"Pomidor".

Data: 2016-01-15 02:25:19
Autor: stevep
"Pomidor".
# Pamiętają państwo z przedszkola grę w pomidora? Jak masz na imię?  "Pomidor". Gdzie mieszkasz? "Pomidor". Co ma twój tata zamiast nosa?  "Pomidor". Mam wrażenie, że dziś spora część polskiej debaty publicznej  przypomina "pomidora". I to pomimo faktu, że uczestnicy już dawno do  przedszkola nie chodzą.

Politycy o wyborze Kurskiego na szefa TVP Nie dalej jak w niedzielę  uczestniczyłem w telewizyjnym programie "Bez retuszu". Rozmawiamy sobie  ciekawie i sensownie o biedzie i o roli państwa dobrobytu w jej  zwalczaniu, aż tu nagle prowadzący przerywa program. Mamy wejście na żywo  z obchodów miesięcznicy smoleńskiej. Przemawia prezes PiS Jarosław  Kaczyński. W studiu konsternacja. Pytam siedzącego obok prawicowego  publicystę, co on sądzi o tych nowych porządkach. Sądziłem, że puści oko,  albo obróci to w żart. Ale nie. On odbija piłeczkę i mówi, że kilka  miesięcy temu też by przerywali na wejście premier Ewy Kopacz z jakiejś  gospodarskiej wizyty. Proszę zapamiętać ten schemat, bo będzie się on  powtarzał: pytanie brzmiało, czy posunięcie mianowanego przez PiS  kierownictwa TVP jest słuszne i czy stanowi przykład "dobrej zmiany"..  Odpowiedź brzmi: ale przecież Platforma robiła tak samo! Oto, jak działa  nowy dominujący w polskiej publicystyce początków 2016 roku "pomidor". #
Ze strony:
http://skroc.pl/0d229

--
  stevep