Pomieszanie z poplątaniem

Data: 2017-06-02 10:23:06
Autor: boukun
Pomieszanie z poplątaniem
polon
11 min. temu

Pomieszanie z poplątaniem. Przy takich jatkach, powinno się kremować
pomieszane szczątki. Nie robić cyrku i bezcześcić szczątki ciał badając je i
badając w nieskończoność, szukając jakiegoś DNA.

Miriam60
10 min. temu

Co zmieniają ekshumacje? Nic. Zmarli pozostaną zmarłymi. Trzeba było tylko
złożyć szczątki w jednym grobie i byłby spokój. Ciekawa jestem co by się
działo gdyby pogrzeby były opóźniane o kilka miesięcy. Pis zaszczekałby się,
inni pewnie czekaliby z godnością.

jerwal
27 min. temu

Pani Boni ,mam wielki szacunek dla Pana i Pani Kopacz .Także mam szacunek
pomimo błędów dla Patologów rosyjskich . Nie było możliwości w tak krótkim
czasie i presji ze strony Polski na doprowadzenie do poprawności . Po takiej
destrukcji samolotu wszystkie ciała /większość / była totalnie "przemielona
" . Mam żal do PISu ,że tę tragedię wykorzystują do dzielenia społeczeństwo
na kategorie i rozgrywek politycznych .Nie jest prawdą ,że nie można było
dokonać pochówku we wspólnej mogile . Byłby przynajmniej spokój . Dziś można
tylko "gdybać ".Może Wawel byłby wolny od polityki .

Pomieszanie z poplątaniem