Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku

Data: 2009-07-05 20:18:04
Autor: Viking
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku

"usrobo" <usrobo@op.pl> wrote in message

żyjemy w unii europejskiej w 21 wieku, a  policja nie jest w stanie nawet w 1% uduwodnić ze cyferki na wyświetlaczu to moja prędkośc ....

a na wszelki wypadek napisalbym do komendanta odpowiedniego posterunku skarge na tego misia, musisz dostac oficjalna odpowiedz i bedziesz mial na wszelki wypadek koresponecje do sadu z opisem sytuacji z towjej i policji strony, bo potem jak powiesz sadowi ze policjant nie pokazal a policjant powie ze pokazal to bedziesz mial problem

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-05 21:17:17
Autor: Icek
> [...]

strony, bo potem jak powiesz sadowi ze policjant nie pokazal a policjant
powie ze pokazal to bedziesz mial problem

buahahhahaha. Ja tak zrobilem. Mialem nagranie na ktorym nagrane bylo jak przyszedlem na komisariat i tam policjant wyzywa mnie od
psychicznie chorych i oferuje, ze zostawi mnie na noc a jutro przyprowadzi lekarza psychiatre.

Zlozylem skarge pisemnie do komendanta.W odpowiedzi, ze nic takiego nie mialo miejsca. Gdy dostarczylem nagranie to dostalem
odpowiedz, ze policjant bal sie o moje zdrowie i oferowalopieke medyczna.

Banda kretynow, przestepcow, klamcow i idiotow (cale szczecie bo gdyby mieli troche oleju to byloby juz slabo)

Icek

Data: 2009-07-05 21:07:43
Autor: Viking

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message

[...]

ale ty nie masz nic nikomu udowadniac, ty masz zbudowac korespondecje.. nie rozumiesz jak funkcjonuje polska

Data: 2009-07-05 23:31:18
Autor: jack
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Pierwszy etap zakończyłeś prawidłowo[odmowa mandatu]
Drugi[jeśli chcesz] mozesz rozpocząć od tel.do właściwej komendy
policji[zaleznej od miejsca w którym Cie namierzyli] z propozycjią załatwienie
sprawy polubownie tj.negocjacji co co do wyskokści mandatu[tak,tak jest taka
mozliwość-pod warunkiem ze nie przyjmiesz mandatu-co juz zrobiłeś]Nawet jesli
popełniłeś wykroczenie,mozesz stargować mandat nawet do 50%[dla nich liczy sie
szybka kasa a nie czekania i odwoływania]
Próbuj i powodzenia.
pozdro.jack
ps.napisz jak sie zakoczyło.

Data: 2009-07-05 21:31:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
Icek wydusił z siebie te słowy:

Banda kretynow, przestepcow, klamcow i idiotow (cale szczecie bo
gdyby mieli troche oleju to byloby juz slabo)

jasne .. a kierowcy to porządni obywatele, ktorzy w ogole nie łamią przepisów, jeżdzą zawsze tak jak trzeba ... i pozostają w zgodzie z PoRD i nie tylko 24/7
To ta nasza upierdliwa policja sie czepia, bo akurat sie komuś zamysliło.

Jak słucham takich bredni .. to aż mi sie żal robi..

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-05 21:42:12
Autor: Piter
[...]

nie są, ale co się dziwić jak cały kraj trzeba przejeżdzać drogami które mają 40...fotoradar...70 ... fotoradar...40...70...40...fotoradar...
normalny kraj daje coś z zamian, a tutaj ? darmowe studia co najwyżej za charówkę przez całe życie rodziców, bo młody już wyjedzie stąd.
a policja...hmmm... no przecież jak jest ktoś niewinny to to udowodni nie, a profilaktycznie zamkniemy go na 48 to przestanie pyskować.
To jest cała zasrana POLSKA

Data: 2009-07-05 21:48:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
Piter wydusił z siebie te słowy:

[...]

to byla ironia. Wcale nie twierdze, ze da sie jechać w Polsce zgodnie z przepisamy (no w każdym razie cały czas)

Nie zmienia to faktu, ze jak ktoś przekracza prędkość (czy popełnia dowolne inne wykroczenie)... a policja go na tym przyłapie to nie powinien udawać głupa i wojować, zeby coś udowadniać .. tylko pochylić łeb i przyjąc mandat. Niestety, trzeba brać odpowiedzialność za to co sie robi oraz nie udawać mądrzejszego niż sie jest.

Data: 2009-07-05 20:02:41
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

Postawa którą proponujesz jest nielogiczna. Z jednej strony uznajesz dany przepis za bezsensowny i go nie przestrzegasz, a z drugiej karę za jego nieprzestrzeganie przyjmujesz bezkrytycznie. Gdzie tu sens?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 22:18:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
to wydusił z siebie te słowy:

Postawa którą proponujesz jest nielogiczna. Z jednej strony uznajesz
dany przepis za bezsensowny i go nie przestrzegasz, a z drugiej karę
za jego nieprzestrzeganie przyjmujesz bezkrytycznie. Gdzie tu sens?

błąd w założeniach. Nie uznaje przepisu za bezsensowny. Po prostu - jesli jest przepis a ja go nie przestrzegam .. to jesli zostyaje przyłapany - sam sobie jestem winien.
Nie mnie ustalać nowe przepisy. Do mnie należy ich respektowanie. Jesli więc tego nei robie - licze sie z konsekwencjami. Ot tyle.

Data: 2009-07-05 20:30:47
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

błąd w założeniach. Nie uznaje przepisu za bezsensowny.

Nie przestrzegasz przepisów które uważasz za mądre? Gdzie tu sens? Gdzie logika?

Po prostu -
jesli jest przepis a ja go nie przestrzegam .. to jesli zostyaje
przyłapany - sam sobie jestem winien.

Czyli podchodzisz bezrefleksyjnie np. do przepisu który każe Ci jechać z taką samą prędkością jak staremu żukowi?

Nie mnie ustalać nowe przepisy. Do mnie należy ich respektowanie. Jesli
więc tego nei robie - licze sie z konsekwencjami. Ot tyle.

Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to debilnych przepisów byłoby 5x więcej niż teraz.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 22:41:35
Autor: Kuba \(aka cita\)

Kuba \(aka cita\) wrote:

błąd w założeniach. Nie uznaje przepisu za bezsensowny.

Nie przestrzegasz przepisów które uważasz za mądre? Gdzie tu sens?
Gdzie logika?

aa rozumiem - Ty jestes z tych, ktorzy łamią tylko te bezsensowne przepisy.
A przepraszam - kto Cie upoważnił do decydowania, ktore z nich są bezsensowne?

Po prostu -
jesli jest przepis a ja go nie przestrzegam .. to jesli zostyaje
przyłapany - sam sobie jestem winien.

Czyli podchodzisz bezrefleksyjnie np. do przepisu ktĂłry kaĹźe Ci
jechać z taką samą prędkością jak staremu żukowi?

No teraz rozumiem. To Ty oceniasz jakim samochodem jedziesz, dla jakiego samochody ustalone zostały ograniczenia, uznajesz, ze Ciebie nie musi obowiązywac, bo TY PRZEMYSLAŁEŚ ten przepis i sytuacje i będąc najmądrzejszym i najlepszym kierowcą w najlepszym samochodzie mozesz złamać ten przepis a ew. zatrzymanie przez policje będzie nadużyciem.
Ja zaś przyznając sie do tego, ze nie zawsze jeżdze zgodnie z przepisamy PoRD jesteb "be" bo 'bezrefleksyjnie' je przekraczam.
Nie rozsmieszaj mnie.

[...]

A to niby dlaczego?
Co ma tworzenie przepisĂłw przez osoby za to odpowiedzialne do ich przestrzegania przez wszytskich innych?
Gdyby zaś bylo więcej takich jak Ty - wszytskie przepisy bylyby sensowne, póki nie znalazłby sie za kółkiem ktoś taki jak Ty, ktory uznałby, ze dane ograniczenie dotyczy tylko Toyoty Yaris ... a Twoje duże bezpieczne auto moze je olac.

Data: 2009-07-06 19:00:59
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

aa rozumiem - Ty jestes z tych, ktorzy łamią tylko te bezsensowne
przepisy. A przepraszam - kto Cie upoważnił do decydowania, ktore z nich
są bezsensowne?

A kto Cię upoważnił do decydowania kiedy założyć krótkie spodnie, a kiedy szalik i czapkę? Jak sobie radzisz bez państwowych wytycznych?

Ja
zaś przyznając sie do tego, ze nie zawsze jeżdze zgodnie z przepisamy
PoRD jesteb "be" bo 'bezrefleksyjnie' je przekraczam.

Widzę, że nadal nie rozumiesz, więc zapytam inaczej -- co Cię skłania do nieprzestrzegania dobrych Twoim zdaniem przepisów i działania niejako wbrew własnej opinii? Głos z nieba? Głupota?

Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to debilnych przepisów byłoby 5x
więcej niż teraz.

A to niby dlaczego?

Bo masowo nieprzestrzegane bzdurne przepisy bywają w końcu zmieniane, przestrzegając debilizmów niejako zgadzamy się z nimi przez aklamację.

Co ma tworzenie przepisĂłw przez osoby za to odpowiedzialne do ich
przestrzegania przez wszytskich innych?

Bardzo wiele, bo przepisy są dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów. Przepisy powinny w jakiś sposób korespondować ze stanem faktycznym, obcinając ewentualnie marginesy czy wskazując jakiś trend, ale nigdy stać z nim w całkowitej sprzeczności!

póki nie znalazłby sie za
kółkiem ktoś taki jak Ty, ktory uznałby, ze dane ograniczenie dotyczy
tylko Toyoty Yaris ... a Twoje duĹźe bezpieczne auto moze je olac.

To może ustalmy: Twoim zdaniem bezpieczna prędkość dla Kamaza załadowanego gruzem, starego Żuka, Toyoty Yaris, mojego auta i BMW M5 jest taka sama (przy założeniu, że pozostałe warunki jazdy są stałe)?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-06 09:18:00
Autor: Jakub Witkowski
Pomiar prędkości bez daty i czasu - po licja XXI wieku
Kuba (aka cita) pisze:
to wydusił z siebie te słowy:

[...]

Niepodporząkowywanie się obowiązującym regułom w nadziei uniknięcia
konsekwencji to rodzaj gry, której reguły są określane tylko
i wyłóącznie przez samego grającego.

Ty podejmujesz grę w momencie złamania przepisu, a za koniec gry
przyjmujesz (zupełnie arbitralnie!) moment złapania bądź nie.
Dla kogoś innego gra kończy się dopiero w momencie udowodnienia mu winy.
Jeszcze ktoś inny nawet wtedy nie płaci i gra dalej - wyegzekwują, albo nie...

Nie widzę żadnego dowodu dla tezy o wyższości jednego z tych podejść
nad innym.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2009-07-05 22:28:18
Autor: waperr

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h2r0t1$qv3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

Logiczne to, to jest, ale tak byc nie powinno.
To czy przepis jest sensowny czy nie to jedno, przestrzeganie czy nie to drugie.
Nie ma w zadnym prawie zapisu, ze nielogicznych przepisow mozna nie przestrzegac bo w takim przypadku cale prawo bylo by nielogiczne z pewnego/pewnych punktow widzenia.
A jesli nie przestrzegam (nawet nie logicznego) przepisu musze sie liczyc z konsekwencjami czyli w tym przypadku mandatem i punktami.
Taki tu sens.

pzdr
waperr

Data: 2009-07-05 21:54:11
Autor: usrobo
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

tylko ze zapominasz o tym ze suszarka poklejona szkotem, która nie ma najprostszego sposobu na uwiarygodnienie pomiaru w demokratycznym panstwie prawa nie moze byc podstawą do wymierzania sprawiedliwości.

jakby mial chociaż 1% uwairygodnienia ze to bylem ja
przyjałbym mandat bez zająknięcia.

mam 0 punktów na koncie, a 300zł to nie jest ogromny majątek.

michal

Data: 2009-07-05 23:02:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-05, usrobo <usrobo@op.pl> wrote:

jakby mial chociaż 1% uwairygodnienia ze to bylem ja
przyjałbym mandat bez zająknięcia.

Jesteś tak głupi, że nie masz bladego pojęcia ile jechałeś?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-05 22:17:55
Autor: Viking

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message

Jesteś tak głupi, że nie masz bladego pojęcia ile jechałeś?

czemu go obrazasz? dawno napisal ze jechal 55, co z wami ludzie? zamiast rozmawiac i pomagac tylko lzycie siebie nawzajem... a potem wypisujecie jakie to szczeniactwo sie na CB pojawilo ostatnimi laty, spojzcie w swoje lustra...

Data: 2009-07-05 23:35:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-05, Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message

Jesteś tak głupi, że nie masz bladego pojęcia ile jechałeś?

czemu go obrazasz? dawno napisal ze jechal 55, co z wami ludzie?

Zwróciłeś uwagę na zdanie, na które odpisywałem? Wyraźnie napisał, że
potrzebował "uwiarygodnienia", że to on jechał z taką prędkością. Ja
mogę zrozumieć dylemat czy to było +29 czy +31, ale różnica >20km/h?
Jak nie wie z jaką prędkością jedzie to niech się przesiądzie do pekaesu...

zamiast rozmawiac i pomagac tylko lzycie siebie nawzajem... a potem wypisujecie jakie to szczeniactwo sie na CB pojawilo ostatnimi laty, spojzcie w swoje lustra...

Dzisiaj spędziłem sześć godzin za kółkiem po polskich drogach, weź mi
nie opowiadaj o bluzgach na CB, chamskim zajeżdżaniu drogi,
przyspieszaniu w trakcie wyprzedzania czy stwarzaniu niebezpiecznych
sytuacji...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-05 22:42:43
Autor: Viking
[...]

i tak samo zachowujesz sie tutaj...

Data: 2009-07-06 00:00:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-05, Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Pierwszej części mojej wypowiedzi nie zauważyłeś, czy po prostu Ci nie
pasuje do założonej tezy?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-05 23:06:39
Autor: Viking
[...]

pierwsza czesc nie dotyczy twojego chamskiego zachowania

Data: 2009-07-06 00:25:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-05, Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

Pierwszej części mojej wypowiedzi nie zauważyłeś, czy po prostu Ci nie
pasuje do założonej tezy?

pierwsza czesc nie dotyczy twojego chamskiego zachowania

Trzeba było od razu napisać, że nie rozumiesz. Żegnam.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-06 11:20:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
Viking wydusił z siebie te słowy:

[...]

jakby jechał 55 ... to napisałby to baaardzo wyraznie w pierwszym poście ... i cały post bylby o tym, jak to go policja oszukala. Póki co post jest raczej o tym, jak on chce oszukać policje.

ps. nie wspominam już o tym, ze każdy, kto w miescie spowodował kolizje na pytanie jak szybko jechał odpowiada 55 (zeby nie bylo, ze 50 .. bo to mało wiarygodne, a 55 jeszcze rpzejdzie)

Data: 2009-07-06 11:25:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

no to wlasnie takie, jak to mówisz , "szczeniactwo" na cb bardziej pasuje do tych, ktorzy przekraczając prędkość nie biorą na klate mandatu, bo ... są cwaniakami.
To raczej oni drą sie na CB 10 razy w ciągu 5 min "jak dróżka na poznań" bo nmie chcieli dołożyć 200 zł do radyjka, zeby słyszeć wszytskie odpowiedzi .. itd.

Data: 2009-07-06 11:37:24
Autor: usrobo
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

zaczynasz trochę przesadzac i obrażać innych, każdy ma prawo nie przyjąć mandatu czy jest on sluszny czy nie, zyjemy w demokratycznym panstwie.
i coś mi sie wydaje ze w pracy na komendzie nie powinieneś pisac na grupie dyskusyjnej..

michal

Data: 2009-07-06 16:41:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
usrobo wydusił z siebie te słowy:

zaczynasz trochę przesadzac i obrażać innych, każdy ma prawo nie
przyjąć mandatu czy jest on sluszny czy nie,

Pewnie,ze ma prawo, nigdy nie mówilem inaczej.

zyjemy w demokratycznym
panstwie.

no tak niektorzy mówią ;)

 i coś mi sie wydaje ze w pracy na komendzie nie powinieneś
pisac na grupie dyskusyjnej..

hehehe

Data: 2009-07-06 23:44:34
Autor: Bastion

On 2009-07-05, usrobo <usrobo@op.pl> wrote:

> jakby mial chociaż 1% uwairygodnienia ze to bylem ja
> przyjałbym mandat bez zająknięcia.

Jesteś tak głupi, że nie masz bladego pojęcia ile jechałeś?

Krzysztof , to jest panstwo prawa (ciagle mam taka nadzieje)
gdzie policjant/prokurator musi udowodnic, ze obywatel jest winny.
Utrzymujemy ich z naszych podatkow.
Moim zdaniem, mozna spokojnie olac policjanta, ktory nie potrafi wykazac- udowodnic
ze zlamales przepisy.

Data: 2009-07-07 09:03:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
Pomiar prĂŞdkoÂści bez daty i czasu - policja XXI wieku
On 2009-07-06, Bastion <bez@maila.pl> wrote:

> jakby mial chociaÂż 1% uwairygodnienia ze to bylem ja
> przyjaÂłbym mandat bez zajÂąkniĂŞcia.

JesteÂś tak gÂłupi, Âże nie masz bladego pojĂŞcia ile jechaÂłeÂś?

Krzysztof , to jest panstwo prawa (ciagle mam taka nadzieje)
gdzie policjant/prokurator musi udowodnic, ze obywatel jest winny.
Utrzymujemy ich z naszych podatkow.

Zlikidowanie uproszczonego postępowania mandatowego mocno zwiększy te
podatki...

Moim zdaniem, mozna spokojnie olac policjanta, ktory nie potrafi wykazac- udowodnic
ze zlamales przepisy.

Można po złapaniu po prostu przyznać się, że się za szybko jechało.
Można również przeprowadzać pełną sprawę w sądzie, z powoływaniem
świadków i biegłych, ze składaniem apelacji etc. Myślisz, że taki
paraliż sądów połączony z wydawaniem kupy kasy ma sens?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-09 22:36:42
Autor: Icek
Pomiar predko?ci bez daty i czasu - policja XXI wieku
świadków i biegłych, ze składaniem apelacji etc. Myślisz, że taki
paraliż sądów połączony z wydawaniem kupy kasy ma sens?

a kto za to zaplaci ?

Jak policjant z wlasnej kieszeni we wszystkich przypadkach gdy obywatel zostanie uniewionniony to jestem za.

Bo jak dotychczas to jak obywatel jest zly to placi za koszty. Jak policjant jest zly to placi skarb panstwa.

Icek

Data: 2009-07-09 22:35:12
Autor: Icek
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Krzysztof , to jest panstwo prawa (ciagle mam taka nadzieje)
gdzie policjant/prokurator musi udowodnic, ze obywatel jest winny.

nie, niestety jestes w bledzie.

Icek

Data: 2009-07-05 23:43:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Bo ty i paru innych głupków tak sobie wymyśliło?

Data: 2009-07-05 21:55:31
Autor: Icek
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Jak słucham takich bredni .. to aż mi sie żal robi..

ja mam swoje doswiadczenie.

Nie bronie kierowcow tylko twierdze, ze policja to banda idiotow i klamcow. Znam to z wlasnego doswiadczenia.

Idiota policjant z drugim do kompletu twierdzili, ze odcinek 10 metrow przejechalemw czasie 3 sekund z predkoscia 50-80km/h

Bez dowodow nie masz szans przeciwko slowu policjanta.

Icek

Data: 2009-07-05 23:40:58
Autor: Bastion

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2qv2m$6j2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wiesz, bylem  kiedys idealista....
Skonczylo sie jak zostalem pobity pod swoim domem.

Data: 2009-07-05 21:37:35
Autor: Piter
[...]

dziwisz się, w polsce nim absolutnie nic mnie nie zdziwi, ten kraj jest to wyplenienia i może na nowo zasiedlić to by coś z tego było

Data: 2009-07-05 21:57:53
Autor: Icek
> [...]

dziwisz się, w polsce nim absolutnie nic mnie nie zdziwi, ten kraj jest to
wyplenienia i może na nowo zasiedlić to by coś z tego było

mnie juz nic nie zdziwi. Mowie tylko, ze na kopanie sie z policja trzeba miec czas, kase, doswiadczenie i taniego adwokata najlepiej
kolege znajomego

Tu nawet nie ma mowy o tym, zeby cos szlo w lepsza strone. Bo gdyby taki policjant dostal zjebe od przelozonego to moze na nastepny
raz cos by sie zmienilo (pewnie bedzie na nastepony raz badal czy ktos nagrywania nie ma wlaczonego).

Icek

Data: 2009-07-06 10:44:38
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości

> [...]

mialo miejsca. Gdy dostarczylem nagranie to dostalem
odpowiedz, ze policjant bal sie o moje zdrowie i oferowalopieke medyczna.

Jeżeli to wsztstko prawda, to policjant miał rację.
Trzeba być chorym psychicznie, żeby nie wygrać takiego "zjawiska"!

Artur(m)

Data: 2009-07-06 11:03:09
Autor: Jakub Witkowski
Icek pisze:

[...]

Zapewne jeszcze masz to nagranie oraz pisemną odpowiedź.
Wystaw na sieci - będzie o tym głośno, zapewniam.
No chyba, że jednak nie masz...?

Data: 2009-07-09 22:40:05
Autor: Icek
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Zapewne jeszcze masz to nagranie oraz pisemną odpowiedź.
Wystaw na sieci - będzie o tym głośno, zapewniam.
No chyba, że jednak nie masz...?

robie strone juz o tym. Niedlugo napisze. Wszystko opublikuje

Icek

Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku