2011-11-09 06:53:32
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j9c3mf$lcl$1inews.gazeta.pl...
"Iguan007" napisał:

[...]

PC to skrot od Personal Computer. Jak sluszniue zauwazasz, komputerem osobistym jest i to Spectrum (i moj iPad). To ze interpretujesz sobie to tak jak Ci wygodnie to Twoja sprawa. Opis grupy nie ma ZADNEGO odniesienia do takiej czy innej linii komputerow.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-09 11:39:37
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 21:53, Iguan007 pisze:

[...]

Jeste¶ odporny na wiedzę i trudny do zar±bania...

Mała podpowiedĽ: zapoznaj się ze znaczeniem słowa "misnomer".

Data: 2011-11-09 16:35:22
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 21:53, Iguan007 pisze:
PC to skrot od Personal Computer. Jak sluszniue zauwazasz, komputerem
osobistym jest i to Spectrum (i moj iPad).

Tu zajmujemy się sprzętem i akcesoriami do sprzętu zgodnego z IBM PC. Apple iPad nie należy do tej grupy. Poza tym tu zajmujemy się *S*P*R*Z*Ę*T*E*M a klawiatura ekranowa należy do oprogramowania, a nie sprzętu. Widzisz różnicę?

  To ze interpretujesz sobie to tak
jak Ci wygodnie to Twoja sprawa.

Ale on to interpretuje zgodnie ze stanem faktycznym.

  Opis grupy nie ma ZADNEGO odniesienia do
takiej czy innej linii komputerow.

1.No widzisz jak to jest - inni rozumiej±, a Ty nie rozumiesz. To problem jest z Tob± czy z reszt±?
2.Wyja¶nij mi mistrzu intelektu, dlaczego istnieje grupa pl.comp.sys.atari, skoro na pudełku od Atari 65 XE było napisane" Atari - Personal Computer. Dlaczego przez tyle lat nie było tu żadnego imbecyla, który domagałby się pomocy w sprawie "małego" Atari?

Data: 2011-11-08 21:38:02
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 21:12, Iguan007 pisze:
PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego
odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie

Nie musisz widzieć. Od kiedy tu jestem (czyli ponad 15 lat)
rozmawia się tu tylko o komputerach PC-compatible. To fakt,
nie musi być nawet nigdzie wprost zapisany. Nie dyskutuj
z rzeczywisto¶ci±...

Od biedy można pod tę grupę podci±gn±ć komputery Apple (bo
*teraz* s± pecetami zwykłymi, nawet można na nich zainstalo-
wać Windows czy Linuksa), ale o iPhone, iPad czy iPod dysku-
tuje się na innych grupach.

Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA tez sa
nie na miejscu?

Notebooki ASUSa s± zgodne ze standardem przemysłowym PC.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-11-09 06:49:42
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2011110820380800grush.one.pl...
[...]

Rzeczywicie, ja nie czytam grupy od 15 lat. Czytam tylko opis grupy i widze tylko odniesienie do PC.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-14 22:59:23
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c4l6$i96$1news.onet.pl...

[...]

Widzisz odniesienie, ale nie wiesz co to PC poza bezpo¶rednim tłumaczeniem "PC".
Więc ucz sie od tych, podczas życia których skrót "PC" powstawał.
Ja tez "screen" odbierałem jako "monitor". A po staroangielsku to nie znaczyło to samo.

Feromon

Data: 2011-11-14 22:42:14
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9b0kf$8lt$1news.onet.pl...

[...]

Widać nie rozumiesz co to PC.
Tablet to nie PC.  Tak samo jak smatfon.

Feromon

Data: 2011-11-08 11:26:43
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 10:45, Iguan007 pisze:
Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?

Nie, to jest grupa o komputerach zgodnych (wywodzÄ…cych siÄ™)
z IBM PC.

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Data: 2011-11-08 20:41:08
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Radoslaw Sokól" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message news:j9b053$7q2$1polsl.pl...
W dniu 08.11.2011 10:45, Iguan007 pisze:
Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?

Nie, to jest grupa o komputerach zgodnych (wywodzacych sie)
z IBM PC.

Naprawde? Gdzie dokladnie to przeczytales? Ja widze w opisie ze jest to grupa o komputerach osobistych. Nic o wywodzeniu sie z IBM nie ma.

I jak chcesz dokladnie definiowac "wywodzenie sie z IBM"? Netbook sie lapie? A netbook z Linuksem? A tablet z Windowsem? Co to wg. Ciebie znaczy "wywodzi sie z IBM PC"? Ma miec zewnetrzny monitor? Windowsa? Modulowa budowe?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 11:55:38
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 11:41:08 Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Radosław trochę racji.
IMO laptopy wywodz± się z PC, notebooki wywodz± się z laptopów, netboki  wywodz± się notebooki.

IMO obecne pady wywodz± się ze smartfonów.

Czyli dyskusja o padach raczej na pl.misc.telefonia.gsm, ale z uwagi na  zacieraj±ce granice w technologiach oraz przenikanie i wspólne  uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych  kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie  rozmawiać o padach.

Data: 2011-11-08 10:38:31
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Piotr M napisa?(a):

IMO obecne pady wywodzÄ… siÄ™ ze smartfonĂłw.

Kurcze, to co zrobimy jak ktoĹ› na takim postawi Windowsa? ;P

j.

Data: 2011-11-08 12:05:51
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 11:55, Użytkownik Piotr M napisał:

Radosław trochę racji.
IMO laptopy wywodz± się z PC, notebooki wywodz± się z laptopów, netboki wywodz± się notebooki.

IMO obecne pady wywodz± się ze smartfonów.

Obecne pady/tablety wywodz± się z PDA które to wywodz± się z Palmów.
Zło¶liwi twierdz± że tablet to taki PDA z wielkim ekranem
na posiadaczy małych narz±dów.
W wersji dla fanatycznych wyznawców maka wywodz± się z Newtona.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 12:58:23
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 12:05:51 RadoslawF <radoslawf@onet.pl> napisał(a):

Dnia 2011-11-08 11:55, Użytkownik Piotr M napisał:

 IMO obecne pady wywodz± się ze smartfonów.

Obecne pady/tablety wywodz± się z PDA

W sumie racja. Chociaż obecne pady to takie duże smartfony i granica się  zatarła. Bo te same urz±dzenie wielko¶ci 4.5" to smartfon, a wielko¶ci 7"  to pad.

Data: 2011-11-08 13:10:57
Autor: Mariusz Kruk
Polskie znaki na iPadzie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
zatarła. Bo te same urz±dzenie wielko¶ci 4.5" to smartfon, a wielko¶ci 7"

RRrrrrrrwa!
"To samo", a nie "te same"!

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-11-08 13:27:55
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 13:10:57 Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org>  napisał(a):

RRrrrrrrwa!
"To samo", a nie "te same"!

Dziękuję

Data: 2011-11-08 15:46:03
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 12:58, Użytkownik Piotr M napisał:

[...]

Zwłaszcza te bez funkcji telefonu ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 16:01:51
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 15:46:03 RadoslawF <radoslawf@onet.pl> napisał(a):

[...]

My¶lę, że obecnie w niektórych nowo zaprojektowanych padów co brak modemu  3G, to efekt chorego marketingu i nic więcej. Tak samo jak chorym  marketingiem jest nie umieszczanie bluetoothu w laptopach, na całkowite  nieszczę¶cie marketing ten stosowany jest (jeszcze?) również przez Dell..

Data: 2011-11-08 15:07:43
Autor: kamil
Polskie znaki na iPadzie
On 08/11/2011 15:01, Piotr M wrote:
[...]

Nawet najtańsze Inspiriony maj± opcję dołożenia BT przy zakupie. Jak u Della za drogo, to na allegro czy ebay dostaniesz kartę za grosze.

Wiekszo¶ć przeciętnych kowalskich BT do niczego nie potrzebuje, moja matka nie wie pewnie nawet czy go ma, więc po co maj± płacić?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-08 16:43:53
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 16:07:43 kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

Wiekszo¶ć przeciętnych kowalskich BT do niczego nie potrzebuje, moja  matka nie wie pewnie nawet czy go ma, więc po co maj± płacić?

Hmm, dalej uważam, że pozbawianie stricte mobilnego sprzętu, we/wy stricte  mobilnych na rzecz marketingu, jest rzecz± chor±, tym bardziej, że koszt  podzespołu bluetooth jest praktycznie zerowy. Mało tego, nawet powszechne  niewsadzanie w laptopy, modemu 3G uważam za przegięcie i sztuczne  pozycjonowanie sprzętu.

Co do tego, że przeciętny kowalski nie potrzebuje BT, a jeszcze inny  Kowalski co¶ kiedy¶ tylko słyszał o bluetooth, nie znaczy że mamy cofać  się.

Data: 2011-11-08 15:47:53
Autor: kamil
Polskie znaki na iPadzie
On 08/11/2011 15:43, Piotr M wrote:
[...]

Niezbyt rozumiem o jaki marketing tu chodzi - czyżby marketingowcy w reklamie krzyczeli "nasz laptop nie ma BT i dlatego jest najlepszy"?

Inna sprawa, że BT od zawsze doprowadzał mnie do szewskiej pasji i czasem naprawdę trzeba się sporo naprzeklinać, żeby cholerstwo zainstalować. Certyfikowane sterowniki i soft pasuj±ce tylko i wył±cznie do jednego sprzętu w jednej wersji, parowanie urz±dzeń, wolę już wł±czyć wifi albo trzymać kabel USB na biurku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-08 16:56:45
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 16:47:53 kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

[...]

Jest kilka laptopów. Chcesz mieć BT musisz kupić droższego. O taki  marketing :)

Inna sprawa, że BT od zawsze doprowadzał mnie do szewskiej pasji i  czasem naprawdę trzeba się sporo naprzeklinać, żeby cholerstwo  zainstalować.

Mnie również, ale tylko i zawsze, kiedy to był BT na USB.

Data: 2011-11-08 16:47:46
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 16:01, Użytkownik Piotr M napisał:

[...]

I jeste¶ w błędzie.
Zrobiłem ostatnio mał± ankietę po znajomych i kolegach z pracy.
Wszyscy poza jednym używaj± tableta w domu lub przed domem
w zasięgu wifi. Modem 3G jest im tak samo niepotrzebny jak
używanie tableta jako telefonu.
Rozumiem że w innych grupach mog± być inne proporcje ale
bior±c pod uwagę wkładanie tam ekranów nienadaj±cych się
do pracy w słońcu robi to z tabletów jednak sprzęt do użytku
domowego.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 16:55:04
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 08-11-2011 o 16:47:46 RadoslawF <radoslawf@onet.pl> napisał(a):

[...]

Nie mam (nie potrzebuje bo i tak siedzę non stop przed lapkiem :) ) i się  nie wypowiem na temat używalno¶ci w różnych miejscach. Twojej grupy  posiadaczy też nie znam, ale rozumiem że jest to pewien target. Natomiast  gdybym miał pada, to bym go wszędzie nosił. My¶lę też, iż jednak jest  wystarczaj±co często używany poza domem. Chociażby jakie¶ konferencje, w  podróży, na uczelniach, itd itd.. Dlatego też nie tylko w słońcu na plaży  w samo południe :)

Data: 2011-11-08 16:52:20
Autor: kamil
Polskie znaki na iPadzie
On 08/11/2011 15:55, Piotr M wrote:
[...]

Nie rozumiem problemu. S± tablety z 3G, s± tablety bez 3G, można wybrać ten, który potrzebujesz. A że droższy? Tak to już jest w życiu, chcesz więcej, to więcej zapłacisz, zasada starsza od chrze¶cijaństwa.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-08 17:30:02
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 16:55, Użytkownik Piotr M napisał:

[...]

To może kup, poużywaj a dopiero potem się wypowiadaj.
Wła¶ciciel dziesięcio-calowego tableta nie wynoszonego z domu.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 21:14:23
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message news:j9b2eg$fsj$1news.onet.pl...

Zło¶liwi twierdz± że tablet to taki PDA z wielkim ekranem
na posiadaczy małych narz±dów.

Nie rozumiem dlaczego zwykle urzadzenie budzi takie niezdrowe emocje. Widziales w temacie mojego watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do zalosnych "zartow" jak ten powyzej.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 12:49:17
Autor: RadoslawF
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 2011-11-08 12:14, Użytkownik Iguan007 napisał:

[...]

OdpowiedĽ na zadane pytanie już padła.
Nie widzę też powodu dla którego tobie wolno a mnie nie wolno
sobie pożartować w temacie tabletów.
Pomijam już fakt że sam jestem wła¶cicielem jednego z nich.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-08 12:59:41
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Tue, 8 Nov 2011 21:14:23 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

Z FAQ pl.comp.pecet:
„Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
jakimkolwiek systemem operacyjnym.”

I to w zasadzie kończy dyskusję. Co do tekstu „Widziales w temacie mojego
watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu zignorowac jesli Cie nie
interesowal.” komentarz może być jeden: Ty naprawdę nie wiesz, od czego jest
podział tematyczny grup, czy tylko udajesz?

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Romantyk czĹ‚owiek, ktĂłremu miĹ‚ość zdarza siÄ™ częściej, niĹĽ seks.         ]

Data: 2011-11-08 22:26:16
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:9py9ebkktmdt$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...

Z FAQ pl.comp.pecet:
"Tematyka grupy sa wszystkie zagadnienia zwiazane z komputerami klasy PC,
dotyczace sprzetu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
jakimkolwiek systemem operacyjnym."

I to w zasadzie konczy dyskusje.

Poszukaj w archiwum swojego posta gdzie pytasz "jakie narzedzie polecacie do przeprowadzenia gruntownego skanu tego dysku
w szczególnosci (...) ".  Ty mozesz pytac o oprogramowanie, ale mi "robisz wyklad"? Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety. Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 12:52:19
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Iguan007 napisa?(a):

Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety. Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

Jakie emocje? Nawet Animka sie nie obudzila... ;P

j.

Data: 2011-11-08 16:49:41
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Tue, 8 Nov 2011 22:26:16 +1000, Iguan007 napisał(a):

Poszukaj w archiwum swojego posta gdzie pytasz "jakie narzedzie polecacie do przeprowadzenia gruntownego skanu tego dysku
w szczegĂłlnosci (...) ".  Ty mozesz pytac o oprogramowanie, ale mi "robisz wyklad"? Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety. Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

O tego posta <1x7uf9caj279l.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info> Ci chodzi,
jak mniemam. To teraz wróć, przeczytaj go w całości i zastanów się, czy ja
prosiłem o pomoc w problemach z systemem / oprogramowaniem, czy o pomoc w
diagnostyce sprzętu…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would         ]

Data: 2011-11-09 06:17:22
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
jak mniemam. To teraz wróc, przeczytaj go w calosci i zastanów sie, czy ja
prosilem o pomoc w problemach z systemem / oprogramowaniem, czy o pomoc w
diagnostyce sprzetu.

Prosiles o dorade oprogramowania do skanowania dysku. Ja prosilem o dorade jak wlaczyc polskie znaki. Jesli gromisz mnie za pytanie dotyczace "oprogramowania" to niestety pytanie o program do skanowania dysku tez sie tam kwalifikuje. Ja osobiscie nie mam problemu ani z jednym, ani z drugim.

Podrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-09 10:27:40
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Wed, 9 Nov 2011 06:17:22 +1000, Iguan007 napisał(a):

Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
jak mniemam. To teraz wrĂłc, przeczytaj go w calosci i zastanĂłw sie, czy ja
[...]

Że jesteś zaimpregnowany na argumenty, to już zdążyłeś udowodnić.
Potwierdzać tego po raz kolejny naprawdę już nie musis…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym.                           ]

Data: 2011-11-09 09:09:36
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Że jesteś zaimpregnowany na argumenty, to już zdążyłeś udowodnić.
Potwierdzać tego po raz kolejny naprawdę już nie musis…

Hehe, ale trzeba przyznac, ze chlopak jest zawziety ;)

j.

Data: 2011-11-09 11:47:40
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 11:09:36 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

Że jesteś zaimpregnowany na argumenty, to już zdążyłeś udowodnić.
Potwierdzać tego po raz kolejny naprawdę już nie musis…

Hehe, ale trzeba przyznac, ze chlopak jest zawziety ;)

Tak to juĹĽ jest z fanbojstwem klamotĂłw pewnej marki. Jak sobie coĹ› wbijÄ… do
tej główki… Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki rumieńce
zacietrzewienia wypływają. Ale tak? ;)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Godziny uciekajÄ… w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]

Data: 2011-11-09 12:00:32
Autor: Piotr M
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 09-11-2011 o 11:47:40 Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  napisał(a):

Jak to jeszcze jaka¶ apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
popatrzeć, jak pier¶ faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki  rumieńce
zacietrzewienia wypływaj±.

Daj linka do tego jotpega

Data: 2011-11-09 12:27:40
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Wed, 09 Nov 2011 12:00:32 +0100, Piotr M napisał(a):

[...]

JPEGom piersi nie faluj±. ;)

[ S± dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie    ]
[ istnieje.                                              (demotywatory.pl) ]

Data: 2011-11-09 16:38:33
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-09 12:27, Przemysław Ryk pisze:
JPEGom piersi nie faluj±. ;)

No to daj do GIF'a ;)

Data: 2011-11-09 16:45:00
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Tomaszek napisa?(a):

JPEGom piersi nie falujÄ…. ;)

No to daj do GIF'a ;)

Wpisz w wyszukiwarkÄ™: Jamie Beck ;)

j.

Data: 2011-11-09 12:57:54
Autor: MC
Polskie znaki na iPadzie
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.v4od662e13q3bqpiotr-komputer.home...
napisał(a):

Jak to jeszcze jaka¶ apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie
popatrzeć, jak pier¶ faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki rumieńce
zacietrzewienia wypływaj±.

Daj linka do tego jotpega
============
Nie ta grupa

Data: 2011-11-09 12:28:23
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Jak to jeszcze jakaś apetyczna białogłowa jest, to aż przyjemnie popatrzeć, jak pierś faluje w przyspieszonym oddechu, a na policzki rumieńce zacietrzewienia wypływają.

Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aż na rynku pojawią sie telewizory z jabłkiem... ;P

j.

Data: 2011-11-09 16:39:43
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-09 13:28, januszek pisze:
Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aż na rynku pojawi± sie telewizory z
jabłkiem... ;P

Obraz w 5D normalnie będzie. To będzie dopiero "emejzing";)

Data: 2011-11-09 16:45:24
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Tomaszek napisa?(a):

Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aĹĽ na rynku pojawiÄ… sie telewizory z
jabłkiem... ;P

Obraz w 5D normalnie będzie. To będzie dopiero "emejzing";)

Ciekawy jaki zasilacz to pociÄ…gnie... ;P

j.

Data: 2011-11-09 19:12:28
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 14:28:23 +0200, januszek napisał(a):

[...]

Przecież już s± - Apple TV się to chyba nazywa.

[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]
[                                                              (Jörg Knör) ]

Data: 2011-11-09 17:32:02
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

PrzecieĹĽ juĹĽ sÄ… - Apple TV siÄ™ to chyba nazywa.

To masz na myśli: http://www.apple.com/appletv/specs.html

j.

Data: 2011-11-09 19:42:28
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 19:32:02 +0200, januszek napisał(a):

Przecież już s± - Apple TV się to chyba nazywa.

To masz na my¶li: http://www.apple.com/appletv/specs.html

Dokładnie.

[ Tylko głupcy się nie zmieniaj±.                            (G. Zapolska) ]

Data: 2011-11-09 17:47:58
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

Dokładnie.

Ja miałem na myśli takie coś co wygląda jak 52" iPad, który wiesza się w salonie, obsługuje paluchami i oprócz dostępu do "store" można oglądać też programy telewizyjne... ;P

j.

Data: 2011-11-09 20:02:28
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 19:47:58 +0200, januszek napisał(a):

Ja miałem na my¶li takie co¶ co wygl±da jak 52" iPad, który wiesza się w salonie, obsługuje paluchami i oprócz dostępu do "store" można ogl±dać też programy telewizyjne... ;P

Musz± najpierw opanować produkcję obudów tej wielko¶ci, których szlag nie
trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

[ Emigrantom pod rozwagę: je¶li co¶ was ci±gnie do Ojczyzny, to            ]
[ niewykluczone, że to prokurator.                                         ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2011-11-09 18:08:40
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Muszą najpierw opanować produkcję obudów tej wielkości, których szlag nie
trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

ZgapiÄ… od Samsunga... ;P

j.

Data: 2011-11-09 20:23:52
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-09 19:08, januszek pisze:
Zgapi± od Samsunga... ;P

A potem ich pozw±;)

Data: 2011-11-09 21:12:28
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 20:08:40 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

Musz± najpierw opanować produkcję obudów tej wielko¶ci, których szlag nie
trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

Zgapi± od Samsunga... ;P

Prawie dobrze - kupi±. I w przypadku ekranu, to raczej nie od Samsunga, ale
od LG, choć w sumie diabli wiedz±. Pozw± za to na bank. ;D

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudz± wódk±.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-11-09 19:19:42
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Muszą najpierw opanować produkcję obudów tej wielkości, których szlag nie
trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

ZgapiÄ… od Samsunga... ;P

Prawie dobrze - kupiÄ…. I w przypadku ekranu, to raczej nie od Samsunga, ale
od LG, choć w sumie diabli wiedzą. Pozwą za to na bank. ;D

Ekran od LG ale obudowe od Samsunga :) Kogo pozwa - tego nie wiem ;P

j.

Data: 2011-11-10 11:18:13
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 9 Nov 2011 21:19:42 +0200, januszek napisał(a):

Prawie dobrze - kupi±. I w przypadku ekranu, to raczej nie od Samsunga, ale
od LG, choć w sumie diabli wiedz±. Pozw± za to na bank. ;D

Ekran od LG ale obudowe od Samsunga :) Kogo pozwa - tego nie wiem ;P

To proste Watsonie - wszystkich. Ł±cznie z żyj±cymi potomkami lub
spadkobiercami Jana Szczepanika. ;D

[ Je¶li uważasz kobiety za słab± płeć, spróbuj w nocy przeci±gn±ć          ]
[ kołdrę na swoj± stronę.                     (znalezione gdzie¶ w necie ) ]

Data: 2011-11-10 09:51:11
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

To proste Watsonie - wszystkich. ĹÄ…cznie z ĹĽyjÄ…cymi potomkami lub
spadkobiercami Jana Szczepanika. ;D

To ten, który wygłosił słynne: 'Kto pozwem wojuje ten od pozwu polegnie!'? ;P

j.

Data: 2011-11-10 12:18:13
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 10 Nov 2011 11:51:11 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

To proste Watsonie - wszystkich. Ł±cznie z żyj±cymi potomkami lub
spadkobiercami Jana Szczepanika. ;D

To ten, który wygłosił słynne: 'Kto pozwem wojuje ten od pozwu polegnie!'? ;P

Raczej nie. Ten, który wg Wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Telewizja)
telektroskop wynalazł. :)

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]

Data: 2011-11-10 10:30:08
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Raczej nie. Ten, ktĂłry wg Wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Telewizja)
telektroskop wynalazł. :)

Ach, ten ;) btw: anglojęzyczna wiki nie jest już taka jednoznaczna: http://en.wikipedia.org/wiki/Telectroscope

j.

Data: 2011-11-10 13:38:13
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 10 Nov 2011 12:30:08 +0200, januszek napisał(a):

[...]

Nie szkodzi. Jeden pozew więcej na pewno nie spowoduje jakich¶ perturbacji
Cupertino. :D

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ co¶ zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-11-10 12:15:44
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

Nie szkodzi. Jeden pozew więcej na pewno nie spowoduje jakichś perturbacji
Cupertino. :D

Chyba, że w treści pozwu będą polskie znaki... ;P

j.

Data: 2011-11-10 14:38:14
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 10 Nov 2011 14:15:44 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

Nie szkodzi. Jeden pozew więcej na pewno nie spowoduje jakichś perturbacji
Cupertino. :D

Chyba, że w treści pozwu będą polskie znaki... ;P

Jeszcze lepiej dla prawników z Apple. Ogłoszą stworzenie polskich
diakrytykĂłw, opatentujÄ… i pozwÄ… PolakĂłw za bezprawne ich uĹĽywanie. Jak by
nie patrzeć - na licencjach na ich używanie przez 40 milionów ludzi trochę
można zarobić, więc gra warta świeczki…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ashby: It's as though, uh, Janis and Alanis had a baby. Moody: Yeah,     ]

Data: 2011-11-10 13:05:35
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

Już nam kiedyś korporacje standardy kodowania ustaliły bo sami nie potrafiliśmy się w tej sprawie porozumieć... ;) j.

Data: 2011-11-10 16:57:08
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 10 Nov 2011 15:05:35 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

IMVHO i dobrze. Cuda, wianki, fafnaście standardów - przyszedł walec i
wyrównał.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ KĹ‚amstwo to wina dwĂłch osĂłb. Jedna mĂłwi, druga sĹ‚ucha.                   ]

Data: 2011-11-14 07:15:15
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

IMVHO i dobrze. Cuda, wianki, fafnaście standardów - przyszedł walec i
wyrównał.

Taaa... A teraz mamy dwa walce ;P j.

Data: 2011-11-11 10:17:29
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-10 14:05, januszek pisze:
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

No było tego trochę( z pamięci ): microvex, dhn, cyfromat, mazovia.
Nakładka EGAPL.EXE to potrafiła chyba wszystko wyświetlić?

Data: 2011-11-14 09:44:15
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 11.11.2011 10:17, Tomaszek pisze:

No było tego trochę( z pamięci ): microvex, dhn, cyfromat, mazovia.
Nakładka EGAPL.EXE to potrafiła chyba wszystko wyświetlić?

Zdecydowanie.

Data: 2011-11-13 11:44:31
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 10.11.2011 14:05, januszek pisze:
Już nam kiedy¶ korporacje standardy kodowania ustaliły bo sami nie
potrafili¶my się w tej sprawie porozumieć... ;)

Potrafili¶my. Powstał standard przemysłowy Mazovia, a rz±d
przyj±ł normę ISO-8859-2. I co z tego, skoro Microsoft w
Windows przyj±ł swoje CP1250, a producenci oprogramowania
DOSowego przyjęli IBMowskie CP852 ;)

Obydwie strony kodowe były "wygodniejsze" niż nasza Mazovia
i międzynarodowe ISO, bo integrowały znaki diakrytyczne ca-
łego regionu, co zmniejszało użyteczno¶ć, ale dla producentów
oprogramowania i sprzętu oznaczało mniejsze koszty.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-11-14 07:16:03
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Radosław Sokół napisa?(a):

Obydwie strony kodowe były "wygodniejsze" niż nasza Mazovia
i międzynarodowe ISO, bo integrowały znaki diakrytyczne ca-
łego regionu, co zmniejszało użyteczność, ale dla producentów
oprogramowania i sprzętu oznaczało mniejsze koszty.

Z narodową klawiaturą też nam nie wyszło... ;P

j.

Data: 2011-11-14 13:06:08
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Sun, 13 Nov 2011 11:44:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

[...]

Czyli na dzień dobry były dwa. I do którego miał doci±gać producent
software? :)

[...]

I nic dziwnego, że narzucili swoje i tyle.

[ Najlepsze zwi±zki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończ± się w taki sposób, więc logicznie będzie tak wła¶nie zacz±ć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]

Data: 2011-11-14 13:15:05
Autor: Mariusz Kruk
Polskie znaki na iPadzie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
[...]

Wiesz, sam MS w DOS-ie używał CP-852.
Historia komputerów w Polsce nie zaczęła się od peceta z Windows.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-11-15 04:09:12
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2011111310443400grush.one.pl...
[...]

znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem nie dyskutujesz o oprogramowaniu? To teraz nie jest juz NTG? Nie chce mi sie wiecej na ten temat gadac ale to tylko pokazuje oblude - moje pytanie wywolalo piane na ustach i dziesiatki postow "NTG!, idz na oprogramowanie". Po czym sami o tym oprogramowaniu rozmawiacie i wszytko jest ok. Ponizej macie kilka watkow 'nie-pc' (tusze do drukarek, glosniki itd.). Jakos nikt z Was "swiecie oburzonych" nie polecial ze swoim "NTG!". Piszcie co chcecie, macie jakas niezdrowa fascynanacje w gromieniu Apple, nic wiecej. Zegnam przemila grupe. Dyskutujcie sobie dalej o PC i wszystkim innym tylko nie o Apple. Bo to tabu.

Milego dnia,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-14 19:33:10
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Iguan007 napisa?(a):

znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem nie dyskutujesz o oprogramowaniu?

Jakim oprogramowaniu? ;) Do dziś mam w pudełku po dyskietkach epromy z mazovią, które wkładało się w podstawkę w karcie Hercules... ;P

j.

Data: 2011-11-14 21:58:41
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 14 Nov 2011 21:33:10 +0200, januszek napisał(a):

Iguan007 napisa?(a):

znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem nie dyskutujesz o oprogramowaniu?

Jakim oprogramowaniu? ;) Do dzi¶ mam w pudełku po dyskietkach epromy z mazovi±, które wkładało się w podstawkę w karcie Hercules... ;P

IIIIIIII - bł±d! Zabrakło wyja¶nienia, co to s± EPROMy, co to s± podstawki i
co to jest karta Hercules. ;))))

/me pamiętaj±cy czas, gdy jako szczenię na stoj±co pod stołem się
mieszcz±ce, współpracował z rodzicielem przy programowaniu kolejnych EPROMów
drukarek igłowych Star czy Epson. Jaki dumny i blady byłem po rozrysowaniu
na papierze kancelaryjnym całej siatki danego znaku i produkcji ogonków do
takowego. ;D

[ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when  ]
[ there is nothing left to take away.           (Antoine de Saint-Exupery) ]

Data: 2011-11-15 10:53:18
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Przemysław Ryk napisa?(a):

IIIIIIII - błąd! Zabrakło wyjaśnienia, co to są EPROMy, co to są podstawki i
co to jest karta Hercules. ;))))

To takie gry dostepne w i-store... ;P

j.

Data: 2011-11-16 14:26:30
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 14.11.2011 21:58, Przemysław Ryk pisze:

[...]

Ach, kombatanckie wspomnienia ;)

Mój wkład w polonizację to polskie znaki w 16-bitowych PSIONach -
producent nie chciał dostarczyć dokumentacji systemowej i trzeba było
"hakować" system ;)

Data: 2011-11-16 21:33:55
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Wed, 16 Nov 2011 14:26:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

/me pamiętający czas, gdy jako szczenię na stojąco pod stołem się
mieszczące, współpracował z rodzicielem przy programowaniu kolejnych EPROMów
[...]

Tam kombatanckie. Szczenięciem byłem, ciekawe te malunki były, to
majstrowałem. :D

Mój wkład w polonizację to polskie znaki w 16-bitowych PSIONach -
producent nie chciał dostarczyć dokumentacji systemowej i trzeba było
"hakować" system ;)

Kasowanie EPROMów wpiętych w kawałek styropianu i naświetlanych lampą
kwarcową… Heh… To se ne vrati. ;D

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krĂłtko! NajdĹ‚uĹĽej trzy lata.     ]

Data: 2011-11-17 09:08:38
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 16.11.2011 21:33, Przemysław Ryk pisze:

[...]

No, tu na szczęście system był kopiowany do RAM, więc wystarczyło
odpalić programik, który zmieniałby systemowe adresy wskazujące na
czcionki w pamięci na wskazujące na przerobione czcionki ;)

A, może się uśmiejesz z metody znalezienia tychże adresów - najpierw
szukałem w pamięci miejsc wyglądających jak systemowa tablica znaków (to
akurat było opisane w dziale "czcionki użytkownika", chociaż znaki
standardowe tkwiły w ROM :( ), potem szukałem miejsc sprawiających
adresów wskazujących na te tablice znaków, a potem zmieniałem po kolei
ich zawartość patrząc, czy "psują się" czcionki.

Metoda okazała się może nieco głupia, ale szybka i skuteczna :)

Data: 2011-11-17 09:50:07
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Thu, 17 Nov 2011 09:08:38 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

No, tu na szczę¶cie system był kopiowany do RAM, więc wystarczyło
odpalić programik, który zmieniałby systemowe adresy wskazuj±ce na
czcionki w pamięci na wskazuj±ce na przerobione czcionki ;)

A, może się u¶miejesz z metody znalezienia tychże adresów - najpierw
szukałem w pamięci miejsc wygl±daj±cych jak systemowa tablica znaków (to
akurat było opisane w dziale "czcionki użytkownika", chociaż znaki
standardowe tkwiły w ROM :( ), potem szukałem miejsc sprawiaj±cych
adresów wskazuj±cych na te tablice znaków, a potem zmieniałem po kolei
ich zawarto¶ć patrz±c, czy "psuj± się" czcionki.

Metoda okazała się może nieco głupia, ale szybka i skuteczna :)

W to, to już nie wnikam. :)

[ Szczę¶cie ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić.                  ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]

Data: 2011-11-17 20:30:57
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia 17 Nov 2011 17:33:38 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

Metoda okazała się może nieco głupia, ale szybka i skuteczna :)

W to, to już nie wnikam. :)

Dla mnie, owczesnie, najwiekszym probemem bylo skad wziac styropian bo gabke elektrostatyczna widzialem tylko na zdjeciach w Mlodym Techniku ;P

Jako¶ tak wyszło, że jaki¶ kawałek w domu był przechowywany. Sk±d i kiedy
się przypl±tał, to pojęcia nie mam. :)

[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymi¶ci.  (www.shapes.pl) ]

Data: 2011-11-14 20:18:42
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Tue, 15 Nov 2011 04:09:12 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

Przeczytaj jeszcze raz ten wątek. Ze zrozumieniem. Odkładając na chwilę na
bok Święte Oburzenie Użytkownika Sprzętu Z Nadgryzionym Jabłkiem Na
Obudowie(tm). Albo rzuć od razu, że używamy zacofanych, wieszających się
PCtów z Windows, na iPada nas nie stać, nigdy w rękach nie trzymaliśmy i
sraczki z zazdrości dostajemy.

W między czasie:
- ustaw sobie czytnik tak, żebyś kodował polskie znaki, jak trzeba (google
plus grupa pl.news.czytniki w razie kolejnych problemĂłw);
- dowiedz siÄ™, jak wyglÄ…da poprawny delimiter sygnatury i zacznij taki
stosować (też google przyjacielem jest, łącznie z doborem kilku narzędzi
pozwalających sobie z tym dość konkretnie poradzić - AFAIR).

Swoją drogą - spod Outlook Express piszesz? A fee… Beterii w iPadzie po
ostatniej aktualizacji nie starczyło między wypięciem z gniazdka, a ponownym
wpięciem do ładowania? ;) BTW - pod Windows uzyskać polskie znaki jest
naprawdÄ™ Ĺ‚atwo. Popytaj na grupach o tym systemie - na pewno Ci pomoĹĽemy. :)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're   ]

Data: 2011-11-15 16:54:35
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Przemyslaw Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message

Przeczytaj jeszcze raz ten watek. Ze zrozumieniem. Odkladajac na chwile na
bok Swiete Oburzenie Uzytkownika Sprzetu Z Nadgryzionym Jablkiem Na
Obudowie(tm).

Alez wlasnie przeczytalem. Bardzo zrecznie przeszliscie od prawienia mi
kazan ("NTG, tutaj tylko dyskusie o sprzecie wywodzacym sie z IBM PC!") do
dyskusji o software. Czytanie watku od poczatku czy od konca tego nie zmieni
bo kazdy widzi czarno na bialym o czym piszecie. Chyba ze teraz mi bedziesz
wmawial ze "EGAPL.EXE" czy "strony kodowe" to taki model PC (oczywiscie
"wywodzacy sie z IBM PC" bo tylko o takich wolno tutaj rozmawiac).

Albo rzuc od razu, ze uzywamy zacofanych, wieszajacych sie
PCtów z Windows, na iPada nas nie stac, nigdy w rekach nie trzymalismy i
sraczki z zazdrosci dostajemy.

Nigdzie nic takiego nie napisalem. Nie interesuje mnie na co kogos stac czy
nie stac. Wiec albo dyskutujesz ze mna albo z wlasna wyobraznia.

Pytalem natomiast dlaczego "wysylanie maila bezposrednio ze skanera" czy
"wybor tuszu do drukarki" nie wywolal takiego zmasowanego ataku grupowych
Don Kichotow-"NTG!" jak pytanie o czcionki w iPadzie. Tusz jest bardziej
"PC" niz iPad? Konfiguracja poczty w skanerze to nie pytanie o
oprogramowanie? Mow co chcesz, ale ja tutaj widze wyrazne uprzedzenia do
produktow Apple. Na pytanie dot. wysylania maili ze skanera ktos grzecznie
odpowiedzial (na temat) i watek sie skonczyl. Milo. A tutaj trwa polowanie
na czarownice. Widziales zeby ktos przy pytaniu o tusz rzucal "fanboyami"
czy fanatykami? Nie? A w tym watku widzisz?

Swoja droga - spod Outlook Express piszesz?

Tak, pisze spod Outlooka. Coz w tym dziwnego? To ze korzystam z tableta nie
oznacza ze uwazam ze jest najlepszy w kazdej sytuacji. Moge na nim czytac
gazety w pociagu czy uzywac jako mapy ale nie bede robil symulacji w
MATLABie czy meczyl sie piszac na klawiaturze ekranowej.

A fee. Beterii w iPadzie po
ostatniej aktualizacji nie starczylo miedzy wypieciem z gniazdka, a
ponownym
wpieciem do ladowania? ;)

Ach, jakie zabawne... Albo poczekaj, wlasciwie to jest zabawne - smiejesz
sie z zycia baterii iPada podczas gdy przecietny pecet (ten "pochodzacy od
IBM") wytrzymuje duzo krocej, nie mowiac juz nawet o tych ktore baterii nie
maja wcale.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-16 21:33:55
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Tue, 15 Nov 2011 16:54:35 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

Nie. Powiem Ci tylko tyle, ĹĽe dryf tematyczny to akurat nie jest jakiĹ›
specjalny wynalazek tej grupy. Jest jeszcze kwestia podejścia. Widzisz -
podejrzewam, ĹĽe ja (i pewnie kilku aktywniejszych piszÄ…cych tu osĂłb), to dla
różnego rodzaju wielbicieli „wolnej amerykanki” dziadki, przypieprzające się
do biedactw, którzy problemów sprzętowych od software'owych nie odróżniają.
Jednocześnie - są to też zgredy i zgryźliwcy, którzy widząc, jak się takowy
delikwent (czy delikwetnka) szamocze i ciska, dodatkowo wbijajÄ… szpilÄ™. Nie
bez powodu. WyobraĹş sobie dwie sytuacje.

1. Wpada klient do sklepu mięsnego i drze pysk, że ma problem z tym
paczkowanym serem żółtym, jakość wykonania do chrzanu, smak tragiczny, a
aromat jeszcze gorszy. Na tekst, że to jednak mięsny sklep, więc z tym
serwerm żółtym to niech radośnie pogalopuje do miejsc, gdzie sią serem
żółtym zajmują, zaczyna rozdzierać szaty, że przecież ser też jest pokarmem,
też go ludzie jedzą, więc to odpowiednie miejsce do tego, by swoje żale czy
pytania wylewać.

2. Wpada klient do mięsnego, zadaje pytanie „ludzie - kupiłem taki ser
żółty, mam z nim problem - wiem, że w mięsnym to niekoniecznie dobre miejsce
jest, by pytać, gdzie mi z tym problemem pomogą, ale tu sporo osób, może
ktoś wie, albo ma pomysł, gdzie się z tym skierować?”.

Jak Ci siÄ™ wydaje - ktĂłra z tych osĂłb szybciej uzyska pomoc?

Albo rzuc od razu, ze uzywamy zacofanych, wieszajacych sie
PCtĂłw z Windows, na iPada nas nie stac, nigdy w rekach nie trzymalismy i
sraczki z zazdrosci dostajemy.

Nigdzie nic takiego nie napisalem. Nie interesuje mnie na co kogos stac czy
nie stac. Wiec albo dyskutujesz ze mna albo z wlasna wyobraznia.

Jakoś tak mi się często zdarza obserwować, że mocno wojujący z wiatrakami
użytkownik sprzętu z „japkiem” na obudowie, pewne standardowe „combosy” w
rozmowach stosuje. :D

[...]

Tusz jest bardziej sprzętowy, niż klawiatura ekranowa. Wysyłaniu maili ze
skanera również bliższe jest tematyce tej grupy - funkcjonalność takową
załatwia jak by nie patrzeć często specyficzne oprogramowanie _danego
sprzętu_ i jest to temat niezależny, od sprzętu wpiętego do sieci, w której
Ăłw skaner jest wykorzystywany. IMVHO.

Ty masz problem z oprogramowaniem. Nie ze sprzętem. Grup / forów
dyskusyjnych poświęconych produktom ze znakiem nadgryzionego jabłuszka
jednak „trochę” jest. Odesłano Cię - mniej czy bardziej żartobliwie - do
właściwego miejsca. Co zacząłeś odstawiać? Szopkę pt. „a u was biją
Murzynów”.

Konfiguracja poczty w skanerze to nie pytanie o oprogramowanie?

ZnajdĹş mi proszÄ™ grupÄ™ dyskusyjnÄ…, pasujÄ…cÄ… tematycznie do takiego pytania?

Mow co chcesz, ale ja tutaj widze wyrazne uprzedzenia do produktow Apple.

Jednak się chcesz oflagować na pozycji „a ja jestem taki biedny i gromiony
użytkownik Apple i oni mnie biją”…

[...]

Czekaj moment - czy przypadkiem jednocześnie nie miało na to żadnego wpływu
zachowanie samego zadającego pytanie? Eeeee… gdzieżby tam.

[...]

To szkoda, ĹĽe spod Outlooka chociaĹĽ nie piszesz po poslku, tylko po
polskawemu.

[...]

Za to sobie bez problemów korzystam ze stronami z Flashem, żywotność baterii
nie spada drastycznie po aktualizacji systemu, matryca nie żółknie, bo użyto
takiego, a nie innego kleju, aktualizacje nie wymagają zasysania całego
owego systemu od początku, a gdy kupuję dysk zewnętrzny to nie płacę chorych
pieniędzy za „super serwerową technologię”, która okazuje się być
najzwyklejszym WD Caviar Green. :P

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ludzie sÄ… jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie        ]

Data: 2011-11-14 09:45:15
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 10.11.2011 14:38, Przemysław Ryk pisze:

[...]

Czy to jest ten słynny "marketing a'la Jobs"? ;->

Data: 2011-11-08 12:10:05
Autor: Mariusz Kruk
Polskie znaki na iPadzie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
Czyli dyskusja o padach raczej na pl.misc.telefonia.gsm,

O iPadzie, to raczej na pl.comp.sys.macintosh, czy jak to tam było.

ale z uwagi na  zacieraj±ce granice w technologiach

Jakich znowu technologiach? Co ma sposób wytwarzania do pasowania na tę
grupę?

oraz przenikanie i wspólne  uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych  kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie  rozmawiać o padach.

Zalezy jakich. O padach na x86 - czemu nie.
O padach na armopochodnych wynalazkach - IMHO odpowiedniejsza byłaby
grupa o palmtopach, gdyby nie była martwa.
O wynalazkach jabłkowo-gruszkowych - na grupie jabłkowo-gruszkowej.

A tak zupełnie poza tym - to jest grupa o sprzęcie, więc pytanie
o klawiaturę ekranow±, czyli o soft jest tu z definicji NTG.
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-11-08 21:05:16
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:op.v4mja0a813q3bqpiotr-komputer.home...

[...]

I wlasnie o takie zdrowe podejscie chodzi. Klasy sprzetu przenikaja sie i niedlugo nie bedzie wiekszej roznicy pomiedzy telefonem a komputerem. Cos co kiedys bylo "komputerem osobistym" teraz mamy w telefonie. Dla mnie tablet jest komputerem osobistym, dla kogos moze nie byc. Ale nie robmy histerii ze ktos zapytal o taki czy inny sprzet na grupie "pecet". Szczegolnie jesli normalnie ludzie pytaja tutaj o wszystko od zestawow glosnomowiacych po playery DVD,

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 21:47:59
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 12:05, Iguan007 pisze:
I wlasnie o takie zdrowe podejscie chodzi. Klasy sprzetu przenikaja sie i
niedlugo nie bedzie wiekszej roznicy pomiedzy telefonem a komputerem. Cos co

Bzdura. To, że Jobs tak powiedział nie znaczy, że tak jest.

kiedys bylo "komputerem osobistym" teraz mamy w telefonie. Dla mnie tablet

Obawiam się, że każdy nowy telefon jest dalej mniej wygodny
od starego ZX Spectrum, choćby z racji malutkiego ekranu i
jeszcze mniejszej klawiatury fizycznej (lub nawet jej braku).
Jedynie moc± obliczeniow± i możliwo¶ciami technicznymi go
przewyższaj±, ale co z tego, jak w wielu przypadkach nie
mogę napisać nawet najprostszego programu bezpo¶rednio na
telefonie, na żywo, bo brak wbudowanego fabrycznie interpre-
tera jakiegokolwiek języka, choćby BASICa :)

Jak dla mnie telefon pozostaje telefonem, z ewentualnym do-
datkiem w postaci kalendarza, terminarza i notatnika. Ale
notatki na spotkaniach dalej wolę robić długopisem lub na
notebooku, bo na telefonie jest *niewygodnie*.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-11-09 11:31:38
Autor: Andrzej Lawa
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 11:41, Iguan007 pisze:

[...]

Jednym z kluczowych kryteriów jest wywodzenie się z maszyn na procesorze
8088 i pewne ogólne cechy architektury sprzętowej i pogranicza
sprzęt-oprogramowanie. System operacyjny to zupełnie inna grupa.

Od makówek i smartfonów s± inne grupy.

Data: 2011-11-14 22:40:26
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ato5$t2k$1news.onet.pl...
[...]

Ano nie łapie się, bp PC to nie Apple i tyle....

Feromon

Data: 2011-11-14 23:06:42
Autor: Maciej Bojko
Polskie znaki na iPadzie
On Mon, 14 Nov 2011 22:40:26 +0100, "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> wrote:

[...]

Akurat od 2006 roku Apple jest takim samym producentem pecetów, jak
Lenovo czy inny Samsung. (Tyle że iPad nie jest pecetem.)

--
Maciej Bójko

Data: 2011-11-08 10:37:22
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Iguan007 napisa?(a):

Tak mozna 99% wypowiedzi z tego forum usunac. Wystarczy w miejsce "apple" wpisac producenta o ktorego produkt/usluge nieszczesny rozmowca zapytal.

Tak, masz rację. Powinienem odpowiedzieć, że wystarczy podpiąć do iPada polską klawiaturę... ;P

j.

Data: 2011-11-08 11:02:35
Autor: Jacek Madaj
Polskie znaki na iPadzie
Iguan007 wrote:

Hej,

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej
iPada?

Pozdrawiam,
Iguan

Przytrzymujesz dłużej "klawisz" pod którym powinna być polska litera i pojawia ci się wybór znaków diakrytycznych.

Jacek

Data: 2011-11-08 20:09:19
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie

"Jacek Madaj" <jacek.madaj@insert.com.pl> wrote in message news:j9auoa$s5$1mail.insert.com.pl...
Przytrzymujesz dłużej "klawisz" pod którym powinna być polska litera i
pojawia ci się wybór znaków diakrytycznych.

Dziala, dzieki. Co prawda nie ma "±" ale sa jakies ktore wygladaja podobnie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-08 17:59:00
Autor: Tom01
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 11:09, Iguan007 pisze:
Dziala, dzieki. Co prawda nie ma "±" ale sa jakies ktore wygladaja podobnie.

Jest "±".

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal ¶miało!

Data: 2011-11-09 06:21:41
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote in message news:4eb95fd4$0$8454$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 08.11.2011 11:09, Iguan007 pisze:
Dziala, dzieki. Co prawda nie ma "±" ale sa jakies ktore wygladaja podobnie.

Jest "±".

U mnie (iPad II) nie ma :(

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-14 23:20:31
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c30r$ccf$1news.onet.pl...
[...]

Zaakceptuj to....

Feromon

Data: 2011-11-08 14:52:21
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 08:00, Iguan007 pisze:
Hej,

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

3xNTG:

1.FAQ grupy pl.comp.pecet wyraĽnie wspomina o komputerach zgodnych z PC. A każd± czę¶ci± wspóln± takiego komputera jest procesor oparty o architekturę x86. Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie.

2.Chcesz uzyskać poradę nt. oprogramowania, a nie sprzętu. Inn± spraw± jest zapytanie np. " jakiego oprogramowania użyć do testowania podzespołu X" a czym innym jest zapytanie o samo oprogramowanie i jego konfigurację.

3.To iPad nie ma wystarczaj±co "emejzingu"? ;)

Data: 2011-11-08 13:02:49
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Tomaszek napisa?(a):

2.Chcesz uzyskać poradę nt. oprogramowania, a nie sprzętu. Inną sprawą jest zapytanie np. " jakiego oprogramowania użyć do testowania podzespołu X" a czym innym jest zapytanie o samo oprogramowanie i jego konfigurację.

Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

j.

Data: 2011-11-08 15:33:30
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 14:02, januszek pisze:
Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

O szajs;) Faktycznie. To nie czasy, gdy ludzie my¶l± logicznie:)

Data: 2011-11-08 21:45:01
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 14:02, januszek pisze:
Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

Na szczę¶cie czytelnicy tej grupy to nie prawnicy i nie
będ± pozwalać, by kto¶ takie furtki tworzył tylko od razu
napyskuj±, że mimo przeformułowania pytania jego idea da-
lej jest NTG :)

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-11-09 06:37:01
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:j9bc9q$nsu$1news.onet.pl...
[...]

Wspaniale, wolno tylko pytac o komputery oparte nz x86. Tylko dlaczego Ty na tej samej grupie zakladasz watek o wyborze pendriva czy ups? Rzeczywiscie "Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie" ale tak samo nie ma go Twoj pendrive czy ups.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-09 16:11:59
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 21:37, Iguan007 pisze:
Wspaniale, wolno tylko pytac o komputery oparte nz x86.

Jak widać wolno pisać głupoty skoro napisałe¶ tego posta. Usenet w znakomitej większo¶ci nie jest cenzurowany.

[...]

Jakby¶ przeczytał w±tek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego tekstu to by¶ zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___ konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architektur± PC. Teraz poj±ł?

W±tku o pendrive nie pamiętam, więc jak już sobie zadałe¶ trud przejrzenia moich postów to pode¶lij linka. W każdym razie pendrive zamierzałem używać i nadal używam z komputerem klasy PC.

Data: 2011-11-09 16:06:41
Autor: Szymon von Ulezalka
Polskie znaki na iPadzie
Jakby¶ przeczytał w±tek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego
tekstu to by¶ zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___
konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architektur± PC. Teraz poj±ł?

zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Data: 2011-11-10 04:41:47
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Szymon von Ulezalka napisa?(a):

zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Zeby bylo NTG musialbys uzasadnic, ze szukasz takiego, konkretnego UPS, ktory za zadne skarby nie bedzie wspolpracowal z urzedzeniami PC... ;P

j.

Data: 2011-11-11 10:13:49
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-10 01:06, Szymon von Ulezalka pisze:
zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Ja do zadania tego pytania widzę dwie inne grupy, które się do tego nadaj±:

pl.comp.amiga
pl.misc.elektronika

Data: 2011-11-12 05:08:02
Autor: Szymon von Ulezalka
Polskie znaki na iPadzie
Ja do zadania tego pytania widzę dwie inne grupy, które się do tego nadaj±:

pl.comp.amiga
pl.misc.elektronika

czym sie rozni UPSowatosc chcianego przezemnie UPSa od UPSowatosci
UPSa pod PC?

szymon

Data: 2011-11-10 06:48:09
Autor: Jacek
Polskie znaki na iPadzie
Tak sobie Was czytam i dziw mnie bierze, ze tyle czasu marnujecie na
dyskusje o wyzszosci swiat jednych nad drugimi:(

Data: 2011-11-10 11:38:13
Autor: Przemysław Ryk
Polskie znaki na iPadzie
Dnia Thu, 10 Nov 2011 06:48:09 +0100, Jacek napisał(a):

Tak sobie Was czytam i dziw mnie bierze, ze tyle czasu marnujecie na
dyskusje o wyzszosci swiat jednych nad drugimi:(

Tak to niestety bywa z zaimpregnowanymi na argumenty…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Life is simple, when you make choices and you don't look back.           ]

Data: 2011-11-14 23:05:56
Autor: Feromon
Polskie znaki na iPadzie

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ak3c$im5$1news.onet.pl...
Hej,

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

Da się.
Po zapytaniu na grupie odpowiednio PROGRAMOWEJ dla APPLE.
TA grupa dotyczy SPRZĘTU a do tego PC a nie MAKINTOSCH lub Mackintosh

Feromon

Polskie znaki na iPadzie