Pomór na oddziały...

Data: 2019-10-10 06:10:09
Autor: Dawid Rutkowski
Pomór na oddziały...
W dniu środa, 9 października 2019 22:45:09 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
Też widzicie, jaki pomór padł na oddziały? Jeszcze kilka lat temu, pomimo rozwoju bankowości internetowej, główne ulice Warszawy wypełnione były oddziałami banków. Ludzie narzekali, że wszystkie spożywczaki zmieniono na banki.

Pomór padł na banki, na oddziały sensu stricte w mniejszym stopniu.
A spożywczak w bloku to tylko problemy.

Ale ten pierwszy stan to chyba sprzed 15 lat.

W jednym bloku na rogu Mickiewicza i Słowackiego były:
Millennium

Ci rzeczywiście redukują

Raiffeisen

Znikł - ale nie na w jego miejsce paribasa?

Lukas

Teraz to credit agricole.

Pekao

To nie zniknie - chyba że jakaś tymczasówka, a nie prawdziwy marmur (te są nieśmiertelne, za dużo w wystrój włożone - i za dużo emerytów do kasy - no chyba że emeryci wymarli).

Polbank

Nic dziwnego że znikł, jak kupił go siedzący obok raifi..

Getin

U, twardziele.
Były kolejki emerytów zeszłą jesienią?

BPH

Też zeżarty - pytanie jedynie, czy w pierwszej transzy przez siedzący obok pekao czy też w drugiej - i alior go zamknął, jak też taki koło mnie.

Więc co na ich miejsce wróciło?

U mnie w okolicy galmoku miałem chyba pełny przegląd.
pko jest w takim dziwnym małym biurowcu, byłem tam ostatnio składać CRS do inteligo, ruch jak na marszałkowskiej, mieszanka cudzoziemców z emerytami.
pekao to mam taki marmur że proszę siadać - i do dziś pamiętam gościa załatwiającego sprawy z ubezpieczeniem hipoteki na kolanach...
santandery były dwa - jeden to były db - ale ten były db już zamknięty (a w dwóch miejscach w DC są po trzy oddziały santandera na przestrzeni ok. 500m - genuine, ex-kredyt bank i ex-db).
mBąki to już mi się w oczach mienią, jeden też otworzyli w galeriozie.
ing właśnie zamknęli i przenieśli pod skarpę.
bnp jest tam, gdzie był - a bliżej był bgż, to go zamknęli, stało chyba z rok puste, teraz jest sklep z drogimi elektronarzędziami - albo pralnia albo po takie zakupy rzeczywiście warto się przejechać.
milek zamknął oddział w biurowcu i przeniósł się do galeriozy - masakra te wszystkie oddziały w "galeriach", kolejki zawsze - a w lokalu po nim zrobili siłownię.
noble (taki niby-privete getoutu) w mordorze jest.
alior jest bez kasy, a taki z kasą trzy przystanki dalej.
raifi był w mordorze, ale właściwie to nie wiem, czy nadal jest.
citek za to w galeriozie się rozwija, ostatnio zmienili lokal na 2, a może i 3 razy większy.
idea z flagowym oddziałem, w którym nie byłem - za to byłem w oddziale lion's, którego już nie ma :(
boś zmył się już min. 2 lata temu - od tego czasu lokal pusty stoi.
credit agricole, w którym zamykałem dwa razy konto, też trzy przystanki.
eurobank miałem w bloku - niestety zamknęli i zrobili na jego miejscu spożywczak :(
plus też mam obok - w postaci "salonu" plusa.
I flagowy (chyba, bo w biurowcu, jaki podają za siedzibę) oddział nesta.
Nawet jedną spółdzielnię - z Piaseczka - mam obok pko.

Data: 2019-10-10 15:36:03
Autor: Michał Jankowski
Pomór na oddziały...
W dniu 10.10.2019 o 15:10, Dawid Rutkowski pisze:

Więc co na ich miejsce wróciło?

Geers Dobry Słuch
Korean Health Wave

:) :) :)

A resztę bym musiał sprawdzić na miejscu.

   MJ

Pomór na oddziały...