Polsko - Niemiecka Wyprawa Rowerowa (i inne tego rodzaju imprezy)

Data: 2014-07-03 15:18:51
Autor: TheGhost
Polsko - Niemiecka Wyprawa Rowerowa (i inne tego rodzaju imprezy)
Witam!

W sumie nie bardzo wiem o co tam chodzi, natomiast wygrzebałem na internecie coś takiego - https://www.facebook.com/events/1489948911220476/ . Przy okazji - może by utworzyć wątek gdzie wrzucane byłyby informacje o podobnych inicjatywach?

Pozdrawiam, M. -- -

Polsko - Niemiecka Wyprawa Rowerowa (i inne tego rodzaju imprezy)