Pomoc dla policjantów z Gogolina

Data: 2019-09-11 16:34:42
Autor: RadoslawF
Pomoc dla policjantów z Gogolina
W dniu 2019-09-11 o 13:43, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/malnia-motocyklista-uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

jak dla mnie wymuszenie kierujacem autem ale moze sie nie znam :-)

JF poproszę o zestaw (mogą być absurdalne) argumentów aby pomoc kulsonom klepnąć winę tego na moto :-)

Filmu nie widziałem.
Pomóc obronić kobietę może domniemanie że " przez wysepkę i ustawiony
na niej znak 35-latka mogła, aż do ostatniej chwili, mężczyzny nie
widzieć".
Jak do tego wyjdzie że motocyklista miał nadmierna prędkość to
można będzie jego uznać winnym.

Pozdrawiam

Data: 2019-09-11 16:15:25
Autor: mk4
On 2019-09-11 16:34, RadoslawF wrote:
[...]

Durne tłumaczenie. Powinna mieć tego świadomość i odczekać tyle czasu, żeby coś będące za znakiem zmieniło pozycje i stało się widoczne.

Nie widzisz - nie jedziesz.

Komu dają teraz te uprawnienia? Ćwokom?

PS. Sam fakt, ze u kogokolwiek zamajaczyła tu jakaś wątpliwość świadczy o całkowitym zidioceniu społeczeństwa.

--
mk4

Data: 2019-09-11 10:35:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Pomoc dla policjantów z Gogolina
-- PS. Sam fakt, ze u kogokolwiek zamajaczyła tu jakaś wątpliwość świadczy
o całkowitym zidioceniu społeczeństwa.

Mówimy o policjantach. Takich samych tytanach intelektu jak ci którzy twierdzili że koleś na hulajnodze to pieszy a potem rakiem się wycofali ;-)

Data: 2019-09-11 19:09:43
Autor: Irek.N.
Pomoc dla policjantĂłw z Gogolina
W dniu 2019-09-11 o 18:15, mk4 pisze:
  Durne tłumaczenie. Powinna mieć tego świadomość i odczekać tyle czasu,
żeby coś będące za znakiem zmieniło pozycje i stało się widoczne.

Nie widzisz - nie jedziesz.

Komu dają teraz te uprawnienia? Ćwokom?

Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą drogę na której mógł zacząć hamować. Nie udało się, albo się przygapił, albo zasuwał, albo po prostu zamarł ze strachu. Zakładam, że hamulce to w ogóle miał.

Oczywistym jest, że kobieta nie powinna zacząć manewru, ale z drugiej strony, czy będąc na jej miejscu na 100% zauważył bym motocyklistę?
Tłumaczenia w stylu poczekaj aż coś wyjedzie z za znaku jest ... słabe delikatnie mówiąc.

Jak dla mnie, to było tak, że kobieta nie zauważyła, skręcała zbyt powoli - ale to nie wykroczenie tylko słabość kierowcy.
Motocyklista założył, że kobieta zdąży zjechać zanim on dojedzie i nie hamował. Niestety się przeliczył.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-09-11 10:33:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Pomoc dla policjantów z Gogolina
-- Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
drogę na której mógł zacząć hamować.

Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na zombiaka ;-)

Data: 2019-09-11 19:37:20
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3e12b45f-247c-4d5b-9afb-c67107efcec9@googlegroups.com...
-- Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
drogę na której mógł zacząć hamować.

Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na zombiaka ;-)

Grazyna poczatkowo istotnie nie widzi motucyklisty, za to widzi kawal pustej jezdni.

A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie patrzy, albo nie wie co zrobic.

A z kolei jej melepckie wyjezdzanie moglo i motocykliste zmylic - myslal, ze go przepuszcza ...

No coz - nastepnym razem oboje beda bardziej uwazac :-)

J.

Data: 2019-09-11 20:46:34
Autor: Poldek
W dniu 2019-09-11 o 19:37, J.F. pisze:
[...]

Jak go zaczęło być widać, to już nie mogła nic zrobić. Koleś grzał po guza.

Data: 2019-09-12 00:42:17
Autor: przemek.jedrzejczak
Pomoc dla policjantów z Gogolina
-- Grazyna poczatkowo istotnie nie widzi motucyklisty, za to widzi kawal pustej jezdni.

zadam ci podchwytliwe pytanie:
jeśli masz utrudniona widoczność, wysepka, znak, TIR, słoń to jedziesz na pale czy czekasz ?

-- A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie patrzy, albo nie wie co zrobic.

zombie ?

-- No coz - nastepnym razem oboje beda bardziej uwazac :-)

niewątpliwie

Data: 2019-09-12 12:01:50
Autor: J.F.
Pomoc dla policjantów z Gogolina
Użytkownik  przemek napisał w wiadboomości grup dyskusyjnych:17ff15ef-4094-4f53-818b-1871322b75c9@googlegroups.com...
[...]

Pominales "widzi kawal pustej jezdni".
Gdyby motocyklista jechal 50 ... :-P

-- A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie
patrzy, albo nie wie co zrobic.

zombie ?

Niby tak, ale kto wie - moze sie skupila na patrzeniu w boczna droge.
A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej drogi ...

J.

Data: 2019-09-12 03:18:24
Autor: przemek.jedrzejczak
Pomoc dla policjantów z Gogolina
-- Pominales nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic nie nadjeżdża z naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie jedziesz

-- Niby tak, ale kto wie - moze sie skupila na patrzeniu w boczna droge.

aha czyli patrzy w lewo zamiast przed siebie ? jakies (absurdalne) pomysly dlaczego mialaby tak robic ? utrudnione pole widzenia wysepka/znak a ta patrzy w lewo ? -- A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej drogi ...

wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

Data: 2019-09-12 12:59:15
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-09-12 o 12:18, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

-- Pominales

nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic nie nadjeżdża z naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie jedziesz

Nieprawda.
Masz obserwować obie drogi i jeszcze w lusterku sprawdzić czy cię aby
radiowóz lub inny zapierdalacz nie wyprzedza. Nie wszyscy to potrafią
robić równocześnie.

[...]

W lewo skręca to i w lewo patrzy żeby nie rozjechać pieszego, rowerzysty
lub nie trafić w kogoś kto z lewej wyjeżdża w swoje lewo.

-- A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
drogi ...

wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

Może chciała zrobić to bezpiecznie, zgodnie z pouczeniem "lataj synku
powoli i nisko".

Pozdrawiam

Data: 2019-09-12 20:22:46
Autor: Cavallino
W dniu 12-09-2019 o 12:59, RadoslawF pisze:

Masz obserwować obie drogi i jeszcze w lusterku sprawdzić czy cię aby
radiowóz lub inny zapierdalacz nie wyprzedza. Nie wszyscy to potrafią
robić równocześnie.

A ilu chciało mnie zabić na kontrapasie rowerowym na drodze jednokierunkowej.
Zwłaszcza ci, którzy na nią wjeżdżali - dokładnie nikt nie sprawdza czy czerwoną częścią drogi niejako "pod prąd" nie jedzie rowerzysta....

Raz to nawet jeden chciał wjechać we mnie jak już się zatrzymałem widząc co robi - ścinał sobie zakręt gdy ruszał z podporządkowanej, cały czas patrząc w przeciwnym kierunku......

Data: 2019-09-13 01:12:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-09-12 o 20:22, Cavallino pisze:

[...]

Bo pierdolić głupoty w sieci jest łatwo, jechać poprawnie już nie.
Zwłaszcza jak się przepisów nie zna i zaleca się innym patrzenie
tylko w jednym kierunku. W tym z którego nadjechał motocyklista.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-09-12 13:19:59
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:98623120-6e97-4c59-8fc4-167c025e8063@googlegroups.com...
-- Pominales
nie masz patrzec na "kawal pustej jezdni" tylko upewnić się czy nic nie nadjeżdża z naprzeciwka ... upraszczajac nie widzisz = nie jedziesz

To tak nie dziala, bo moze jedzie 200 :-)

[...]

Skreca w lewo, to musi sie popatrzec w lewo, co sie tam dzieje.
Czlowiek ma dosc waski kat swiadomego widzenia ..

-- A ze cos bardzo wolno skrecala, to motor wjechal w ten kawal pustej
drogi ...
wjechal w maske/przednie drzwi czyli trudno mowic ze juz zjezdzala

Bo bardzo wolno skrecala :-)

J.

Data: 2019-09-12 05:53:37
Autor: przemek.jedrzejczak
Pomoc dla policjantów z Gogolina
-- To tak nie dziala, bo moze jedzie 200 :-)

spoko biegly policzy ale obstawiam max 20+

-- Bo bardzo wolno skrecala :-)

wolniej by jechala to by zdazyl :-)

Data: 2019-09-12 18:53:31
Autor: Shrek
W dniu 12.09.2019 o 12:01, J.F. pisze:

Pominales "widzi kawal pustej jezdni".
Gdyby motocyklista jechal 50 ... :-P

Policzył już ktoś ile jechał?

--
Shrek

Data: 2019-09-11 20:44:36
Autor: Poldek
W dniu 2019-09-11 o 19:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
drogę na której mógł zacząć hamować.

Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na zombiaka ;-)

Spotkała się Grażyna z kozakiem młotocyklistą, który na moje oko w terenie zabudowanym tak ponad setkę. Obydwojgu nauczka się należała. Każde dostało swoją część. Dla mnie wina 50/50.

Data: 2019-09-14 10:00:01
Autor: Budzik
Pomoc dla policjantów z Gogolina
Użytkownik Irek.N. tajny@jakis.taki.jest ...

Jak dla mnie, to było tak, że kobieta nie zauważyła, skręcała zbyt powoli - ale to nie wykroczenie tylko słabość kierowcy.

Ona go chyba tez zauwazyła i zgłupiała. Ani nie zahamowała w pore ani nie przyspieszyła w pore... po prostu czekała co sie stanie.
A ten na moto chyba zrobił to samo... mogł hamowac, mogł połozyc moto, mogł probowac ja ominac...

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2019-09-14 12:50:57
Autor: J.F.
Dnia 14 Sep 2019 10:00:01 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Przez ten powolny wyjazd pewnie myslal ze go widzi i puszcza/stanie,
potem ze sie jeszcze zmiesci ...

J.

Data: 2019-09-14 10:00:01
Autor: Budzik
Pomoc dla policjantów z Gogolina
Użytkownik mk4 mk4@dev.nul ...

Durne tłumaczenie. Powinna mieć tego świadomość i odczekać tyle czasu, żeby coś będące za znakiem zmieniło pozycje i stało się widoczne.

Wszystko zalezy od skali tego przekroczenia.
Bo jaby jechał 150 to jak długo musiałaby tam stac...?
Ale przyznaje ze w tym przypadku wyglada na to ze moto wcale nie zapierdalało i ze było je widac.

ale czemu motocyklista nie hamował...?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2019-09-11 19:38:14
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d790675$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To zobacz, a potem pisz :-)

J.

Data: 2019-09-11 22:22:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-09-11 o 19:38, J.F. pisze:

[...]

Mam zablokowana javę i java skrypt więc nie zobaczę.
Powód do uznania winnym motocyklisty znalazłem bez tego
zgodnie z sugestią przedpiscy.
A czasy kiedy winnym stawało się z automatu chyba już minęły
w czasach wszechobecnych kamer. No chyba że faktycznie
kobieta ma układy i policja szuka dziury w całym.
Ale to już filmik wyjaśni.

Pozdrawiam

Data: 2019-09-12 12:09:51
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d7957f6$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Niemozliwe, bez JS juz sie przeciez nie da korzystac z internetu :-)
A filmy wbudowane w przegladarke ..

Powód do uznania winnym motocyklisty znalazłem bez tego
zgodnie z sugestią przedpiscy.
A czasy kiedy winnym stawało się z automatu chyba już minęły
w czasach wszechobecnych kamer.

No wlasnie jest kamera, ale to trzeba zobaczyc, zeby ocenic ...

J.

Data: 2019-09-12 12:52:43
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-09-12 o 12:09, J.F. pisze:

[...]

Dzieci nie potrafią. Uzależnieni od internetu widać też nie.
Reszta bez problemu.

[...]

Raczej powinien to zobaczyć fachowiec.
Prędkość pojazdu na podstawie filmu z jego kamery potrafię wyliczyć.
No poza miastem jak można słupki policzyć. :-)
Prędkość pojazdu z kamery auta jadącego na przeciwko lub stojącego
już nie bardzo. Ty pewnie też więc własnooczne zobaczenie niekoniecznie pomoże.

Pozdrawiam

Data: 2019-09-12 20:23:48
Autor: Cavallino
W dniu 11-09-2019 o 19:38, J.F. pisze:
[...]

O filmie idź sobie podyskutuj na youtube.
Tu jest usenet.

Data: 2019-09-12 23:32:19
Autor: kk
On 2019-09-12 20:23, Cavallino wrote:
[...]