Polskie znaki na iPadzie

Data: 2011-11-08 14:52:21
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 08:00, Iguan007 pisze:
Hej,

Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

3xNTG:

1.FAQ grupy pl.comp.pecet wyraźnie wspomina o komputerach zgodnych z PC. A każdą częścią wspólną takiego komputera jest procesor oparty o architekturę x86. Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie.

2.Chcesz uzyskać poradę nt. oprogramowania, a nie sprzętu. Inną sprawą jest zapytanie np. " jakiego oprogramowania użyć do testowania podzespołu X" a czym innym jest zapytanie o samo oprogramowanie i jego konfigurację.

3.To iPad nie ma wystarczająco "emejzingu"? ;)

Data: 2011-11-08 13:02:49
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Tomaszek napisa?(a):

[...]

Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-08 15:33:30
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 14:02, januszek pisze:
Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

O szajs;) Faktycznie. To nie czasy, gdy ludzie myślą logicznie:)

Data: 2011-11-08 21:45:01
Autor: Radosław Sokół
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 08.11.2011 14:02, januszek pisze:
Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

Na szczęście czytelnicy tej grupy to nie prawnicy i nie
będą pozwalać, by ktoś takie furtki tworzył tylko od razu
napyskują, że mimo przeformułowania pytania jego idea da-
lej jest NTG :)

Data: 2011-11-09 06:37:01
Autor: Iguan007
Polskie znaki na iPadzie
"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:j9bc9q$nsu$1news.onet.pl...
[...]

Wspaniale, wolno tylko pytac o komputery oparte nz x86. Tylko dlaczego Ty na tej samej grupie zakladasz watek o wyborze pendriva czy ups? Rzeczywiscie "Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie" ale tak samo nie ma go Twoj pendrive czy ups.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-11-09 16:11:59
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-08 21:37, Iguan007 pisze:
Wspaniale, wolno tylko pytac o komputery oparte nz x86.

Jak widać wolno pisać głupoty skoro napisałeś tego posta. Usenet w znakomitej większości nie jest cenzurowany.

[...]

Jakbyś przeczytał wątek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego tekstu to byś zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___ konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architekturą PC. Teraz pojął?

Wątku o pendrive nie pamiętam, więc jak już sobie zadałeś trud przejrzenia moich postów to podeślij linka. W każdym razie pendrive zamierzałem używać i nadal używam z komputerem klasy PC.

Data: 2011-11-09 16:06:41
Autor: Szymon von Ulezalka
Polskie znaki na iPadzie
Jakbyś przeczytał wątek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego
tekstu to byś zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___
konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architekturą PC. Teraz pojął?

zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Data: 2011-11-10 04:41:47
Autor: januszek
Polskie znaki na iPadzie
Szymon von Ulezalka napisa?(a):

zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Zeby bylo NTG musialbys uzasadnic, ze szukasz takiego, konkretnego UPS, ktory za zadne skarby nie bedzie wspolpracowal z urzedzeniami PC... ;P

j.

Data: 2011-11-11 10:13:49
Autor: Tomaszek
Polskie znaki na iPadzie
W dniu 2011-11-10 01:06, Szymon von Ulezalka pisze:
zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

Ja do zadania tego pytania widzę dwie inne grupy, które się do tego nadają:

pl.comp.amiga
pl.misc.elektronika

Data: 2011-11-12 05:08:02
Autor: Szymon von Ulezalka
Polskie znaki na iPadzie
Ja do zadania tego pytania widzę dwie inne grupy, które się do tego nadają:

pl.comp.amiga
pl.misc.elektronika

czym sie rozni UPSowatosc chcianego przezemnie UPSa od UPSowatosci
UPSa pod PC?

szymon

Polskie znaki na iPadzie