Pomoc Pisowskiej Polski Dojnej.

Data: 2018-06-03 06:55:08
Autor: Protekcja i Stołki
Pomoc Pisowskiej Polski Dojnej.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pevjiv$d2u$1news.vectranet.pl...
# Ulga meldunkowa. Ofiar przybywa, Ministerstwo Finansów "analizuje możliwości rozwiązania niewątpliwego problemu"

Nie mam roszczeniowego podejścia do życia, nigdy nie korzystałam z pomocy państwa. Przez niecały rok pobierałam 500 plus i sama świadomie z tego świadczenia zrezygnowałam, chociaż mam do niego prawo. Chorobliwie radzę sobie sama. W zamian za to otrzymałam kosztowny prezent w postaci naciąganych roszczeń finansowych ze strony państwa reprezentowanego przez wymiar skarbowy - mówi. #

A przecież można tak:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis-aa-MBvM-LNc1-Sq1M.html

Można? Można!

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent, PiS

CL

Pomoc Pisowskiej Polski Dojnej.