Południowa Afryka

Data: 2009-08-09 16:07:22
Autor: ORKA TEAM
Południowa Afryka
Napisz do Mirka Kierepki.
Był w tamtym roku i w tym też się wybiera.
Szczegóły możesz znaleźć w na stronie ORKI.
Żeby nie budzić wątpliwości, adresu nie podaję.
Znajdziesz sam :)
Pozdrawiam
Janusz

Pszemol pisze:
Przechodziłem dziś koło okna reklamowego w sklepie z telewizorami
i zauważyłem film z nurkowania w Sodwana - South Africa...

Po powrocie do domu wygooglałem że to jest całkiem fajne miejsce:
http://www.seaescapes.co.za/sodwana_bay.htm
http://www.seaescapes.co.za/photogallery.htm
Niektóre zdjęcia pokazują rafę jakby się pływało w akwarium :-)
Wygląda zdecydowanie zachęcająco...

Czy ktoś ma doświadczenie nurkowe z tamtych rejonów?

Data: 2009-08-09 22:03:55
Autor: SHARMDIVER.PL
Południowa Afryka
ORKA TEAM wrote:
[...]

A to już M. Kierepka nie jest w Orka Team - mistrzów "WIELKIEJ stopy" ?
Na jakim stanowisku aktualnie pracuje?

Południowa Afryka