[OT] Pomoc potrzebna w g³osowaniu :)

Data: 2011-01-15 20:09:08
Autor: Dominik Mirowski
[OT] Pomoc potrzebna w g³osowaniu :)
Jak zauwa¿y³em zawsze mo¿na na was liczyæ gdy trzeba pomóc kobiecie w
potrzebie ;).

Tym razem trzeba wesprzeæ Aniê Kamiñsk± - Mistrzyniê ¦wiata w MTBO (rowerowa
jazda na orientacjê - jak to u nas nazwano).

Miasto Warszawa organizuje Plebiscyt na Najlepszych Sportowców Warszawy
2010:
http://konkursy.um.warszawa.pl/plebiscyt-na-najlepszego-sportowca

Dla mieszkañców Warszawy i okolicy dodatkowa atrakcja - mo¿na wygraæ
zaproszenia na imprezê rozdania nagród...

Wesprzyjcie Aniê swoimi g³osami - wype³nienie formularza zajmuje tylko chwilê :)

Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-01-15 21:24:19
Autor: tanill
[OT] Pomoc potrzebna w g³osowaniu :)

U¿ytkownik "Dominik Mirowski"  napisa³ w wiadomo¶ci > Jak zauwa¿y³em zawsze mo¿na na was liczyæ gdy trzeba pomóc kobiecie w
potrzebie ;).

Tak, mo¿na liczyæ, nale¿y za³o¿yæ grupê pl.rec.frajerzy, subskrypcjê zrobiê bo naiwny dureñ jestem a raczej by³em i skutecznie bêdê wybija³ z g³owy naiwnym by omijali taki szajs ignorowaæ. Poszukaj w±tku o kuchni ikea

Data: 2011-01-15 22:04:32
Autor: Dominik Mirowski
[OT] Pomoc potrzebna w g³osowaniu :)
tanill wyklepa³(a) :

[...]

Ehh, jak widaæ mama ci wypra³a poczucie humoru razem z pieluchami :).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

[OT] Pomoc potrzebna w g³osowaniu :)