Połykanie spermy kolegów grozi HIV-em

Data: 2013-02-19 20:23:15
Autor: abc
Połykanie spermy kolegów grozi HIV-em
Homoseksualiści uprawiają seks oralny prawie we wszystkich swoich stosunkach
seksualnych (i w około połowie przypadków połykają spermę). Sperma zawiera
wiele drobnoustrojów przenoszonych we krwi.

Z tego też powodu homoseksualiści, którzy praktykują seks oralny, w zasadzie
prawie konsumują ludzką krew z całym tego ryzykiem dla zdrowia.

Ponieważ na penisie często znajdują się drobne uszkodzenia (oraz często
znajduje się w nieczystych miejscach, takich jak odbyt), osoby stosujące te
praktyki mogą zostać zarażone zapaleniem wątroby typu A lub rzeżączką (a
nawet wirusem HIV i zapaleniem wątroby typu B).

Ze względu na to, że wiele kontaktów seksualnych to stosunki osób
nieznajomych (70 procent homoseksualistów oszacowało, że z połową swoich
partnerów uprawiali seks tylko raz) oraz, że homoseksualiści mają od
10 do 110 różnych partnerów rocznie, potencjalne ryzyko zakażenia jest więc
znaczne.

Więcej
http://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html

Data: 2013-02-19 22:07:46
Autor: jr
Połykanie spermy kolegów grozi HIV-em
Powiedz mi abc, jaki to ma zwiazek z polityka i po co zasmiecasz grupe takimi
szczegolami. Nie mozesz z tym isc na pl.sci.medycyna? A moze czujesz sie tutaj jakims etatowym kaznodzieja?

Data: 2013-02-19 13:46:21
Autor: glob
On 19 Lut, 22:07, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Powiedz mi abc, jaki to ma zwiazek z polityka i po co zasmiecasz grupe takimi
szczegolami. Nie mozesz z tym isc na pl.sci.medycyna? A moze czujesz sie tutaj
jakims etatowym kaznodzieja?

Na medycynie go wyśmieją . I każą się szybko leczyć.

Data: 2013-02-20 02:54:13
Autor: jr

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

        Na medycynie go wyśmieją .

Nie widze go tam

Data: 2013-02-19 19:15:06
Autor: glob
On 20 Lut, 02:54, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:11663462-04da-4330-9031-83b1d8428d2ddp10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> szczegolami. Nie mozesz z tym isc na pl.sci.medycyna? A moze czujesz sie tutaj

Nie polezie do osób mających olej w głowie, na polityce ma dużo
idiotów, którzy może uwierzą w brednie.

Data: 2013-02-20 09:22:09
Autor: t-1
Połykanie spermy kolegów grozi HIV-em

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał
Nie polezie do osób mających olej w głowie, na polityce ma dużo
idiotów, którzy może uwierzą w brednie.

Zgoda co do dużej liczby idiotów na tej grupie, niestety z dobrym samopoczuciem.
Natomiast opis problemów pochodzi od specjalisty.
Co jest tam brednią?

Data: 2013-02-22 12:43:47
Autor: glob
On 20 Lut, 09:22, "t-1" <t...@spam.pl> wrote:
> [...]

samopoczuciem.
Natomiast opis problemów pochodzi od specjalisty.

Wszystko, to brednie propagandy religijnej a nie naukowej. Nauka
ludziom imponuje więc kler próbuje podszywając się pod naukę przemycić
swoje zaburzenia.

Data: 2013-02-22 19:25:18
Autor: pluton_
[...]

Ale jak w kosciele, to sie nie liczy. pambuk zabije drobnoustroje.

Nullification

Połykanie spermy kolegów grozi HIV-em