Pomaranczowe koguty/stroboskopy

Data: 2010-03-20 15:17:25
Autor: P_ablo
Pomaranczowe koguty/stroboskopy
Użytkownik ""Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho27lp$jkp$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Hi

Jakie sa regulacje prawne dotyczace uzycia w/w w samochodach nieuprzywilejowanych?

nie wiem

Chcialbym zamontowac cos takiego na samochodzie firmowym i wlaczac podczas instalacji internetu u klienta, by wozik zwracal uwage "przechodniow"

Taka proteza reklamy ?

- pytanie czy moge to zrobic legalnie ?

Z pomaranczowym nie wiem, ale do rozowego nikt sie nie powinien przyczepic.

--
Picasso

Data: 2010-03-20 15:28:51
Autor: neelix

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:ho2m3e$1i1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie ma pomarańczowych tak jak nie ma w sygnalizacji świetlnej(sygnalizatorach).
neelix

Pomaranczowe koguty/stroboskopy