Pomiary instalacji wykonywane przez spółd zielnię w mieszkaniu

Data: 2009-07-11 19:15:26
Autor: games
Pomiary instalacji wykonywane przez spółd zielnię w mieszkaniu
slawek7 pisze:
CZy mając odrębną własnośc  mieszkania w bloku, mogę odmówić wizyty
ludzi ze spółdzielni miszkaniowej dokonujących pomiary instalacji
elektrycznej? Instalacja jest moja i wydaje mi się że powinni poprosić
mnie ewentualnie o dostarczenie protokołu badań, które wykonam we
własnym zakresie?
Przecież instalaca w mieszkaniu należy do właściciela mieszkania.

Pomiary instalacji elektrycznej ?
Co oni maja zamiar mierzyc ilosc dzior w miedzi ?

Data: 2009-07-11 16:06:02
Autor: witek
games wrote:
slawek7 pisze:
[...]

raczej ilosc slownikow ortograficznych na polce.

Po co sie wypowiadasz skoro nie masz zielonego pojęcia co sie mierzy.

Pomiary instalacji wykonywane przez spółd zielnię w mieszkaniu