Pomarańczowe zagadki taryfowe

Data: 2009-04-07 18:31:45
Autor: Wojciech Nawara
Pomarańczowe zagadki taryfowe
Przemysław Kowalik pisze:

koszt połączenia to 0,65 PLN/min z taktem 60/60. Ile zapłaciłem za połączenie 0:42 min?

0,80 PLN ?

Data: 2009-04-07 18:36:39
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
Przemysław Kowalik pisze:

koszt połączenia to 0,65 PLN/min z taktem 60/60. Ile zapłaciłem za połączenie 0:42 min?

0,80 PLN ?

Dokładnie tak, ale dlaczego? I czy w innych taryfach też będzie 0,80?

Przemek

Data: 2009-04-07 18:52:00
Autor: Wojciech Nawara
Pomarańczowe zagadki taryfowe
Przemysław Kowalik pisze:

0,80 PLN ?

Dokładnie tak, ale dlaczego?

Bo tyle było za czasów Nowego POPa. I tak zostało. ;-)

> I czy w innych taryfach też będzie 0,80?

W Nowym Orange Go już nie, bo udało mi się w końcu niektórym wyperswadować, że to nie do końca jest tak, jak ma być... Szczerze mówiąc myślałem, że poprawili w innych taryfach także...

Naciskaj na BOK przy każdym połączeniu, to poprawią. ;-)

WN

Data: 2009-04-08 01:07:24
Autor: Przemysław Kowalik
Przemysław Kowalik pisze:

0,80 PLN ?

Dokładnie tak, ale dlaczego?

Bo tyle było za czasów Nowego POPa. I tak zostało. ;-)

No i słusznie, bo w Nowym POPie 0,80 to była bazowa stawka na
stacjonarne. Ale coś mi się kojarzy, że w poprzedniej wersji promocji na
00800 i IN była we wszystkich taryfach stawka 0,80 na 00800 oraz 801, więc może to dlatego.

I czy w innych taryfach też będzie 0,80?

W Nowym Orange Go już nie, bo udało mi się w końcu niektórym wyperswadować, że to nie do końca jest tak, jak ma być... Szczerze

A w Go to jest 0,60 czy załapuje się na stawkę malejącą?

mówiąc myślałem, że poprawili w innych taryfach także...

Naciskaj na BOK przy każdym połączeniu, to poprawią. ;-)

E tam, tak naprawdę to 00800 nie potrzebuję, więc szkoda mi na to czasu :-). BTW, mogliby poprawić w regulaminie promocji 300/400 na 703/704...

Przemek

Data: 2009-04-08 20:10:33
Autor: Wojciech Nawara
Przemysław Kowalik pisze:

[...]

Chyba tak.

W Nowym Orange Go już nie, bo udało mi się w końcu niektórym wyperswadować, że to nie do końca jest tak, jak ma być... Szczerze

A w Go to jest 0,60 czy załapuje się na stawkę malejącą?

Stawka cennikowa. Stawka malejąca jest w cenniku, więc się załapuje.

Data: 2009-04-10 01:10:37
Autor: Przemysław Kowalik
Przemysław Kowalik pisze:

[...]

No to fajnie. Rozumiem zatem, że za 0,20 można mieć także 801 i 804, także te, które z matuszki telepsy kosztują sporo więcej - zwłaszcza 801 4 i 804 4 :-).

BTW, czy połączenia do VoIPów (0)39 w Orange są rozliczane jak normalne stacjonarne z 49 stref czy jakoś inaczej (nie mogę się tego doszukać)?

Przemek

Data: 2009-04-11 00:25:02
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Michal Jankowski napisał:
[...]

Wydaje mi się, że gdzieś czytałem, że przynajmniej na zakres matuszki (0)399 dasie, ale jedyne czego się dogooglałem to:
http://www.numeracja.pl/2006/11/

   Z Orange do VoIP-a.

2006-11-16 22:25:56

W dniu dzisiejszym (16 listopad 2006) w godzinach wieczornych - pomiędzy 18 i 19 zakończono czynności konfiguracyjne w sieci Orange. Zakończone prace umożliwiają wszystkim użytkownikom sieci Orange możliwość dzwonienia na numery VoIP rozpoczynające się od 0-399 (Numeracja należy do TP S.A.). Opłaty za każde połączenie, naliczane są wg aktualnych obowiązujących stawek do sieci stacjonarnych.

Przemek

Data: 2009-04-10 22:19:09
Autor: Wojciech Nawara
Przemysław Kowalik pisze:

No to fajnie. Rozumiem zatem, że za 0,20 można mieć także 801 i 804, także te, które z matuszki telepsy kosztują sporo więcej - zwłaszcza 801 4 i 804 4 :-).

Sure.
Np. taki onet telefon 801 080010 do połączeń zagramanicznych za 20 groszy/min :-)

BTW, czy połączenia do VoIPów (0)39 w Orange są rozliczane jak normalne stacjonarne z 49 stref czy jakoś inaczej (nie mogę się tego doszukać)?

Don't know. Jak mi dasz jakiś numer do testu, to sprawdzę.

Data: 2009-04-11 00:28:59
Autor: Przemysław Kowalik
Przemysław Kowalik pisze:

[...]

Hehe, jak to się onetowi opłaca (także w przypadku połączeń ze stacjonarnych), skoro podobno abonent 801 musowo płaci swoją działkę za przychodzące ("shared cost")?

BTW, czy połączenia do VoIPów (0)39 w Orange są rozliczane jak normalne stacjonarne z 49 stref czy jakoś inaczej (nie mogę się tego doszukać)?

Don't know. Jak mi dasz jakiś numer do testu, to sprawdzę.

Jakbym miał, to bym sam sprawdził ;-)

Przemek

Data: 2009-04-11 00:30:44
Autor: Przemysław Kowalik
Przemysław Kowalik pisze:

Don't know. Jak mi dasz jakiś numer do testu, to sprawdzę.

Jakbym miał, to bym sam sprawdził ;-)

Sugestia co stanu rzeczy z SN 39 jest w odpowiedzi na post Michała :-).

  Przemek

Data: 2009-04-11 10:07:51
Autor: Wojciech Nawara
Przemysław Kowalik pisze:

Hehe, jak to się onetowi opłaca (także w przypadku połączeń ze stacjonarnych), skoro podobno abonent 801 musowo płaci swoją działkę za przychodzące ("shared cost")?

Nie. Akurat z tej numeracji mieli (mają?) działkę dla siebie. Nie mam kiedy pogrzebać po papierach, może ktoś ma coś pod nosem?

Data: 2009-04-11 06:21:18
Autor: tomaszjedrzejewski29
On 10 Kwi, 01:10, Przemysław Kowalik <przemo...@ANTISPAMo2.pl> wrote:

> [...]

No to fajnie. Rozumiem zatem, że za 0,20 można mieć także 801 i 804,
także te, które z matuszki telepsy kosztują sporo więcej - zwłaszcza 801

Nie bardzo- stawaka malejąca dotyczy tylko połączeń wewnątrz orange.

Data: 2009-04-11 23:27:37
Autor: Wojciech Nawara
tomaszjedrzejewski29@gmail.com pisze:

[...]

Ale poza tym to w ogóle wiesz o czym jest mowa?

Data: 2009-04-13 13:28:37
Autor: Wojciech Nawara
Pomarańczowe zagadki taryfowe
tomaszjedrzejewski29@gmail.com pisze:

Nie bardzo- stawaka malejąca dotyczy tylko połączeń wewnątrz orange.
Ale poza tym to w ogóle wiesz o czym jest mowa?

Dobrze, że ty wiesz. Jesteś pewny, że kazde 801 czy 804 jest tworzone
na orange???.

Oczywiście, że nie. To abonent numeru wybiera, czy ma być on dostępny z Orange. Ale jaki to ma związek z tematem?

Taryfa malejąca w Nowym Orange Go dotyczy nie tylko połączeń wewnątrz Orange. Dotyczy także połączeń z sieciami stacjonarnymi, a także dostępnych numerów 801/804 i 00800 (gdyż ceny za te połączenia są jasno określone jako identyczne jak do sieci stacjonarnej).

Pomarańczowe zagadki taryfowe