Pomoc dla Kacpra !!

Data: 2010-09-29 01:23:49
Autor: Konrad
Pomoc dla Kacpra !!
Zdecydowałem się umieścić ten apel również na grupie mam nadzieję że
nie zostanie zadeptany przez pieniaczy bo sprawa jest poważna. Proszę
roześlijcie to swoim znajomym klientom itp. w taki sposób również
możemy pomóc.

Szanowni Państwo,

zwracamy się do Was z prośbą o pomoc dla Kacpra Medyńskiego, synka
naszych znajomych.

Kacper ma pięć lat. Mniej więcej dwa i pół roku temu wykryto u niego
guza mózgu, który natychmiast był operowany. Po dziewięciu godzinach
ciężkiej operacji, guz został niemal całkowicie usunięty. Trzy
tygodnie na OIOMie i miesiące żmudnej rehabilitacji sprawiły, że
Kacper funkcjonuje dziś jak każde inne dziecko; chodzi do przedszkola,
gra w piłkę, bawi się.

Wszystko wyglądało dobrze do 25 sierpnia br. Niestety kolejne
kontrolne badanie wykazało nawrót choroby. Zdesperowani rodzice robią
wszystko by ratować swoje dziecko. Jedyną nadzieją dla Kacpra jest
bardzo kosztowna (ok 150tys dolarów) operacja we Francji . Część tej
kwoty udało się już zebrać, ale wciąż niewystarczająco dużo.. Dlatego
też zwracamy się do Was z serdeczną prośbą o wsparcie rodziców w
wysiłkach, by ratować życie Kacpra.

Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobami Nowotworowymi
ul. Długosza 10/5
60-558 Poznań
Numer konta : 72124032201111000035286598
Tytuł wpłaty : hasło Kacper Medyński

Pomoc dla Kacpra !!