[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wisłą

Data: 2019-07-30 22:56:12
Autor: bans
[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wisłą
https://photos.app.goo.gl/iqCa3s653JQxcq8L9

Szosówka nauczyła mnie szukać bocznych dróg - ruch niewielki, a czasami można bardzo się zdziwić wysok± jako¶ci± nawierzchni.

Data: 2019-07-31 00:29:56
Autor: Ignac
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 07:56:15 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://photos.app.goo.gl/iqCa3s653JQxcq8L9

Szosówka nauczyła mnie szukać bocznych dróg - ruch niewielki, a czasami można bardzo się zdziwić wysok± jako¶ci± nawierzchni.

Fajoska traska. Promy na Wi¶le s± płatne, tylko dla aut.

Data: 2019-07-31 01:37:50
Autor: bans
[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wisłą
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 09:29:57 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Promy na Wi¶le s± płatne

Zarzucasz mi kłamstwo bo napisałem że zapłaciłem złotówkę?!

Data: 2019-07-31 01:39:27
Autor: bans
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 10:37:52 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 09:29:57 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

> Promy na Wi¶le s± płatne

Zarzucasz mi kłamstwo bo napisałem że zapłaciłem złotówkę?!

Oczywi¶cie chciałem zacytować całe twoje zdanie, że "płatne tylko dla aut". Twierdzisz że kłamię - albo twierdzisz że opłata w Okle¶niej jest pobierana nielegalnie.

Data: 2019-07-31 10:54:09
Autor: Maciek
[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wis Ĺ‚Ä…
On 31.07.2019 10:37, bans wrote:
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 09:29:57 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Promy na Wi¶le s± płatne

Zarzucasz mi kłamstwo bo napisałem że zapłaciłem złotówkę?!

Może nie załapałe¶ się na promocję ;-D W każdym razie ode mnie też nie chciał myta za rowery (akurat nie na tym punkcie), zrobił kurs z dwoma osobami za friko, dobry człowiek.
Mówił, że mu się to nie opłaca nabijać na kasę fiskaln±, odprowadzać podatek itd. zysk żaden. No a czasy takie, że nie wiadomo kiedy wyskoczy inspektor ze skarbówki ;-)

Data: 2019-08-04 10:30:59
Autor: bans
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 10:54:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

Mówił, że mu się to nie opłaca nabijać na kasę fiskaln±, odprowadzać podatek itd. zysk żaden. No a czasy takie, że nie wiadomo kiedy wyskoczy inspektor ze skarbówki ;-)

Temu który mnie skasował też się nie chciało nabijać na kasę ;)

Data: 2019-07-31 01:42:14
Autor: bans
[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wisłą
W dniu ¶roda, 31 lipca 2019 09:29:57 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Promy na Wi¶le s± płatne, tylko dla aut.

Zważywszy na twoje problemy z interpunkcj± dedukuję że miałe¶ na my¶li że "Promy na Wi¶le s± płatne tylko dla aut.".

Je¶li tak to:

a) zarzucasz mi kłamstwo bo napisałem że zapłaciłęm złotówkę?
b) twierdzisz że opłata na promie koło Okle¶nej jest pobierana nielegalnie?

[foto] Pomiędzy Beskidem Małym a Wisłą