Pomnik dla L.Kaczynskiego ?

Data: 2010-10-13 14:21:09
Autor: cyc
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?
Zdecydowana wiekszosc Polakow jest przeciwna stawiania mu pomnika .
Ci ktorzy sa za , to  wylacznie zwolennicy PiS-u .
Nawet wsrod tych ostatnich zdania sa podzielone i nie wszyscy tak uwazaja .
Glownym argumentem za budowa pomnika jest fakt , ze L.Kaczynski zginal podczas wypelniania sluzbowych obowiazkow ! . Tylko 10 % chcacych jego pomnik motywuje to wybitnoscia prezydenta jako polityka i jego zaslugami dla Polski .
Z powyzszych  danych wynika jednoznacznie , ze na pomnik zasluguja w Polsce wszyscy , ktorzy stracili zycie podczas wypelniania sluzbowych obowiazkow . Tak przynajmniej sadza pisowcy .
Czy wobec takiego stanowiska ludzi tego ugrupowania i jego zwolennikow nie mamy prawa mowic o pisomatolkach ? .
Nie znam skali tragedii jakie wydarzaja sie w Polsce podczas czynnosci sluzbowych ale gdyby za  fakt utraty zycia na sluzbie stawiano pomniki wszystkim , to w Polsce juz dawno brakloby miejsca na nie , chyba , ze ktos wymysliby pomniki pietrowe .
Te zas 10% uwazajacych , ze Kaczynski mial jakies zaslugi dla Polski , to glownie podobni Jaroslawowi oblakancy , bo nikt normalny  nie bylby w stanie rzeczowo zaprezentowac zaslug tragicznie zmarlego prezydenta . Jedyny powod dla ktorego zaslugiwal na szacunek to fakt pelnienia przez niego najwazniejszej funkcji w panstwie !.Ale to wszystko ! bo w obejsciu byl zarozumialy , arogancki a bywalo zwyczajnie bezczelny .
Zal mi czlowieka ale prezydentem byl  marionetkowym sterowanym przez brata blizniaka i byle jakim .

cyc

Data: 2010-10-13 14:47:34
Autor: Dirko
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9487n$29a$1news.onet.pl...

... wynika jednoznacznie , ze na pomnik zasluguja w
Polsce  wszyscy , ktorzy stracili zycie podczas wypelniania sluzbowych
obowiazkow .  Tak przynajmniej sadza pisowcy .

    A jak ktoś zginie przy wypełnianiu obowiązków domowych to pomnik mu się nie należy?

Data: 2010-10-13 15:00:36
Autor: MH
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?
[...]

==================

Jeżeli jednak takowy monument powstanie , sugeruję umieścić go na rondzie
Dudajewa. Co o tym sądzisz ??

MH

Data: 2010-10-13 15:57:37
Autor: cyc
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6a48.00000096.4cb5ad74newsgate.onet.pl...
[...]

Mysle , ze prosciej byloby postawic go w Czeczenii bo w Polsce bedzie narazony i slusznie na wieczne beszczeszczenie .

cyc

cyc

Data: 2010-10-13 20:51:42
Autor: MH
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?

> [...]

Mysle , ze prosciej byloby postawic go w Czeczenii bo w Polsce bedzie narazony i slusznie na wieczne beszczeszczenie .

=======================

A teraz tak naprawdę na poważnie.  O ile w ogóle można poważnie wypowiadać się
versa tak skrajnie idiotycznym twierdzeniom/tezom/żądaniom pewnej grupy
społeczeństwa , nieomylnie w jej mniemaniu stanowiącej "SÓL TEJ ZIEMI". I
niestety indoktrynacja i jad płynący z RM , daje się odczuć nawet na psp.. Nie ,
nie mam tutaj na myśli pospolitych głupków typu "awe" . Jest ich trochę na psp ,
ale aż tak nie mają potrzaskanych zwojów. Wracając do tematu...  Hmm. , poniekąd należałoby uszanować wolę owych podobnoż pięćdziesięciuparu procent
populacji określającej się jako NARÓD..  Proszę bardzo!!  A co ów "NARÓD" powie
na temat ot chociażby antykoncepcji ??  Jeżeli "Naród" nie  łapie o co chodzi ,
to wyjaśniam  , że chodzi o gumy zakładane na wuja , których jest do diabła i
trochę na szlaku pielgrzymek na Ciasną Górę.   MH

Data: 2010-10-13 21:18:10
Autor: dK
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000000c6.4cb5ffbenewsgate.onet.pl...

> [...]

to wyjaśniam  , że chodzi o gumy zakładane na wuja , których jest do diabła i
trochę na szlaku pielgrzymek na Ciasną Górę.

Poważnie.... nie da rady ;)
Kaczyński i kaczyzm to naprawdę kabaretowy wybryk. Takiego stopnia hipokryzji nie zna cywilizowany świat.

dK

Data: 2010-10-13 19:37:38
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9487n$29a$1news.onet.pl...
Zdecydowana wiekszosc Polakow jest przeciwna stawiania mu pomnika .

Wprowadzil walute EUR do 2009?
Jak PiS obiecal?
Nie wprowadzil.
Pomnik niech ma na cmentarzu.
Jak Rzyd zaplaci
ale kurwa nie z moich PODATKUF WY CHAMY PIERDOLONE!!!
Tfu!

Data: 2010-10-13 11:28:31
Autor: magdaverakosiorek
Pomnik dla L.Kaczynskiego ?
On Oct 13, 12:37 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i9487n$29a$1news.onet.pl...

> Zdecydowana wiekszosc Polakow jest przeciwna stawiania mu pomnika .

Wprowadzil walute EUR do 2009?
Jak PiS obiecal?
Nie wprowadzil.

Wprowadzili. Jest w dupie u pani Malinowskiej.
Czemu tam nie zajrzysz?
magdavera

Pomnik dla L.Kaczynskiego ?