Polubilem Rzepe !

Data: 2010-04-21 09:41:47
Autor: Neko
Polubilem Rzepe !
Od kilku dni systematycznie kupuje Rzeczpospolite
i musze powiedziec, ze stoi mocno w opozycji
do tego co wyrabi Tusk i jego fragles.

Bardzo madrze pisza dziennikarze (pozdrowienia
dla Pana Igora).

W koncu ktos pokazuje mechanizmy i obnaza
przerazajaca prawde o jednowladztwie Tuska
i jego fraglesa

Data: 2010-04-21 02:01:51
Autor: zbig
Polubilem Rzepe !
On 21 Kwi, 09:41, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
[...]

Cóż, mój drogo Neko. Norma jeszcze nie wyrobiona. Pean ku czci Lecha
już był, teraz rzepa, a co z jaśnie oświeconym Jarosławem Mądrym.

Data: 2010-04-21 11:11:00
Autor: PaPi
Polubilem Rzepe !
Cóż, mój drogo Neko. Norma jeszcze nie wyrobiona. Pean ku czci Lecha
już był, teraz rzepa, a co z jaśnie oświeconym Jarosławem Mądrym.

Przeciez juz bylo :-)
Temat - Panie Jaroslawie Kaczynski. Tresci tyle co w temacie.

Data: 2010-04-21 02:19:26
Autor: zbig
Polubilem Rzepe !
On 21 Kwi, 11:11, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

Przeciez juz bylo :-)
Temat - Panie Jaroslawie Kaczynski. Tresci tyle co w temacie.

Rzeczywiście. Nie doceniłem gorliwości Neko.

Data: 2010-04-21 10:20:32
Autor: jadrys
Polubilem Rzepe !
W dniu 2010-04-21 09:41, Neko pisze:
[...]

Co to znaczy "fragles"?

Data: 2010-04-21 10:38:25
Autor: mkarwan
Polubilem Rzepe !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmcng$kk4$1news.onet.pl...
Co to znaczy "fragles"?

http://www.miejski.pl/slowo-Fragles

Data: 2010-04-21 15:39:02
Autor: jadrys
Polubilem Rzepe !
W dniu 2010-04-21 10:38, mkarwan pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmcng$kk4$1news.onet.pl...
Co to znaczy "fragles"?

http://www.miejski.pl/slowo-Fragles

Czyli jest to słowo niejednoznaczne.. Powinni takim jak Neko i sp-ka  dawać w wytycznych bardziej zrozumiałe nazwy.. przede wszystkim dla nich samych.

Data: 2010-04-21 19:06:46
Autor: cirrus
Polubilem Rzepe !
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmv61$iks$1news.onet.pl...
[...]

Podawanie takich wyrażonek to cecha charakterystyczna przygłupów.

--
stevep

Data: 2010-04-22 13:45:21
Autor: jadrys
Polubilem Rzepe !
W dniu 2010-04-21 19:06, cirrus pisze:
[...]

Raczej kogoś kto ma z tego jakieś korzyści.

Data: 2010-04-21 10:43:20
Autor: cirrus
Polubilem Rzepe !
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqmaa5$dih$1news.onet.pl...
[...]

I z tej wspaniałej gazety czerpiesz kretynie wyzwiska typu fraglers, gratuluje kretyńskiego gustu.

--
stevep

Polubilem Rzepe !