Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)

Data: 2017-05-03 11:22:26
Autor: A. Filip
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
Lech Wałęsa (ur. 1943) - polski związkowiec, laureat Pokojowej Nagrody
Nobla w 1983, prezydent RP w latach 1990-1995. [...]
,,Za sto lat w każdym mieście będzie mój pomnik." [...]

Czy Naród może pozwolić by jego Wielki Przywódca wyszedł na kłamcę?
Trzeba już stawiać te pomniki żeby się wyrobić! ;-)

Data: 2017-05-03 05:42:11
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Pomnika nie widzialem ale tablic upamietniajacych ma duzo. Ostatnio bylem w markecie budowlanym i tak tablica KABLE I PRZEWODY. Do tego duzo malutkich np Kabel 3x1,5 cena za metr 3,50. To moze tablic wystarczy. Do Makreli niech wystapi z prosba o pomnik w Berlinie.

Data: 2017-05-03 14:48:00
Autor: Ciemny Lud
Pomnikowa wizja Zenusia PiSdzika ;-)

Data: 2017-05-03 13:05:18
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
taaaaaaaaaaakkkkkkkkkk...

widzę, że bolek odpowiedział na moje pytanie - o ojce sukcesu!

dziękuję!

teraz skoro już wiemy, że ten obecny sukces zawdzięczamy liderom merytorycznym popis/eu to chciało by się zadać kolejne pytanie...
jak (ci bezmózdzy debile) mogli doprowadzić gospodarkę do rozkwitu?

Data: 2017-05-03 18:19:41
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 11:22, A. Filip pisze:

Czy Naród może pozwolić by jego Wielki Przywódca wyszedł na kłamcę?

Rządzący o to dbają.

Trzeba już stawiać te pomniki żeby się wyrobić! ;-)

No przecież stawiają. Ogrodzone blachą falistą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 09:21:20
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Raczej podmiot sam zadbal.

Data: 2017-05-03 18:30:24
Autor: Kviat
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Raczej podmiot sam zadbal.

Właśnie to napisałem. Stawiają pomniki Kaczyńskiemu ogrodzone blachą falistą, bo boją się, że naród zniszczy.
Ciekawe dlaczego mają takie obawy? Przecież to taki dobry prezydent był...
:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 10:13:11
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Jakis malo rozgarniety jestes. Temat nie jest o Kaczynskim.

Data: 2017-05-03 19:18:31
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
nie dyskutuj! kviat zasłużył na grant!

Data: 2017-05-03 12:19:31
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Nie rob bledow bo to nieladnie. W granat sa dwa a.

Data: 2017-05-03 22:39:57
Autor: Kviat
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Jakis malo rozgarniety jestes. Temat nie jest o Kaczynskim.

Jakiś mało rozgarnięty jesteś. To był sarkazm.
Ale nie przejmuj się, to typowe dla pislamistów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 22:44:32
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

To był _nie tylko_ sarkazm.  Bez "pomnikomanii" Kaczyńskiego temat
"Wielkiego Inspiratora" by nie był podtrzymywany.

Data: 2017-05-04 13:09:26
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ostatnio chyba w Białej Podlaskiej postawiono kolejny! ;-)))  Właściciel
cokołu nie był związkowcem ani noblistą. Jedyną jego "zasługą" było, że
zginął w katastrofie.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 05:25:37
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Zazdroscisz pizdziak bo nawet tabliczki przy grobie pod plotem psychiatryka miec nie bedziesz.

Data: 2017-05-04 17:33:28
Autor: Pajdak
Pomożecie?! Zenus błaga o kase na leczenie ;-)
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Zazdroscisz pizdziak bo nawet tabliczki przy grobie pod plotem
psychiatryka miec nie bedziesz.

W O N  Ś M I E C I U !!

--
Lepudruk

Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)