Pomieszanie z poplątaniem

Data: 2017-06-02 10:22:47
Autor: boukun
Pomieszanie z poplątaniem
polon
11 min. temu

Pomieszanie z poplątaniem. Przy takich jatkach, powinno się kremować pomieszane szczątki. Nie robić cyrku i bezcześcić szczątki ciał badając je i badając w nieskończoność, szukając jakiegoś DNA.

Miriam60
10 min. temu

Co zmieniają ekshumacje? Nic. Zmarli pozostaną zmarłymi. Trzeba było tylko złożyć szczątki w jednym grobie i byłby spokój. Ciekawa jestem co by się działo gdyby pogrzeby były opóźniane o kilka miesięcy. Pis zaszczekałby się, inni pewnie czekaliby z godnością.

jerwal
27 min. temu

Pani Boni ,mam wielki szacunek dla Pana i Pani Kopacz .Także mam szacunek pomimo błędów dla Patologów rosyjskich . Nie było możliwości w tak krótkim czasie i presji ze strony Polski na doprowadzenie do poprawności . Po takiej destrukcji samolotu wszystkie ciała /większość / była totalnie "przemielona " . Mam żal do PISu ,że tę tragedię wykorzystują do dzielenia społeczeństwo na kategorie i rozgrywek politycznych .Nie jest prawdą ,że nie można było dokonać pochówku we wspólnej mogile . Byłby przynajmniej spokój . Dziś można tylko "gdybać ".Może Wawel byłby wolny od polityki .

Data: 2017-06-02 11:18:31
Autor: prezydent San Escobar
Pomieszanie z poplątaniem
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Pomieszanie z poplątaniem. Przy takich jatkach, powinno się kremować pomieszane szczątki. Nie robić cyrku i bezcześcić szczątki ciał badając je i badając w nieskończoność, szukając jakiegoś DNA.

Co teraz, gdy znaleziono palec kogoś kogo ekshumowano rok temu?
Ponowny wykop, aby ten paluszek dołożyć?
A mówiłem, żeby wieko trumny Lecha zrobić z drzwiczkami? :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 11:53:57
Autor: boukun
Pomieszanie z poplątaniem
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I co, tego paluszka przez to wieko?

boukun

Data: 2017-06-02 12:14:55
Autor: prezydent San Escobar
Pomieszanie z poplątaniem
> [...]

A mówiłem, żeby wieko trumny Lecha zrobić z drzwiczkami? :DDDD

Otwierasz drzwiczki, wrzucasz paluszek, zamykasz. Lechu coraz bardziej w
komplecie.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Pomieszanie z poplątaniem