Pomoc dla Jacka

Data: 2009-05-22 11:13:16
Autor: Joanna
Pomoc dla Jacka
Witam!

Mam nadzieję, że nie naruszam netykiety, a nawet jeśli, to... trudno. Sprawa jest bowiem bardzo ważna.

Nasz wieloletni  przyjaciel (Polskie Towarzystwo Tarzańskie oddział Beskid) oraz towarzysz wielokilometrowych górskich wędrówek - Jacek Szymbara na wycieczce w góry Turcji uległ wypadkowi. Oparzyła go kuchenka turystyczna. Przebywa teraz w szpitalu w Turcji, dopiero dwa dni temu odzyskał przytomność. Ma 35% oparzeń. Był nieubezpieczony :( , a leczenie i transport będzie bardzo kosztowne. Prawdopodobnie sam koszt transportu samolotem to 70 tys. dolarów..

Jeśli ktoś chciałby pomóc, podaję nr konta:
POMOC DLA JACKA SZYMBARY
Nr konta: Bank Pekao SA    30 1240 1558 1111 0010 2438 0767
Właściciel konta: Jacek Rydwański, ul. Barlickiego 2, 33-300 Nowy Sącz

http://www.pttns.pl/aktualnosci.html

pozdrawiam

Joanna

Data: 2009-05-22 19:43:57
Autor: dziobak
Pomoc dla Jacka

Użytkownik "Joanna" napisała

 Był nieubezpieczony :(

Współczuję ludzkiej tragedii ale i tak mnie zlinczują:

dużo taniej wychodzi taki wyjazd bez ubezpieczenia?

pozdrawiam i przepraszam ale może, odpukać gdyby sie miało przydać - ktoś pomysli przed wyjazdem

Pieszy

Data: 2009-05-22 21:00:41
Autor: Czarek
Pomoc dla Jacka

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości news:4a16e45f$1news.home.net.pl...

[...]

Chyba nikt nie pomysli o linczu. W końcu to trzeźwa uwaga a nie kpina.
Nie posądzam nikogo o czarny humor z tym ogłoszeniem, ale wydaje sie nieprawdopodobne, że ktoś, kto nie jest amatorem ( jak wynika z posta - doswiadczony turysta ) wybiera się na drugi kontynent bez ubezpieczenia.

Data: 2009-05-22 23:00:36
Autor: dziobak
Pomoc dla Jacka

Użytkownik "Czarek"  napisał

Nie posądzam nikogo o czarny humor z tym ogłoszeniem, ale wydaje sie nieprawdopodobne, że ktoś, kto nie jest amatorem ( jak wynika z posta - doswiadczony turysta ) wybiera się na drugi kontynent bez ubezpieczenia.

Dziekuję, właśnie to miałem przede wszystkim na myśli a chłopakowi życzę żeby się o tym dało zapomnieć.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-05-23 06:05:54
Autor: Joanna
Pomoc dla Jacka
Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomoœci news:4a16e45f$1news.home.net.pl...

pozdrawiam i przepraszam ale może, odpukać gdyby sie miało przydać - ktoś pomysli przed wyjazdem

Też mam nadzieję, że to będzie nauczka dla wszystkich wyjeżdżajšcych - bliżej i dalej. Jednak nie czas, miejsce i pora, by teraz komentować to zaniechanie. Stało się. Skutki sš straszne. I dlatego teraz mysłimy tylko o tym, jak Jackowi pomoc.

pozdrawiam

Joanna

Pomoc dla Jacka