Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku

Data: 2009-07-05 21:10:26
Autor: Bastion
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku

Użytkownik "usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:h2qk3l$biv$1news.onet.pl...
dziś zostałem zatrzymany przez panów policjantów za przekroczenie
prędkości. Jechałem z żona i nie widzieliśmy zeby policjant mierzył do
nas z radaru, widzialem lizak i leżący na masce radar suszarkowy.

po wyjściu z samochodu policjant podniósł fotoradar z maski radiowozu i
pokazal mi na wyświetlaczu liczbę 76
jechalem w terenie zabudowanym.
Poprosiłem Pana policjanta o pokazanie daty pomiaru i czasu który minął
od momentu strzału.

policjant odmówił twierdząc ze nie ma takiej możliwosci.

Slyszalem o tym  pare lat temu, ze takie nieuczciwe praktyki maja miejsce.
Najpierw lapia jednego kierowce na przekroczeniu predkosci a potem
zatrzymuja nastepnych na ten sam pomiar.

Jezeli masz swiadka- zone i ona moze potwierdzic, ze nie bylo pomiaru
to sprawa raczej nie trafi do Sadu Grodzkiego.
Dobrze zrobiles, ze nie przyjales mandatu!

Data: 2009-07-05 21:29:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
Bastion wydusił z siebie te słowy:

Slyszalem o tym  pare lat temu, ze takie nieuczciwe praktyki maja
miejsce.
Najpierw lapia jednego kierowce na przekroczeniu predkosci a potem
zatrzymuja nastepnych na ten sam pomiar.

"słyszałem pare lat temu" ...
tak wlasnie rodzą sie bzdurne legendy... i bohaterowie, ktorzy wyszli obronną ręką z tych opresji
Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

Jezeli masz swiadka- zone i ona moze potwierdzic, ze nie bylo pomiaru
to sprawa raczej nie trafi do Sadu Grodzkiego.

A niby na jakiej podstawie taki swiadek ma to stwierdzic?
Był przy radarze, był przy pomiarze?
Słowo starającego sie wymigać od mandatu kierowcy przeciwko słowu policjanta.

Dobrze zrobiles, ze nie przyjales mandatu!

Obawiam sie, ze jednak chyba nie.

ps. na marginesie-cała sprawa obrazuje wlasnie dlaczego rozumiem policje i ich zachowania.
Jedzie sobie delikwent z nadmierna prędkościa, Ci go zatrzymują .. a ten ma w dupie próbując być mądrzejszym. Bo chyba nikt nie wątpi w to, ze kolega jechał z taką prędkością jaką wskazywał radar.
I już zupelnie OT - jak później taki jeden mądry próbuje uciec, bo mu sie nie podoba lizak, a policja akurat szuka przestępcy o o podobnym opisie i gdy uciekający nie zatrzymuje sie na blokadzie to do niego strzelają ... to nagle nadużycie broni, źle wyszkolona kadra itd.
Jak jednak kogoś puszczą, bo nie chcą strzelać w obawie np. o wlasne życie .... to partacze, bo broni użyć sie boją.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-05 13:10:32
Autor: czupakabra
On 5 Lip, 21:29, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

"słyszałem pare lat temu" ...
tak wlasnie rodzą sie bzdurne legendy... i bohaterowie, ktorzy wyszli
obronną ręką z tych opresji
Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

"Nie słyszałem" - za to sam miałem taką sytuację (Oleśnica k.
Wrocławia, 2007 r.) - suszarka pokazuje 107/50 - o suszarce wiedziałem
wcześniej (mruganie), i od granicy trenu zabudowanego (długa prosta)
widziałem radiowóz wiec dokładnie kontrolowałem prędkość. 20-to
minutowa rozmowa, dość stanowcza z mojej strony - mocno się wk%^iłem
bezczelnym naciąganiem - była również wzmianka  o sądzie grodzkim..
Skończyło się pouczeniem.
pozdrawiam

Data: 2009-07-05 22:31:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Osobiście złożyłbym skargę na tych polucjantów.

zyga

Data: 2009-07-05 13:40:04
Autor: czupakabra
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XX I wieku
On 5 Lip, 22:31, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> "Nie słyszałem" - za to sam miałem taką sytuację (Oleśnica k.
> Wrocławia, 2007 r.) - suszarka pokazuje 107/50

Osobiście złożyłbym skargę na tych polucjantów.
zyga

Nie mam najlepszej opinii o policji (a szczególnie drogowej) i nie
wierze, że skarga cokolwiek by zmieniła - kolejny papier na który
trzeba odpowiedzieć stukając na starej maszynie do pisania. Dodatkowo
za wysłanie odpowiedzi na skargę sam bym musiał płacić (podatki).

pozdrawiam

Data: 2009-07-05 20:17:56
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

ps. na marginesie-cała sprawa obrazuje wlasnie dlaczego rozumiem policje
i ich zachowania.
Jedzie sobie delikwent z nadmierna prędkościa, Ci go zatrzymują ..

Nadmierna to ona jest może zdaniem miśka w krzakach. Oczywiście jak wsiądzie do własnego auta to będzie miał z dużym prawdopodobieństwem zupełnie inne zdanie na temat nadmiernej prędkości w tym miejscu.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 22:33:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
to wydusił z siebie te słowy:

Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

jasne, ale co to ma do rzeczy w tym temacie?

Jak byłbyś posłem .. to zatrzymany przez policje grzecznie przyjąłbyś mandat, czy pokazał legitymacje?
Niestety - zawsze punkt widzenia jest zaleĹźny od punktu siedzenia.

Ja nawet nie mówie, ze to jest złe. To po prostu jest rzeczywistość (bynajmniej wcale nie tylko polska)
ps. wiecie skąd sie wzięły SUVy na swiecie?
Kiedy w USA brakowały paliwa .. wprowadzono ograniczenia w ilości spalanej wchy przez samochody.
Ograniczenie nie dotyczyło ... cieżarówek.
A więc popyt wymusił na prodycentach stowrzenie SUVów (choć wtedy te auta przypominały bardziej terenówki).
Wszyscy byli zadowoleni. Różnica w porównaniu do kratek w naszym kraju jest taka .. ze tam rząd nie próbował za wszelką cene ukucać tego procederu.. poprostu przyjał do wiadomości, ze tak jest i już.
A co to ma do tematu - a no tyle, ze jak widać .. nie tylko w polsce sie kombinuje.

Data: 2009-07-06 18:50:49
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

Zgadnij?

Jak byłbyś posłem .. to zatrzymany przez policje grzecznie przyjąłbyś
mandat, czy pokazał legitymacje?
Niestety - zawsze punkt widzenia jest zaleĹźny od punktu siedzenia.

Gdybym mógł zgodnie z prawem uniknąć mandatu za jakąś bzdurę, to dlaczego miałbym go płacić? Mandat za nieprzestrzeganie bzdurnego przepisu jest także bzdurny.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 20:28:09
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

"słyszałem pare lat temu" ...
tak wlasnie rodzą sie bzdurne legendy... i bohaterowie, ktorzy wyszli
obronną ręką z tych opresji
Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

A PO CO w ogóle tam stoją? Resztę dopowiedz sobie sam.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 22:36:19
Autor: Kuba \(aka cita\)

Kuba \(aka cita\) wrote:

[...]

Bo to ICH PRACA?
Bo jakby ich tam nie bylo, to polscy kierowcy-rajdowcy nie znaliby _Ĺźadnego_ umiaru.
Ten policjant w krzakach to jeden jedyny skuteczny bat na tych, ktorzy uważają, ze wypadki zdarzają sie tylko 'innym'

Nie, wcale nie jestem szczęsliwy z powodu tego, ze policja w ogole mierzy prędkosć... ale z drugiej strony jest dla mnie absolutnie zrozumiałe to, ze gdyby tego nei robili ... polowa z nas już by tu nie pisała, a graliby w warcamy z DziadziąM... bo albo sami, albo ktoś by im pomógł w dostaniu sie do windy ponad chmury

Data: 2009-07-05 23:48:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

A PO CO w ogóle tam stoją? Resztę dopowiedz sobie sam.

Bo to ICH PRACA?

Ich praca to jest na skrzyżowaniu na którym są korki.
Kiedy tam jakiegoś widziałeś?

Data: 2009-07-06 08:53:09
Autor: J.F.
Pomiar prędkoœci bez daty i czasu - policja XXI wieku
On Sun, 5 Jul 2009 23:48:44 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Dwa lata temu we wrocku. Dobra robote robili, a praca na dwie zmiany i
dla paru osob naraz. Ale to raz jeden jedyny byl - tzn wiele dni z
rzedu :-)
A pol roku temu mieli stac na zyczenie miasta, to jakos strasznie
drogo to wyszlo i chyba bez efektow.

A tak w ogole to wiadomo - troche temperuja kierowcow, troche norme
wyrabiaja, troche na korzysci licza ..

J.

Data: 2009-07-06 09:57:00
Autor: Cavallino
Pomiar prędko?ci bez daty i czasu - policja XXI wi eku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ki7355l7tcgt5mth2fm57ms8fu76c1pnsj4ax.com...
[...]

Dwa lata temu we wrocku.

Ano właśnie.
A takich w krzakach też widziałeś ostatnio dwa lata temu?

Data: 2009-07-06 11:00:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h2saof$mr7$1news.onet.pl...
[...]

Ostatnio widzialem za filarem, drogo bedzie kosztowac :-)

Ale tak po prawdzie mowiac to nalezy mi sie za caloksztalt :-)

J.

Data: 2009-07-06 03:17:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kuba (aka cita) pisze:

A PO CO w ogóle tam stoją? Resztę dopowiedz sobie sam.
\> Bo to ICH PRACA?

Luknij na PRW - tam są zdjęcia ze zdjęciaowania fotorapidem ;)

Pokaż choć jedno pierdolone zdjęcie, które prewencję miało w założeniach,

Psy stoją w krzakach, maskują się jak popadnie - bo chodzi o kasę .. . i tyle .. jak się nie naszxzeksz - chodzi o kasę.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-06 11:18:35
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
"Rafał \"SP\" Gil" wydusił z siebie te słowy:

Psy stoją w krzakach, maskują się jak popadnie - bo chodzi o
kasę .. . i tyle .. jak się nie naszxzeksz - chodzi o kasę.

to Ty z tych, co uważają, ze kontrola radarowa powinna byc poprzedzona ogłoszeniem w gazecie lokalnej, telegazecie i informacją na bilbordzie 5 km wczesniej, ze będzie stał policjant z radarem.

Wybacz .. ale argument, ze sie chowają .. jest bez sensu. Jedz przepisowo .. i nie będzie problemem nawet jak sie schowają w bunkrze przeciwatomowym.
Co za różnica, czy widać ich z odległości 10m czy 1000m ..

Data: 2009-07-06 13:52:43
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

to Ty z tych, co uważają, ze kontrola radarowa powinna byc poprzedzona
ogłoszeniem w gazecie lokalnej, telegazecie i informacją na bilbordzie 5
km wczesniej, ze będzie stał policjant z radarem.

Jestem z tych co uważają, że powinna być prowadzona zdecydowanie rzadziej i nie w miejscach, gdzie prędkość przekracza 95% kierowców, bo da się
bezpiecznie jechać szybciej, tylko tam, gdzie rzeczywiście jest
niebezpiecznie.

Wybacz .. ale argument, ze sie chowają .. jest bez sensu. Jedz
przepisowo .. i nie będzie problemem nawet jak sie schowają w bunkrze
przeciwatomowym. Co za różnica, czy widać ich z odległości 10m czy 1000m
..

Nie da się jeździć przepisowo, chyba, że prowadzisz starego Żuka albo 30-
letnie Kamaza-wywrotkę zapakowanego gruzem.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-06 16:40:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
to wydusił z siebie te słowy:

Nie da się jeździć przepisowo, chyba, że prowadzisz starego Żuka albo
30- letnie Kamaza-wywrotkę zapakowanego gruzem.

bzdura.

Tak samo można powiedziec, ze nie da sie nie zapłodnić kobiety podczas dobrego seksu, chyba, ze sie jest pedałem :P

Data: 2009-07-06 16:51:52
Autor: Cavallino
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2t2c5$25s$1inews.gazeta.pl...
to wydusił z siebie te słowy:

Nie da się jeździć przepisowo, chyba, że prowadzisz starego Żuka albo
30- letnie Kamaza-wywrotkę zapakowanego gruzem.

bzdura.

To akurat drugie twoje imię.

Data: 2009-07-06 15:42:37
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Pomiar prędkości bez daty i czasu - po licja XXI wieku
to pisze:
(...)
Nie da się jeździć przepisowo, chyba, że prowadzisz starego Żuka albo 30-
letnie Kamaza-wywrotkę zapakowanego gruzem.

Da się - w szczególności normalnym, nowoczesnym samochodem. Największy
problem mają z tym kierowcy leciwych bmw, bądź parchatych golferów...

Data: 2009-07-06 16:01:15
Autor: to
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

Da się też w ogóle nie jechać, a jak jest wtedy bezpiecznie!

--
cokolwiek

Data: 2009-07-06 18:38:23
Autor: Artur Maśląg
to pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

A jaki to ma związek z jazdą zgodną z przepisami? O związek
z trollowaniem nie pytam, bo wiem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-07-06 18:39:05
Autor: to
Artur Maśląg wrote:

[...]

Przeczytaj powyższe jeszcze raz to może zrozumiesz. Jeśli nie zrozumiesz, to jeszcze raz. I jeszcze. Do skutku.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-07 02:37:11
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kuba (aka cita) pisze:

to Ty z tych, co uważają, ze kontrola radarowa powinna byc poprzedzona ogłoszeniem w gazecie lokalnej, telegazecie i informacją na bilbordzie 5 km wczesniej, ze będzie stał policjant z radarem.

Nie zjarzyłeś.
Ja się kurwa domagam fotoradaru (pisemnie min) na jednej ulicy - na przejściu dla pieszych ok 16 metrów od szkoły. Odpowiedź zawsze brzmie - zrobimy co w naszej mocy, ale nie mamy ludzi i sprzętu (policja i SM). A potem widzę kurwa na jedynej 3 pasowej drodze w mieście foto na 40 kur*a mać.

Wiem, nie skumasz tego.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-06 18:48:31
Autor: to
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku
Kuba \(aka cita\) wrote:

Bo to ICH PRACA?

To najczęściej powtarzana bzdura. Ich praca wcale nie musi polegać na siedzeniu w krzakach z suszarką obok prostej jak strzała dwu czy trzypasmówki, gdzie jakiś debil postawił 50 czy 70.

Bo jakby ich tam nie bylo, to polscy kierowcy-rajdowcy nie znaliby
_Ĺźadnego_ umiaru.

O tak, z pewnością, widzę, że slogany nieźle Cię już odmóżdżyły.

Ten policjant w krzakach to jeden jedyny skuteczny bat na tych, ktorzy
uważają, ze wypadki zdarzają sie tylko 'innym'

Nie, to jest bat na tych, którzy jechali spokojnie 80/50 prawym pasem nie stwarzając żadnego zagrożenia i łatwo ich było zatrzymać.

[...]

Ty tak na trzeźwo, czy po jakichś narkotykach?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-05 21:49:10
Autor: usrobo
Kuba (aka cita) pisze:
Bastion wydusił z siebie te słowy:

chwila, chwila adwokaciku

to jest moje zakichane prawo w demokratycznym panstwie
jesli policjant nie jest w stanie mi udowodnić ze to byl moj pomiar to o co chodzi?

slowo policjanta przeciw słowu normalnego obywatela?

wychodząc z tego zalozenia mogl wogole nie mieć tej suszarki poklejonej szkotem i na oko obliczac prędkośc bo efekt bylby ten sam.

wg mnie jechalem 55km/h
on na suszarce mial 76km/h i nie potrafil udowodnić ze to byl moj pomiar.

mialem spóścić głowę i powiedzieć ze pan policjant mial rację ?

w d. mam takie panstwo.

michal

Data: 2009-07-05 21:53:39
Autor: Icek
[...]

no slowo obywatela ma wage 1/10 slowa zwyklego policjanta

Icek

Data: 2009-07-06 10:21:51
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szkotem i na oko obliczac prędkośc bo efekt bylby ten sam.

no slowo obywatela ma wage 1/10 slowa zwyklego policjanta

Ponieważ, mianowicie, iż;
 -policjant w obowiązku ma chronić, więc wierzymy, że tak jest
(społeczeństwo)
Może nie 1/10 ale 44/100
-policjant (jak tu wcześniej padło stwierdzenie) nie ma powodu karać dla
swojego
 widzimisię, bo niby po co?
Ja wychodzą z takiego założenia, że jeżeli - to policjant może się
zwyczajnie, mylić.
Tuszując tę ostatnią wątpliwość przed interlokutorem, rozmawiam z
policjantem jako
 moim obrońcą na drodze, gdzie wielu debili (w tym czasami, również - ja:))
Przynosi do tej pory pozytywne skutki. Ja często nie otrzymuje mandatu,
a i debila we mnie coraz mniej:).
Na 15 złapań zapłaciłem 4 mandaty. Bo policjanci to też ludzie
i jak ktoś im wyjedzie, że nie mają racji to się mogą wkurzyć
(tak zwyczajnie - po ludzku:)).

Artur(m)

Data: 2009-07-05 22:27:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
usrobo wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:
[...]

tak między nami (albo miuędzy Tobą i Twoim sumieniem) - popełniłeś wykroczenie, czy nie?

slowo policjanta przeciw słowu normalnego obywatela?

wychodząc z tego zalozenia mogl wogole nie mieć tej suszarki
poklejonej szkotem i na oko obliczac prędkośc bo efekt bylby ten sam.

Pytanie jak wyzej - popełniłeś wykrocxenie czy nie?
W pierwszym poście cała uwaga skupiona jest na tym, ze policjant nie pokazał czasu. Ani słowa nie widzialem o tym, ze jechaleś przepisowo.
Wnioskuje, ze udajesz głupio-mądrego, bo jechaleś za szybko, ale próbujesz sie wymigać od kary - jak większość ludzi w Polandii.
Jak poseł ma immunitet i nie płaci mandatu - to jest lament, mimo, ze zgodnie z obowiązującym prawem mandat im sie nie należy.
Jak jednak chodzi o nas .. to za wszelką cene bedziem walczyc.

Pytam więc znów - przekroczyles prędkośc?

wg mnie jechalem 55km/h
on na suszarce mial 76km/h i nie potrafil udowodnić ze to byl moj
pomiar.

ooo jest i odpowiedz na moje pytanie.
Nie będę sie zagłębiał w psychologie - ale czy, gdybyś jechał 55km/h to nie napisalbyś o tym na początku pierwszego postu, miast zaczynac od tego, ze "ani ja ani żona nie widzialismy pomiaru"
Więc smiem wątpić w Twoją prawdomówność teraz.

mialem spóścić głowę i powiedzieć ze pan policjant mial rację ?

no .. to wlasnie zależy od tego malego czegoś między Twoim sumieniem a rzeczywistością.
Przekroczyłeś prędkość czy nie. Jesli nie - walcz ... nie ma sensu przyznawać sie do czegoś, czego nie zrobiles. Póki co podkreslam, ze próćz tej odpowiedzi, w całym wątku nie napisales, ze jechales zgodnie z przepisami - a koncentrowałeś sie jedynie na tym, ze nie widziales pomaru i w ogole policnant nie był miły.

w d. mam takie panstwo.

Kolejny raz nie bede powtarzał dylematów moralnych ... bo wiadomo, ze teraz nie mozesz zrobić nic innego jak iść tu (i tam) w zaparte. Mam nadzieje, ze osądzisz swoje zachowanie sam ze sobą :P

ps. żeby tylko sie nie skonczylo, ze zabiorą Ci dowód rejestetracyjny do momentu zrobienia legalizacji swojego licznia w aucie :D

Data: 2009-07-06 19:19:53
Autor: to
Kuba \(aka cita\) wrote:

tak między nami (albo miuędzy Tobą i Twoim sumieniem) - popełniłeś
wykroczenie, czy nie?

Tak między nami -- co to musiała być za ulica, żeby 76 km/h sprawnym samochodem osobowym było prędkością niebezpieczną? A znając miśkową praktykę nie była to raczej jednopasmówka.

Pytam więc znów - przekroczyles prędkośc?

To jest w ogóle niezła konstrukcja -- "przekroczyć prędkość". Co to w ogóle znaczy?!

[...]

A jakie to ma znaczenie? Może nie gapił się przerwy w szybkościomierz tylko jechał w peletonie innych aut? Miśkowym obowiązkiem jest przedstawić wiarygodny pomiar dokumentujący wykroczenie, a nie obowiązkiem kierowcy udowadniać swoją niewinność.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-06 19:47:13
Autor: atman
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku

misiu, gdzie suszysz ?

Data: 2009-07-06 19:55:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
atman wydusił z siebie te słowy:

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości

misiu, gdzie suszysz ?

zwykle w łazience .. ale obecnie nie specjalnie mam co :P

Data: 2009-07-05 22:13:44
Autor: Bastion

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2quui$62h$1inews.gazeta.pl...

Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

Zartujesz? Chyba bardzo dawno nie bylo cie w kraju albo nie znasz naszych realow.
Kazdy zatrzymany kierowca to potencjalny sponsor, ktory
- dolozy sie do wesela corki/qlada  dla dla chrzesniaka.
- dolozy sie do splaty kredytu na nowa octavie
- a policmajstrowi pozwoli wykazac sie nalepsza skutecznoscia w calym powiacie.

Data: 2009-07-05 22:29:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

To chyba dawno Ciebie nie bylo w kraju..

- a policmajstrowi pozwoli wykazac sie nalepsza skutecznoscia w calym
powiacie.

Jest tylu łamiących przepisy, ze wystarczy, ze postrzela uczciwie ... i nie bedzie sie musiał użerać z ludzmi.

Data: 2009-07-05 22:56:34
Autor: Bastion

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2r2fa$lnv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> - dolozy sie do wesela corki/qlada  dla dla chrzesniaka.
> - dolozy sie do splaty kredytu na nowa octavie

To chyba dawno Ciebie nie bylo w kraju..

Prosze o zajecie merytorycznego stanowiska w sprawie.

Data: 2009-07-06 11:10:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

jaki zarzut taka odpowiedz.

Data: 2009-07-06 10:30:37
Autor: Artur\(m\)
> [...]

> powiacie.

Jest tylu łamiących przepisy, ze wystarczy, ze postrzela uczciwie ... i

To jest jedyny i podstawowy argument obalający urbanlegendę o wrednych
policjantach.
Chyba, że ktoś wykorzystał policjanta żonę, a ów doszedł jaki samochód ma
"kawaler" żony:):).

Artur(m)

Data: 2009-07-06 10:34:28
Autor: usrobo
Artur(m) pisze:

Chyba, że ktoś wykorzystał policjanta żonę, a ów doszedł jaki samochód ma
"kawaler" żony:):).

hehehe panowie chwilka ...
bo za chwilę to za daleko zajdzie

cały wątek powstał z powodu braku jakiejkolwiek możliwości weryfikacji dokonania pomiaru.

Nie mam obowiązku wierzyć na slowo panu policjantowi. to ze byl na służbie i wykonuje zawód zaufania publicznego nie jest wystarczajacym argumentem na to ze cyferki na urządzeniu z lat 80 XXw to predkość mojego pojazdu.

moja prędkość nie ma tu zadnego znaczenia.
To tak jak z tym kawałem o Bacy i jego narzędziu zbrodni ;)

michal

Data: 2009-07-06 11:16:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wi eku
usrobo wydusił z siebie te słowy:

\

moja prędkość nie ma tu zadnego znaczenia.

ma i to duże ... bo wątek na początku nie traktował o tym, ze nie ma mozliwości weryfikacji .. a o tym, czy dobrze zrobiles odmawiając przyjęcia mandatu.
Teraz masz problem .. bo raczej ciężko Ci będzie wygrać. Dlaczego? Bo mimo, ze nie ma w polsce precedensów ... to taki wyrok bylby podstawą do wszczęscia całęnj masy innych procesów.
Poza tym Twoj tekst na początku, niestety, nacechowany jest cwaniactwem - jakby tu uniknąć kary. Bo mimo, ze przekroczyles prędkość, to migasz sie od mandatu. Nie zacząłeś wątku teoretyczn3ego o przepisach i udawadnianiu pomiaru ... tylko o tym, ze "nie widziales pomiaru" i zacząłeś mądrości ... skierowałeś sprawe do sądu. W moich oczach jestes cwaniakiem, ktory nie dość ze nie jeździ przepisowo .. to jeszcze miga sie od kary ... A gdzie honor? ;-)

Twoja prędkośś ma wiele do znaczenia - bo jesli jechałęś zgodnie z przepisami zaznaczyłbyś to fyfnascie razy w pierwszym poście i bylbyś uciemiężonym kierownikiem auta. Póki co ... przekonuje sie o tym, ze jechales za szybko i wymysliłeś sobie, jakby tu uniknać mandatu w prostrzy sposob, niż kandydowanie do sejmu RP.

Data: 2009-07-06 11:22:26
Autor: usrobo
Kuba (aka cita) pisze:

[...]

To ja ci napisze w punktach dlaczego odmowiłem
1. wg mojego odczucia jechałem ok 55km/h
2. ani ja, ani moja żona nie widzielismy momentu pomiaru, tylko machnięcie lizakiem w celu zatrzymania, w tym czasie urządzenie leżało na masce radiowozu
3. Na moją prośbe o pokazanie czasu pomiaru, policjant odmówił i zaprosił mnie do wypisania mandatu
4. zapytal czy przyjmuje mandat czy odmawiam - odmówiłem

a co do honoru to wlasnie go mam i w związku z powyższym odmowilem, znając konsekwencję tego czynu: sąd, koszty sądowe, strata czasu itp.

michal

Data: 2009-07-06 16:38:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

I wszystko ładnie i pięknie - i pewnie sie zdziwie, gdy powiem, ze tak naprawde to sie zgadzam ze wszytskim co napisaleś (no prawie) .. bo czepiam sie ciągle tego samego - punkti pierwszy "wg mojego odczucia", bo od kiedy to odczucia są miarą prędkości ...
ps. życząc Ci powodzenia na dalszej drodze przestrzegam, zebyś wybił sobie przed rozprawą do głowy słówko "odczucie" a wbił "jestem całkowicie pewien, ze przez zatrzymaniem jechałem z prędkością 50km/h, bo zawsze bacznie zwracam uwage na dopuszczalna prędkość, zwlaszcza, kiedy jade z pasażerami"
Taka uwaga - trpoche spuść z tonu, jesli w ciągu osttatnieogo czasu dostałeś inny mandat za prędkość, zeby nie podważyli Twojej wiarygodności ;)

Data: 2009-07-06 12:31:04
Autor: Artur\(m\)

Artur(m) pisze:

> [...]

mojego pojazdu.

moja prędkość nie ma tu zadnego znaczenia.
To tak jak z tym kawałem o Bacy i jego narzędziu zbrodni ;)

Masz rację, i masz niezbywalne prawo do obrony
i absolutnie masz prawo wiedzieć komu zrobili "pstryk"
i masz prawo nie lubić;).

Ja ich lubię;) ale jak chcieli (ofkors) nie złośliwie wcisnąć mi
nie moja winę, to poprosiłem o nie wystawianie i spotkanie.
Sędzia był mojego zdania. Choć czasu to kosztowało.

Artur(m)

Data: 2009-07-06 03:13:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kuba (aka cita) pisze:

Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

Kopułka trzeszczy jak słyszy słowo "statystyka" ? :>

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-06 08:13:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-06, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

Odpowiedz mi tylko na pytanie - PO CO policmajstry mieliby to robic?

Kopułka trzeszczy jak słyszy słowo "statystyka" ? :>

Trzeszczy w okolicach "przeciętny kierowca łamie ograniczenia prędkości,
więc wystarczy łapać tych rzeczywiście przekraczających, żeby mieć cały
dzień zajęty wypisywaniem mandatów". Oczywiście nie dotyczy mniej
uczęszczanych dróg powiatowych czy czwartej rano.

Krzysiek Kiełczewski

Pomiar prędkości bez daty i czasu - policja XXI wieku