Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.

Data: 2010-12-22 19:41:50
Autor: obserwator
Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.
GW wkracza do akcji. Sensacyjne tytuly krzycza na portalach GW:

Brudne pieniądze ludzi Łukaszenki płyną przez Polskę do Rosji i USA
( a gdzie forsa polskich komunistycznych oligarchow??? Gdzie ma forse
Kwasniewski, Michnik i Palikot??)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8859420,Brudne_pieniadze_ludzi_Lukaszenki_plyna_przez_Polske.html

Polska podwoi pomoc dla Białorusi. Da 40 mln zł

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8858682,MSZ__Polska_podwoi_pomoc_dla_bialoruskiego_spoleczenstwa.html

*Dyplomatyczna* porada dla tak zwanych *europejskich demokratów z Bruksel i
Warszawy:

*mówiąc bardzo krótko, żeby owa banda tak zwanych europejskich demokratów, czy
to w Brukseli, czy w Warszawie, odpieprzyła się od Białorusi i zajęła sobą. I
to, broń Boże, nie dlatego, że od Białorusi odpierzyć się należy, ale dlatego,
że pouczanie innych, jak ma wyglądać demokracja, w wykonaniu tak drastycznych
gwałcicieli demokraci., i to na poziomie jak najbardziej podstawowym., jak
choćby Jerzy Buzek tam, czy Donald Tusk tu, jest kpiną, jeśli nie
bezczelnością. Napisałem swój tekst, żeby niektórym pokazać, a innym tylko
przypomnieć, jak wygląda demokracja, jeśli za swoich przedstawicieli bierze
ludzi, których cała kariera i sukces opiera się wyłącznie na kłamstwie,
manipulacji i politycznej przemocy.*

...i uwaga dla Bialorusinow:

*Demokracja w wydaniu hardcore. Przepraszam bardzo, ale mam jedną drastyczną
bardzo, ale w moim szczerym przekonaniu ważną uwagę do braci Białorusinów, z
takim poświęceniem walczących o wolność i demokrację. Jeśli na końcu Waszej
walki stoi to co już dla Was naszykowała Europa, to nie macie się gdzie
spieszyć. I jest też całkiem możliwe, że – analizując dokładnie zyski i straty
– lepiej dla Was będzie nawet parę razy oberwać po pysku od jakiegoś napitego
milicjanta, niż nagle otworzyć buzię ze zdziwienia, widząc jak od dziś czas
zaczął bardzo przyspieszać.*

Caly tekst tutaj:

Joanna Krupa, czyli demokracja o hipnotyzujących oczach. http://toyah.pl/

Data: 2010-12-22 20:49:10
Autor: abc
Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.
Napisałem swój tekst, żeby niektórym pokazać, a innym tylko
przypomnieć, jak wygląda demokracja,

Demokracja jest fałszywą religią. Centrum kultu i namiastką ofiary są w
demokracji wybory. W akcie głosowania ujawnia się mianowicie boskość
obywatela, jako współojca kolejnego, potężnego i nieomylnego bóstwa:
demokratycznej większości.

To bóstwo obywatel namaszcza, ofiarowując mu swój jedyny, niepowtarzalny i
drogocenny głos. Jest w tej sytuacji zupełnie logiczne, że - wobec
nadchodzących wyborów - kapłani demokracji przedstawiają swoim wiernym jako
moralny obowiązek sam udział w głosowaniu.

Jest to ustrój wynaturzony w wymiarze moralnym, w którym przełożeni są
osądzani przez podwładnych - decyduje o tym nie tyle fakt wyboru, co
kadencyjność.

Po drugie, jest to ustrój fikcyjny, bo gdyby naprawdę o wszystkim decydowali
wyborcy, czyli osoby niekompetentne, to nie mógłby on przetrwać.

Tak naprawdę, demokracja jest jedynie fasadą, ża którą kryje się grupa
trzymająca władzę, która wynosi jakieś marionetki poprzez wyborcze komedie.

Data: 2010-12-22 19:58:11
Autor: obserwator
Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.
abc <abc@wp.pl> napisał(a): (....)

demokracja jest zlym sytemem, ale lepszego do tej pory nie wynaleziono.

To co jest w Polsce, to przyklad na to co postkomunistyczne hieny, moga z
demokracji zrobic.

Teraz hieny pod sztandarami *demokracji*, szykuja skok na kase, wykorzystujac
w tym celu forse naiwnych polskich podatnikow (vide dotacje dla Bialorusi na
obrone demokracji w wydaniu zwyklych hien).

Data: 2010-12-22 21:23:34
Autor: abc
Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.
demokracja jest zlym sytemem, ale lepszego do tej pory nie wynaleziono.

Nie trzeba nam żadnych systemów wymyślanych, wystarczy nam system naturalny
czyli monarchia. Katolicka monarchia.

Data: 2010-12-23 06:44:58
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.12.2010 21:23, abc pisze:
demokracja jest zlym sytemem, ale lepszego do tej pory nie wynaleziono.

Nie trzeba nam żadnych systemów wymyślanych, wystarczy nam system naturalny
czyli monarchia. Katolicka monarchia.

Bez przesady, po co zaraz katolicka :)
Natomiast tysiące lat historii cywilizacji dowiodły, że najskuteczniejsza i najlepsza jest dyktatura; czy to będzie faraon, cesarz, król, car czy też dyktatura proletariatu, jak choćby PZPR.
Proszę zauważyć, że naprawdę wielkie rzeczy wybudowano za rządów jakiegoś dyktatora.

A z naszego podwórka, to sami możecie sobie wyobrazić, jak by wyglądała odbudowa zburzonej Warszawy, gdybyśmy mieli demokrację.
Ileż to przy tym byłoby ustawionych przetargów i innych przekrętów?
Chyba po dziś dzień przemykalibyśmy pośród ruin.
A przecież zbudowano oprócz tego potężny przemysł, szkoły, mieszkania, drogi etc. które teraz tak ochoczo są sprzedawane obcym w zamian za makietki Patriotów i inne świecidełka.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-23 16:34:41
Autor: obserwator
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Proszę zauważyć, że naprawdę wielkie rzeczy wybudowano za rządów jakiegoś dyktatora.

np. na Kubie?:)

A z naszego podwórka, to sami możecie sobie wyobrazić, jak by wyglądała odbudowa zburzonej Warszawy, gdybyśmy mieli demokrację.

a jak wygladala odbudowa RFN w stosunku do NRD??? ( to z naszego podworka:)

Data: 2010-12-23 17:07:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-23 06:44, Wiesiaczek pisze:

Proszę zauważyć, że naprawdę wielkie rzeczy wybudowano za rządów jakiegoś dyktatora.

Ale jakim kosztem. tak ci się podoba stawianie np. piramid w potokach łez, potu i krwi?

Data: 2010-12-22 23:02:12
Autor: K.S.
to niesłychane
Polska podwoi pomoc dla Białorusi. Da 40 mln zł
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8858682,MSZ__Polska_podwoi_pomoc_dla_bialoruskiego_spoleczenstwa.html

Cytat z powyższego:
"- Po tym, co się dzieje na Białorusi, po tej niezwykłej fali represji wobec opozycji, Polska podwoi swoją pomoc dla organizacji społeczeństwa obywatelskiego na Białorusi. Ministrowie spraw zagranicznych i finansów zdecydowali o przyznaniu dodatkowych 20 mln na tę pomoc - poinformował Bosacki podczas briefingu prasowego."

Przecież to jawna ingerencja w wewnętrzne sprawy Białorusi. I to polityczna, bo te organizacje mają przecież charakter polityczny.
Nie słyszałem chyba nigdy o czymś podobnym - może ktoś słyszał?
Co by się działo gdyby Łukaszenka przyznał pomoc finansową PiSowi albo Samoobronie?

Data: 2010-12-22 23:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
to niesłychane

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ietsh2$ad7$1news.onet.pl...
[...]

A nie słyszałeś o pomocy USA dla "Solidarności"?

Data: 2010-12-22 23:19:13
Autor: K.S.
to niesłychane
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d127713$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Słyszałem (choć nie wiem czy było oficjalne i jawne).
Jednak to akurat uznaję za wyjątek:
Komunizm był wrogiem całego cywilizowanego świata - walka z nim była obowiązkiem wobec ludzkości.

Data: 2010-12-22 23:25:27
Autor: Andrzej Adam Filip
to niesłychane
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Cytat z powyĹźszego:
"- Po tym, co się dzieje na Białorusi, po tej niezwykłej fali
represji wobec opozycji, Polska podwoi swoją pomoc dla organizacji
społeczeństwa obywatelskiego na Białorusi. Ministrowie spraw
zagranicznych i finansĂłw zdecydowali o przyznaniu dodatkowych 20 mln
[...]

A to była *oficjalnie* pomoc rządu federalnego?

Ja słyszałem do 1989 o pomocy ze strony usańskich związków
zawodowych która po 1989 płynnie stała się pomocą CIA którą
nie była dopóki takie *oskarżenia* wysuwał rząd PRL :-)

Osłu miód nie smakuje.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-23 06:54:20
Autor: Wiesiaczek
to niesłychane
W dniu 22.12.2010 23:09, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Myślę, że wszyscy słyszeli.
Dzięki temu właśnie to CIA sterowała naszą "rewolucją" i wprowadzenie "demokracji" w Polsce wyszło im dużo taniej niż w Iraku.
Teraz za to musimy od nich kupować nieloty F-16 i nadstawiać dupy na ich wojnach, z których gówno mamy.
Tak tanio chyba jeszcze nigdy w historii nie kupili sobie tak dobrze usytuowanego niewolnika.
Teraz już mogą budować sobie bazy wojskowe w centrum Europy, bo już stopę w drzwi udało im się wsadzić.

Data: 2010-12-23 16:57:13
Autor: obserwator
to niesłychane
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
Myślę, że wszyscy słyszeli.
Dzięki temu właśnie to CIA sterowała naszą "rewolucją" i wprowadzenie "demokracji" w Polsce wyszło im dużo taniej niż w Iraku.

rewolucja sterowaly prosowieckie sluzby specjalne w Polsce
Znajdz sobie informacje o tym kto przejal ta forse ktora byla pompowana w
Polsce przez zachod i srodowiska poskie na zachodzie. Na tych spotkaniach
gdzie sie szczegoly podzialu tej kasy z zachodu omawialo, oprocz jenerala Jaruzelskiego byla cala czlowka komunistycznych aktywistow.

Zapytaj tez walese, co zrobil gruba kasa ktora otrzymal z zachodu na
Solidarnosc oraz za czyja kase stworzyl Michni GW, przy pomocy ktorej
deprawuje od 20 lat mlode pokolenie i rozpieprza Polske.
Sprawdz dokladnie kto jest w radzie nadzorczej Agory SA, do ktorej nalezy GW.

http://www.agora.pl/agora_pl/0,66407,2801286.html

Zwroc uwage na postac Rapaczynskiej i zorientuj sie kto za jej posrednictwem
doinwestowal GW. Zauwaz, ze w radzie nadzorczej oprocz Rapaczynskiej, pracuja prawdziwi POLACY:))

Przypominam ze GW to tupa propagandowa neoczekistow, gardlujacych za blizszymi
zwiazkami z Kremlem.

Zamiast wypisywac te pierdoly o CIA, zapoznaj sie z FAKTAMI.

* "Michnikowszczyzna. Zapis choroby", w całości poświęcona zagadnieniu "Gazety
Wyborczej" jako "narzędzia politycznego"[6] oraz książki i wypowiedzi
Waldemara Łysiaka. Krytycznie o "GW" wypowiadali się też jej byli pracownicy i
redaktorzy, m.in. Stanisław Remuszko ("Gazeta Wyborcza. Początki i okolice") i
Michał Cichy  *

[...]

Nie jestesmy niewolnikami USA. Mamy po prostu dennych przywodcow, ktorzy nie potrafia negocjowac z USA jak dorosli mezczyzni.

Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
zafajdanych tylkach.

Data: 2010-12-23 18:24:10
Autor: Wiesiaczek
to niesłychane
W dniu 23.12.2010 17:57,  obserwator pisze:
[...]

Bzdura! Niby po co?

[...]

No, chyba nie zarzucisz nieuczciwośći naszemu bohaterowi, co to obalił komunę?!

[...]
[...]

Jesteśmy, przykro mi. A przywódcy są demokratycznie przez nas wybrani.

Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
zafajdanych tylkach.

Mówisz o mężach stanu wybranych demokratycznie przez naród?

Data: 2010-12-23 17:29:04
Autor: obserwator
to niesłychane
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
W dniu 23.12.2010 17:57,  obserwator pisze:

> rewolucja sterowaly prosowieckie sluzby specjalne w Polsce

Bzdura! Niby po co?

zeby nie zawisnac na drzewach jak liscie:)
> Zapytaj tez walese, co zrobil gruba kasa ktora otrzymal z zachodu na
> Solidarnosc

No, chyba nie zarzucisz nieuczciwośći naszemu bohaterowi, co to obalił komunę?!

waszemu moze tak:))

> Nie jestesmy niewolnikami USA. Mamy po prostu dennych przywodcow, ktorzy nie
> potrafia negocjowac z USA jak dorosli mezczyzni.

Jesteśmy, przykro mi. A przywódcy są demokratycznie przez nas wybrani.

przez was tak:)

> Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
> zafajdanych tylkach.

Mówisz o mężach stanu wybranych demokratycznie przez naród?

Nie narod, tylka pewna jego czesc, ktorej zrobiono wode z mozgu poslugujac sie
klamstwem i dezinformacja w stylu sowieckim.

--

Pomoc (czytaj nagonka) dla (na ) Bialorus(i) rozpoczeta.