Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)

Data: 2017-05-03 18:19:41
Autor: Kviat
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
W dniu 2017-05-03 o 11:22, A. Filip pisze:

Czy Naród może pozwolić by jego Wielki Przywódca wyszedł na kłamcę?

Rz±dz±cy o to dbaj±.

Trzeba już stawiać te pomniki żeby się wyrobić! ;-)

No przecież stawiaj±. Ogrodzone blach± falist±.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 09:21:20
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Raczej podmiot sam zadbal.

Data: 2017-05-03 18:30:24
Autor: Kviat
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Raczej podmiot sam zadbal.

Wła¶nie to napisałem. Stawiaj± pomniki Kaczyńskiemu ogrodzone blach± falist±, bo boj± się, że naród zniszczy.
Ciekawe dlaczego maj± takie obawy? Przecież to taki dobry prezydent był...
:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 10:13:11
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Jakis malo rozgarniety jestes. Temat nie jest o Kaczynskim.

Data: 2017-05-03 19:18:31
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
nie dyskutuj! kviat zasłużył na grant!

Data: 2017-05-03 12:19:31
Autor: Zenek Kapelinder
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Nie rob bledow bo to nieladnie. W granat sa dwa a.

Data: 2017-05-03 22:39:57
Autor: Kviat
Pomnikowa wizja Lecha Wałęsy. Pomożecie?! ;-)
Jakis malo rozgarniety jestes. Temat nie jest o Kaczynskim.

Jaki¶ mało rozgarnięty jeste¶. To był sarkazm.
Ale nie przejmuj się, to typowe dla pislamistów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 22:44:32
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

To był _nie tylko_ sarkazm.  Bez "pomnikomanii" Kaczyńskiego temat
"Wielkiego Inspiratora" by nie był podtrzymywany.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.