Pomoc powodzianom - "bankierzy" otwórzcie portfele

Data: 2010-05-19 09:54:53
Autor: Charlie delta
Pomoc powodzianom - "bankierzy" otwórzcie portfele
Data: 2010-05-19 19:34:00
Autor: Pyrtek
Pomoc powodzianom - "bankierzy" otwĂłrzcie por tfele
Charlie delta pisze:
http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

"Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-19 12:12:41
Autor: szczurwa
On 19 Maj, 19:34, Pyrtek <upixb_at_lykamspam...@null.com> wrote:

"Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

....dobre ! To byl klasyk. Chyba przez to komuchy przerżnęły wybory !

Data: 2010-05-19 13:12:49
Autor: Charlie delta
Charlie delta pisze:

>http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

"Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

miłosierdzie i współczucie

kiedyś to zrozumiecie

oby nie na własnej skórce

Data: 2010-05-19 22:15:22
Autor: Tomasz Chmielewski
Charlie delta pisze:

[...]

Ile wplaciles?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-24 09:43:50
Autor: Charlie delta
On 19 Maj, 22:15, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

> miłosierdzie i współczucie

> kiedyś to zrozumiecie

> oby nie na własnej skórce

Ile wplaciles?

5000 PLN

Data: 2010-05-24 18:47:19
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 24.05.2010 18:43, Charlie delta wrote:

miłosierdzie i współczucie

kiedyś to zrozumiecie

oby nie na własnej skórce

Ile wplaciles?

5000 PLN

Na jakie konto?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-24 09:51:52
Autor: Charlie delta
On 24 Maj, 18:47, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

> 5000 PLN

Na jakie konto?

--
Tomasz Chmielewskihttp://wpkg.org

caritas - pko bp sa

Data: 2010-05-19 22:22:09
Autor: Pyrtek
Charlie delta pisze:
[...]

Miłosierdzie okazuję konkretnym osobom po zapoznaniu się z ich konkretną sytuacją i po wykluczeniu możliwości wyłudzenia (na ile wydaje mi się to możliwe i skuteczne). A swój 1% przekazuję właśnie na Caritas. Jakoś bardziej im wierzę, niż owsikom. Pomyślcie, ile mogą dać prowizji firmy produkujące sprzęt medyczny...

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-20 01:51:15
Autor: badzio
On 19 Maj, 22:22, Pyrtek <upixb_at_lykamspam...@null.com> wrote:
Charlie delta pisze:

> [...]

sytuacją i po wykluczeniu możliwości wyłudzenia (na ile wydaje mi się to
możliwe i skuteczne). A swój 1% przekazuję właśnie na Caritas. Jakoś

Sprobuj zaprzyjaznic sie z kims pracujacym w caritasie. Jak opowie Ci
szczegoly to zmienisz zdanie :)

Data: 2010-05-20 10:26:45
Autor: Grześ
Pomoc powodzianom -
mi=B3osierdzie i wsp=F3=B3czucie

Ależ chyba każdy im współczuje, to nie znaczy jednak że zwalnia ich to z
dbania o własny interes (czyli ubezpieczania się). --

Data: 2010-05-21 00:56:38
Autor: Animka
Pomoc powodzianom -
W dniu 2010-05-20 12:26, Grześ  pisze:
mi=B3osierdzie i wsp=F3=B3czucie

Ależ chyba każdy im współczuje, to nie znaczy jednak że zwalnia ich to z
dbania o własny interes (czyli ubezpieczania się).

Zaproponuj wysokość ubezpieczenia i ile trzeba zaplacić. Np. na ubezpieczenie piętrowego domu i dobytku, w domu, w którym po takiej powodzi jest wszystko zniszczone.

--
animka

Data: 2010-05-23 20:59:30
Autor: Ranger
Pomoc powodzianom -
Animka pisze:
[...]

Od tego jest wycena ubezpieczyciela, albo ubezpieczającego, tak? Auto jak ubezpieczasz na OC też wiesz na jaką kwotę, w czym masz problem?
Jak ktoś chce mieć spokój to ubezpiecza wartość domu wraz z wyposażeniem.
Płaci wtedy więcej, bo jest wyższa kwota ubezpieczenia, nie chce albo twierdzi że to za dużo to bierze wariant tańszy, dla każdego coś przygotują.

Wejdź sobie na dowolną stronę z kalkulatorem to Ci wyliczy i będziesz miała pojęcie o stawkach.
Zrobiłem wyliczenie dla pierwszego z brzegu alianza - 70m mieszkanie 300 tys, wyposażenie 50 tys, nww - łączna składka ROCZNA - 432 pln, dużo?

Mieszkam na 3 piętrze w miejscu gdzie 13 lat temu była powódź i chałupy nie ubezpieczam. Ale jak ktoś mieszka na parterze i w zasięgu ew. powodzi to sam się pakuje w problemy jak żydzi te 500 na rok.
Zastraszające jest, że tak wielu ludzi z terenów gdzie już była powódź uznało że raz na 1000 lat zaleje i starczy - bo ile razy może być powódź tysiąclecia? :)

Gdyby nie było możliwości ubezpieczenia, to ok - robimy masową zrzutę, ale ubezpieczycieli jest od ch... więc sorry, wodę i jedzenie mogę dać, ale nie kasę.

Pzdr
Ranger

Data: 2010-05-19 19:43:51
Autor: Paweł
Pyrtek wrote:

Charlie delta pisze:
http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

"Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

i nie budowac 50m od walu / na terenie zalewowym.

Data: 2010-05-19 12:13:00
Autor: szczurwa
On 19 Maj, 19:43, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

i nie budowac 50m od walu / na terenie zalewowym.

....jeszcze lepsze !

Data: 2010-05-23 19:15:59
Autor: KOMTUR
W dniu 2010-05-19 21:13, szczurwa pisze:
On 19 Maj, 19:43, Paweł<r...@127.0.0.1>  wrote:

i nie budowac 50m od walu / na terenie zalewowym.

....jeszcze lepsze !

ale prawdziwe.

Chcesz miec spokoj ubezpiecz dom, a jak nie ubezpieczyles to nie jecz , ze cie zalalo i chcesz kase z moich podatkow.

--
KOMTUR

Data: 2010-05-20 10:24:09
Autor: Grześ
Pomoc powodzianom -
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

1. nikomu śmierć z głodu nie grozi i to jest podstawowa tutaj rola państwa
2. mieszkać też mają gdzie na razie tymczasowo, a jak woda opadnie to wrócą do
swoich domów.
3. od tego są ubezpieczenia, żeby w razie zdarzeń losowych takich jak choćby
powódź dostać odszkodowanie by przywrócić mienie do stanu sprzed szkody i nie
jest to drogie (najwyżej kilka paczek papierosów + kilka butelek wódki nie
skonsumuje się w ciągu roku).
4. dlaczego państwo ma traktować kogoś nierówno i popierać bumelactwo? Jeden
się ubezpieczy i dostanie kasę od zakładu ubezpieczeń, a drugi tego nie zrobi
i też dostanie kasę tylko z budżetu? To czy ta osoba która kupiłą polisę nie
czuje się oszukana? Zrób wywiad czy ludzie poszkodowani w powodzi 1997 r.
wyciągnęli wnioski i wykupują polisy, bo ja myślę że nie, bo są przyzwyczajeni
do rozdawnictwa. 5. Tylko idiota buduje dom na terenie zalewowym i drugi idiota wydaje na to
pozwolenie. Może latem przy ciepłych wieczorach i długich dniach jest urokliwe
popatrzeć na rzeczkę przez okno albo z tarasu przy grillu, ale wiosną jak są
roztopy i ulewy takie coś zdarza się.
6. Włodek Cimoszewicz dobrze powiedział, ale takie Leppery wyciągnęły 1 zdanie
z szerszego kontekstu.

Data: 2010-05-21 00:50:24
Autor: Animka
W dniu 2010-05-20 01:13, Maar pisze:
"Charlie delta"<charlie.delta.trader@gmail.com>  wrote in message
http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

Caritas to organizacja katolicka, a wszystko co katolickie smierdzi
oszustwem, wyludzeniami i dupczeniem za friko.

Ja dałam na Emerytów.

--
animka

Pomoc powodzianom - "bankierzy" otwórzcie portfele