Pomóżcie, URL potrzebny

Data: 2010-12-19 20:48:00
Autor: S P 1 Q X L
Pomóżcie, URL potrzebny
Potrzebuję linkę do takiej interaktywnej mapy europy (a może świata), gdzie widać sylwetki (ikonki) samolotów rejsowych z oznaczeniem numeru rejsu itp. To chyba była jakaś skandynawska stronka. Kiedyś miałem w zakładkach, ale niestety "wyszło".

Jutro z Kopenhagi oczekuję samolotu, chciałbym wiedzieć, czy wystartował punktualnie, a niestety innej szansy chyba nie mam (SAS).

Data: 2010-12-19 20:53:51
Autor: Czarek
Pomó¿cie, URL potrzebny
W dniu 19-12-2010 20:48, S P 1 Q X L napisa³/a:
Potrzebujê linkê do takiej interaktywnej mapy europy (a mo¿e ¶wiata),
gdzie widaæ sylwetki (ikonki) samolotów rejsowych z oznaczeniem numeru
rejsu itp. To chyba by³a jaka¶ skandynawska stronka. Kiedy¶ mia³em w
zak³adkach, ale niestety "wysz³o".

Jutro z Kopenhagi oczekujê samolotu, chcia³bym wiedzieæ, czy wystartowa³
punktualnie, a niestety innej szansy chyba nie mam (SAS).

http://www.flightradar24.com/
http://radar.piopawlu.net/

--
Cz.

Data: 2010-12-19 21:30:17
Autor: /dev/SU45
Pomóżcie, URL potrzebny
Jutro z Kopenhagi oczekuję samolotu, chciałbym wiedzieć, czy wystartował
punktualnie, a niestety innej szansy chyba nie mam (SAS).

Zwykle takie informacje są na stronach obu lotnisk ze sporym wyprzedzeniem, i aktualizowane na bieżąco.

Pomóżcie, URL potrzebny