Pomnik w Radomiu

Data: 2014-03-22 08:01:42
Autor: Stachu Chebel
Pomnik w Radomiu
Data: 2014-03-22 16:30:40
Autor: LS
Pomnik w Radomiu
W dniu 2014-03-22 16:01, Stachu Chebel pisze:
Pomożecie?

https://pl-pl.facebook.com/KomitetBudowyPomnikaSashyGreyWRadomiu

Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co na ziemi nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią. 5Nie będziesz się im kłaniał ani służył. Ja jestem Pan, Bóg twój, mocny, zawistny, karzący nieprawość ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą; 6a czyniący miłosierdzie tysiącom tych, którzy mię miłują i strzegą przykazań moich

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dekalog

Data: 2014-03-22 16:53:03
Autor: boukun
Pomnik w Radomiu

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d1ec349-d858-4ec5-b9c5-62a0d6c1a1a3googlegroups.com...
Pomożecie?

https://pl-pl.facebook.com/KomitetBudowyPomnikaSashyGreyWRadomiu

Ona jest obleśna, nie rozumiem ludzi, jak ona może sie mężczyznom podobać? Nic ciekawego w każdym bądź razie i cipka też byle jaka...

boukun

Data: 2014-03-22 12:01:19
Autor: Stachu Chebel
Pomnik w Radomiu
W dniu sobota, 22 marca 2014 16:53:03 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

de gustibus non est disputandum

Pomnik w Radomiu