Pomijanie haseł jednorazowych w Inteligo

Data: 2010-10-19 16:19:59
Autor: Technolog
Pomijanie haseł jednorazowych w Inteligo
Dnia Tue, 19 Oct 2010 11:09:26 +0200, k-pax napisał(a):

Witam

Mam taką sytuację że na ostatniej karcie kodowej od Inteligo mam nie zdrapane 2 hasła tzn. wszystkie pozostałe kolejne hasła po niezdrapanych jak i przed nimi są zdrapane i zużyte. Słowem system pominął mi 2 hasła z karty kodów. Dzwoniąc na do Inteligo dowiedziałem się że jest to rzekomo normalne zachowanie systemu. Czy ktoś z Was też tak ma lub miał czy też ktoś nieautoryzowany np. z banku dobiera mi się do konta.

Miałem to samo, na pewno nie wykonywałem jakichś niedokończonych operacji.
Mnie zdarzało się pomijanie pojedynczych kodów. Na dezinfolinii twierdzili,
że to normalne.

Teraz już tego nie zauważam, bo zdrapuję zawsze całą kartę od razu (gdy
zdrapywałem pola pojedynczo, karta brudziła mi portfel).

Pomijanie haseł jednorazowych w Inteligo