Pomóżcie wybrać.

Data: 2016-01-06 23:52:42
Autor: Lewis
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-06 o 15:36, charwel pisze:
No to już się chyba zdecydowałem na jeden z samochodów:
Renault Laguna 3 2.0T
Honda Accord 2.4

Za pierwszym przemawia możliwość kupna nowszego rocznika za te same pieniądze, za drugim chwalony silnik, podobno dobra skrzynia automatyczna (tak bym wolał), łańcuch rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3) i to, że mam motocykl Hondy ;)
Mogę przeznaczyć na samochód 30000zł. Nie jest to dużo, ale więcej nie dam rady :)
Chcę samochód o mocy w okolicach 200KM, najlepiej z automatem, najlepiej kombi. Dla rodziny 2+1. Będzie raczej używane w trasę kilka razy w roku, bo na co dzień jest w domu jest samochód służbowy ;)

Może jakaś inna propozycja?

Pozdrawiam

charwel

Vectra C, SAAB 9-3 poliftowe z 2.0t. Ewentualnie Signum tez z 2.0t.
Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.

W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy nominalnej).

Lewis

Data: 2016-01-07 08:53:14
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
Dzięki. Zaraz poczytam :)

Data: 2016-01-07 09:46:13
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
W dniu środa, 6 stycznia 2016 23:52:46 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]

Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.

W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy nominalnej).

-- Pozdrawiam
Lewis

Dzięki. Zaraz poczytam :)

Pomóżcie wybrać.