Poluzowane tarcze na nitach

Data: 2011-10-17 10:55:15
Autor: kamil/Endurorider.pl
Poluzowane tarcze na nitach
Użytkownik "Michał Kieś" <kies.michal@gmail.com> napisał w wiadomości news:5eadaf5a-1cf9-4a36-80d9-5f477caacba4v11g2000vbm.googlegroups.com...

Gdybym zachował dowód zakupu, bym się nie
wściekł, ale skoro już wydałem prawie 200 zł na tarcze SLX'a, to
przynajmniej się poskarżę ;-)

Miodzio! :) Myślałem, że takie akcje odeszły w smugę cienia i choroby wieku dziecięcego nie wrócą a tutaj proszę :]

Na początku kariery tych tarcz, kiedy tego typu akcje były znacznie częstsze, ludzie rozwiercali nity i skręcali tarczę z pająkiem śrubami. OIDP to byli też tacy, którzy nitowali ją ja nowo z tym, że otwartą i zastanawiającą kwestią pozostaje skąd wziąć odpowiednie tzn. twarde i mocne nity które nie poddadzą się w najmniej odpowiednim momencie.

Bez względu na to co wybierzesz głównym problemem jest to, żeby tarcza z nowym mocowaniem nie haczyła o goleń widelca, bądź ramę, wystającymi elementami.

Jak rozwiążesz ten problem to daj znać co Ci z tego wyszło ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Poluzowane tarcze na nitach