Pomnik zimnego w Mys³owicach

Data: 2012-03-17 17:09:21
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
Gazety donosz±, ¿e w Mys³owicach ods³oniêto pomnik
imienia spisku smolenskiego.

W nocy patriotyczna ludnosc oblala go farb±.

Nullification

Data: 2012-03-17 20:28:52
Autor: Leprechaun
Pomnik zimnego w Mys³owicach

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jk2d4c$878$1inews.gazeta.pl...
Gazety donosz±, ¿e w Mys³owicach ods³oniêto pomnik
imienia spisku smolenskiego.

W nocy patriotyczna ludnosc oblala go farb±.

Raczej reprezentant ludno¶ci. Media ochrzci³y go pijaczkiem. Za kilka dni zrobi± z niego oszo³oma i kryminalistê! "Nie zabijajcie nas!"

BomBel

Data: 2012-03-17 20:29:40
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-17 17:09, pluton pisze:
Gazety donosz±, ¿e w Mys³owicach ods³oniêto pomnik
imienia spisku smolenskiego.

W nocy patriotyczna ludnosc oblala go farb±.

Widaæ ¿e ani ci postawili, ani ci co oblali maj± niewiele wspólnego z patriotyzmem.

Data: 2012-03-17 22:03:02
Autor: pluton
> [...]
>
> W nocy patriotyczna ludnosc oblala go farb±.

Widaæ ¿e ani ci postawili, ani ci co oblali maj± niewiele wspólnego z

Ale ci co postawili maj± mniej.

Nullification

Data: 2012-03-18 10:06:33
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-17 22:03, pluton pisze:
[...]

Jasne, pomniki w miejscach publicznych s³u¿± przede wszystkim do prowokacji, do narzucania innym swojej woli.

Data: 2012-03-18 10:08:54
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
Jasne, pomniki w miejscach publicznych s³u¿± przede wszystkim do
prowokacji, do narzucania innym swojej woli.

Chyba, ¿e ...

Nullification

Data: 2012-03-18 20:05:37
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-18 10:08, pluton pisze:
Jasne, pomniki w miejscach publicznych s³u¿± przede wszystkim do
prowokacji, do narzucania innym swojej woli.
Chyba, ¿e ...

Chyba ¿e przestanie siê stawiaæ pomniki ludziom, a co najwy¿ej upamiêtniaæ czyny dobra czy z³a które uczyni³ dany cz³owiek. Takie miejsca nikogo nie bêd± prowokowa³y do wyprowadzania psa pod nie, a i dewastowane bêd± co najwy¿ej przez zwyk³ych wandali.

Data: 2012-03-18 20:34:31
Autor: pluton
> [...]

miejsca nikogo nie bêd± prowokowa³y do wyprowadzania psa pod nie, a i
dewastowane bêd± co najwy¿ej przez zwyk³ych wandali.

Albo ...

Nullification

Data: 2012-03-19 19:45:53
Autor: jadry¶
Pomnik zimnego w Mys³owicach
W dniu 2012-03-18 20:34, pluton pisze:

Albo ...

Do zobaczenia na kolejnej twojej przepustce.

Data: 2012-03-23 20:22:38
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
> Albo ...

Do zobaczenia na kolejnej twojej przepustce.

A miales szanse pierwszy raz w zyciu napisac cos sensownego...

Nullification

Data: 2012-03-23 20:34:38
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-23 20:22, pluton pisze:
Albo ...

Do zobaczenia na kolejnej twojej przepustce.
A miales szanse pierwszy raz w zyciu napisac cos sensownego...

Witam przepustkowicza! Jak min±³ tydzionek? Zmienili ci kolor tabletek? Po tych ¿ó³tych pisa³e¶ trochê od rzeczy..

Data: 2012-03-23 20:41:45
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
Witam przepustkowicza! Jak min±³ tydzionek? Zmienili ci kolor tabletek?
Po tych ¿ó³tych pisa³e¶ trochê od rzeczy..

To zolte by³y te, co dostaje Macierewicz. Teraz probuje tych,
to dostaje pypeæ.

Nullification

Data: 2012-03-24 10:38:18
Autor: Jadry¶
W dniu 2012-03-23 20:41, pluton pisze:
Witam przepustkowicza! Jak min±³ tydzionek? Zmienili ci kolor tabletek?
Po tych ¿ó³tych pisa³e¶ trochê od rzeczy..
To zolte by³y te, co dostaje Macierewicz. Teraz probuje tych,
to dostaje pypeæ.

I jest to chyba dobry krok, w paru postach napisanych przez ciebie zauwa¿y³em sens. Tak wiêc proponujê zostanie przy nich.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-03-24 19:36:31
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
I jest to chyba dobry krok, w paru postach napisanych przez ciebie
zauwa¿y³em sens. Tak wiêc proponujê zostanie przy nich.

Dostrzeg³e¶ sens w tym, co napisa³em ? Musze ci powiedziec,
ze jest z toba bardzo, ale to bardzo niedobrze.

Czy s³yszysz równie¿ g³osy ?

Nullification

Data: 2012-03-24 20:08:07
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-24 19:36, pluton pisze:
[...]

Nie piszê ¿e we wszystkich piszesz z sensem, ale zauwa¿alny jest przeb³ysk logicznego rozumowania.

Data: 2012-03-24 20:40:47
Autor: pluton
Pomnik zimnego w Mys³owicach
Nie piszê ¿e we wszystkich piszesz z sensem, ale zauwa¿alny jest
przeb³ysk logicznego rozumowania.

Tak sie obawialem - masz krojcfelda-jakoba, czyli g±bkê w mózgu.

Czy jeszcze kto¶ widzi sens w tym co ja tu wypisuje ?

Nullification

Pomnik zimnego w Mys³owicach