Pomoc dla policjantów z Gogolina

Data: 2019-09-11 14:51:36
Autor: J.F.
Pomoc dla policjantów z Gogolina
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ea39c63a-53ed-4377-9d4e-272c34faa9ac@googlegroups.com...
https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/malnia-motocyklista-uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html
jak dla mnie wymuszenie kierujacem autem ale moze sie nie znam :-)

JF poproszę o zestaw (mogą być absurdalne) argumentów aby pomoc kulsonom klepnąć winę tego na moto :-)

Ale czemu absurdalne  - przekroczyl dopuszczczalna predkosc i sa skutki :-)
Poza tym widzisz przeciez, ze winy babki nie ma, bo widok jej znaki zaslonily - czyli motocyklista nie dopasowal predkosci do warunkow :-P

A tak po prawdzie - przed skretem nie bylo go widac, potem pewnie w bok sie patrzyla, swiatla g* daly - ma chlop pecha :-)

Jak bym ja tam jechal ... to bym chyba tak melepetycznie nie skrecal.

A miejsce ktore dokladnie ? Z jaka predkoscia moto jechal - da sie oszacowac ?

J.

Pomoc dla policjantów z Gogolina