Polubilem Rzepe !

Data: 2010-04-21 02:01:51
Autor: zbig
Polubilem Rzepe !
On 21 Kwi, 09:41, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Od kilku dni systematycznie kupuje Rzeczpospolite
i musze powiedziec, ze stoi mocno w opozycji
do tego co wyrabi Tusk i jego fragles.

Bardzo madrze pisza dziennikarze (pozdrowienia
dla Pana Igora).

W koncu ktos pokazuje mechanizmy i obnaza
przerazajaca prawde o jednowladztwie Tuska
i jego fraglesa

Cóż, mój drogo Neko. Norma jeszcze nie wyrobiona. Pean ku czci Lecha
już był, teraz rzepa, a co z jaśnie oświeconym Jarosławem Mądrym.

Data: 2010-04-21 11:11:00
Autor: PaPi
Polubilem Rzepe !
Cóż, mój drogo Neko. Norma jeszcze nie wyrobiona. Pean ku czci Lecha
już był, teraz rzepa, a co z jaśnie oświeconym Jarosławem Mądrym.

Przeciez juz bylo :-)
Temat - Panie Jaroslawie Kaczynski. Tresci tyle co w temacie.

Data: 2010-04-21 02:19:26
Autor: zbig
Polubilem Rzepe !
On 21 Kwi, 11:11, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

Przeciez juz bylo :-)
Temat - Panie Jaroslawie Kaczynski. Tresci tyle co w temacie.

Rzeczywiście. Nie doceniłem gorliwości Neko.