Pomoc dla powodzian

Data: 2010-06-07 13:48:43
Autor: heÂŽsk
Pomoc dla powodzian
Podrozujac po obcych landach i kraju sluchalem troche polskiego radia.
Czy my nie mamy na co wydawac naszych pieniedzy?
Za ok 20 mln wozono po kraju szanowne szczatki s.p. Lecha i Marii.
Wczoraj zorganizowano kolejna uroczystosc "wozenia szczatkow" tym
razem ksiedza Popieluszko. Nawet po smierci nie dano temu czlowiekowi
spokoju. Rozumiem, ze "blogoslawiony" meczennik, ale czy musiano
szczatki (nie wiem jakie) przewozic do kolejnej swiatyni?
Wielka uroczystosc, wystrojeni biskupi, oprawa muzyczna, a w tym
czasie ludzie mieli po kilka metrow wody w mieszkaniach. To nie tak
powinno byc. Pieniadze, ktore poszly na oprawe uroczystosci bardziej
przydalyby sie tym ludziom, a ksiadz Jerzy niech by odpoczywal w pokoju. W calosci. To nie jest tylko moje zdanie ale rowniez
kilku znajomych,praktykujacych katolikow. Jestem ciekaw czy zwolennicy
prezesa PiS, dla ktorych nadrzedna dewiza jest: Bog, honor ojczyzna!
w dniu wczorajszym powstrzymali sie od plucia jadem na PO?

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 13:53:33
Autor: konserwator
Pomoc dla powodzian

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jimp061f180hca5oijj7ql74jesu15f7644ax.com...
[...]

No nie przesadzaj. Nie wszyscy powodzianie sa zwolennikami PiSu...

Data: 2010-06-07 13:53:59
Autor: Pikolo
Pomoc dla powodzian

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:jimp061f180hca5oijj7ql74jesu15f7644ax.com...
[...]

To moze muzea, ksieganie tez do likwidacji... na chuj nam to wszystko potrzebne jak mamy GWno i WSI24...

Data: 2010-06-07 14:14:03
Autor: cyc
Pomoc dla powodzian

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huimkp$nva$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co ma piernik do wiatraka ?.
Jesli juz likwidowac to plebanie - palace i biskupie zamki a nie ksiegarnie i muzea. Ja wiem , ze wam Pisowcom to na  ...j ! i tak z tego korzystac nie umiecie i nie wiecie po co sa ksiazki poza tymi opisujacycmi "dzielo papieza " ( koniecznie z kolorowymiobrazkami )  ale mozesz mi wierzyc , ze te akuratnie przybytki sa przez wielu , tych normalnych , niepisowcow , odwiedzane .
Prawem kaduka wogole kosciol uzurpowal sobie prawo zrobienia ze sw. Opatrzbnosci Bozej tzw. "panteonu dla wybitnych Polakow " !.
Kto dal im prawo w ten sposob potraktowac sprawe ? .
Znaczy , ze co , ze ten kto nie zostanie pochowany w tej "swiatyni " a wiec napewno ludzie niwierzacy , czy innej wiary , nie beda juz wybitnym Polakiem ? , to ze ktos pochowany zostanie np. na Powazkach , dyskwalifikuje tylko dlatego , ze nie zostal przez kler dopuszczony do "wybitnosci " , ze nie dostal od nich swoistego bo kleszego certyfikatu na " wybitnosc " ? .
Chowanie tam wybitnych ma jeden cel ! zrobic z tego nikomu nie potrzebnego monumentu centrum finansowego dla kosciola ,cos w rodzaju marketu gdzie ludzie przez nich oglupiani beda pielgrzymkowac i zostawiac pieniadze na nowe limuzyny i sluzbe dla Peatzow , Wielgusow i innych sb - kow , ktorych pelno peta sie wsrod purpuratow i innej czarnej stonki .

cyc

Data: 2010-06-07 17:54:40
Autor: cyc
Pomoc dla powodzian

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huipa2$4ip$1inews.gazeta.pl...

[...]

No i znowu odezwala sie pisorydzykowa "argumentacja " .
W zasadzie moznaby wznosic za takie posty modly dziekczynne bo jak nic innego objawiaja prawdziwe oblicze piso i rydzykolubcow . Sama chrzescijanska ala Rydzyk milosc i bezmiar glupoty z waszych ust plynie . Co zdanie napisane przez ktorego z was to taki wlasnie ak wyzej przejaw rydzykowej "katolickosci " .

cyc

Data: 2010-06-07 13:55:24
Autor: zażółcony
Pomoc dla powodzian

[...]

Pociesz się, że Chińczycy mają większe problemy.

Powiedz, jak to może tak być: potężne trzęsienie ziemi na Wyżynie
Tybetańskiej, dziesiątki(może jużsetki ?) tysięc ofiar - a delegacje
z całego świata zjeżdżają do Polski  na pogrzeb Kaczyńskiego ?

A ja normalnie chodzę do pracy a czasem do kina.
Ludzie w wodzie - a ja idę oglądać Robin Hooda jak sobie strzela
do francuzów ! Kumasz ten nietakt ???

Data: 2010-06-07 14:14:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Pomoc dla powodzian

[...]

A czy to jest zdanie "zwykłych katolików" czy też "prawdziwych katolików"?

Data: 2010-06-07 14:21:46
Autor: heÂŽsk
Pomoc dla powodzian
On Mon, 7 Jun 2010 14:14:31 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

> w dniu wczorajszym powstrzymali sie od plucia jadem na PO?

A czy to jest zdanie "zwykłych katolików" czy też "prawdziwych katolików"?

Napisalem "praktykujacych" czyli zwyklych, nie oszolomow.

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 05:58:18
Autor: Grzegorz Z.
Pomoc dla powodzian

<bogda...@sz.home.pl> wrote:

> U ytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbred...@interia.pl> napisa w wiadomo ci

> A czy to jest zdanie "zwyk ych katolik w" czy te "prawdziwych katolik w"?

Napisalem "praktykujacych" czyli zwyklych, nie oszolomow.

A wy TW zaliczacie się do "zwykłych" katolików, "prawdziwych"
katolików czy do oszołomów?

Pomoc dla powodzian