Pomoc dla powodzian

Data: 2010-06-07 13:55:24
Autor: zażółcony
Pomoc dla powodzian

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jimp061f180hca5oijj7ql74jesu15f7644ax.com...
Podrozujac po obcych landach i kraju sluchalem troche polskiego radia.
Czy my nie mamy na co wydawac naszych pieniedzy?
Za ok 20 mln wozono po kraju szanowne szczatki s.p. Lecha i Marii.
Wczoraj zorganizowano kolejna uroczystosc "wozenia szczatkow" tym
razem ksiedza Popieluszko. Nawet po smierci nie dano temu czlowiekowi
spokoju. Rozumiem, ze "blogoslawiony" meczennik, ale czy musiano
szczatki (nie wiem jakie) przewozic do kolejnej swiatyni?
Wielka uroczystosc, wystrojeni biskupi, oprawa muzyczna, a w tym
czasie ludzie mieli po kilka metrow wody w mieszkaniach. To nie tak
powinno byc. Pieniadze, ktore poszly na oprawe uroczystosci bardziej
przydalyby sie tym ludziom, a ksiadz Jerzy niech by odpoczywal
w pokoju. W calosci. To nie jest tylko moje zdanie ale rowniez
kilku znajomych,praktykujacych katolikow. Jestem ciekaw czy zwolennicy
prezesa PiS, dla ktorych nadrzedna dewiza jest: Bog, honor ojczyzna!
w dniu wczorajszym powstrzymali sie od plucia jadem na PO?

Pociesz się, że Chińczycy mają większe problemy.

Powiedz, jak to może tak być: potężne trzęsienie ziemi na Wyżynie
Tybetańskiej, dziesiątki(może jużsetki ?) tysięc ofiar - a delegacje
z całego świata zjeżdżają do Polski  na pogrzeb Kaczyńskiego ?

A ja normalnie chodzę do pracy a czasem do kina.
Ludzie w wodzie - a ja idę oglądać Robin Hooda jak sobie strzela
do francuzów ! Kumasz ten nietakt ???

Pomoc dla powodzian