Polsko se může chlubit jednou z nejkrásnějších cyklostezek v Evropě

Data: 2016-10-25 05:44:00
Autor: Olivander
Polsko se může chlubit jednou z nejkrásnějších cyklostezek v Evropě
O ja gupia ci.. po latach używania mojego tabletu odkryłem, że skubaniec poprawnie czyta na głos dowolny text w (niemal) dowolnym języku. Przypadkowo testuj±c czeski (wpisalem "mlada dnes polsko") znalazłem taki oto cymesik http://cestovani.idnes.cz/svitici-cyklostezka-polsko-fosfor-duk-/na-kolo.aspx?c=A161020_132255_na-kolo_skr. Przyjemnie jest odkryć, że maj±c i tekst, i głos na raz rozumiem niemal w 100%, a tzw. językowi "fałszywi przyjaciele" typu "milovníky jízdních kol" (to o nas!) lub Nizozemsko (Holandia) tylko dodaje frajdy.

Wiem, już o tym ¶wiec±cym asfalcie tu pisano, ale nie tak entuzjastycznie. Swoj± drog±, ciekawe które duże bogate rozrzutne polskie miasto pierwsze się szarpnie na tak± nawierzchnię. Moim zdaniem to promocja batmanów, nam bardziej by się przydała nawierzchnia np. odblaskowa, a ¶wiec±ca raczej lepsza dla pieszych, ale... np. DDR przy plaży nie przeszkadzała by "tym co na młerzu" (wypatrzenie lamp główek portu na tle ¶wiateł miasta bywa wyzwaniem). :-)

Data: 2016-10-26 00:30:28
Autor: Titus Atomicus
Polsko se muze chlubit jednou z nejkrasnejsich cyklostezek v Evrope
In article <304c1e91-b458-4fab-b001-f0dd77a2c3c5@googlegroups.com>,
 Olivander <tchod@wp.eu> wrote:

Przyjemnie jest odkryć, że maj±c i tekst, i głos na raz rozumiem niemal w 100%, a tzw. językowi "fałszywi przyjaciele" typu "milovníky jízdních kol" (to o nas!) lub Nizozemsko (Holandia) tylko dodaje frajdy.

No, nie wiem... czeski to bardzo zdradliwy jezyk.
http://www.adamek.cz/pl/jezyki/czeski-slownik/
:-(
--
TA

Polsko se může chlubit jednou z nejkrásnějších cyklostezek v Evropě