Pomoc przy wyborze samochodu

Data: 2013-02-12 17:55:36
Autor: me-how
Pomoc przy wyborze samochodu
W dniu 2013-02-11 23:20, Michał Kowalski pisze:
> Budżet najlepiej do 30k, może być do 40k, w przypadku skrajnym max 45k.
> Potrzebna faktura (jednoosobowa działalność gosp.)
> Kombi (duży bagażnik)
> Najlepiej dizel lub benzyna plus gaz (trochÄ™ miasto i trasy do 550 km)
> Najlepiej Zachodniopomorskie

cześć, 3 lata temu szukałem podobnego auta, i kupiłem logana mcv :)
ma wielki bagażnik, jest tani w obsłudze i naprawie - choć nic się jeszcze nie popsuło, tanie AC, nowy masz z FV, i nikt nawet kołpaków jeszcze nie ukradł

prestiż auta żaden, ale parkując obojętnie gdzie, mam pewność że jak wrócę on będzie stał, a często mam w bagażniku graty warte więcej niż samo auto, auto typowe do pracy, sąsiedzi raczej nie będą zazdrościć :)

w KIA 7 lat gwarancji to masz chyba na plastikową kierownicę, policz koszty serwisowania przez ten czas, które pewnie są warunkiem niezbędnym do utrzymania tej gwarancji

Rumunką nigdy nie byłem w serwisie, nawet nie wiem ile miała gwarancji

Data: 2013-02-12 18:02:52
Autor: Cavallino
Pomoc przy wyborze samochodu

Użytkownik "me-how" <terefere@kuku.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

w KIA 7 lat gwarancji to masz chyba na plastikowÄ… kierownicÄ™,

Bzdura, kolejny który nie wie o czym gada.
Na kierownicÄ™ akurat jest 5 lat.

Zresztą w Kia gwarancja to faktycznie kit - bo zazwyczaj nie trzeba z niej korzystać, jako że auto jest zrobione tak, że wytrzymuje ten czas bez specjalnych usterek.
W Renault jest identycznie, tylko że gwarancja na 2 lata, potem leci wszystko.....

policz koszty serwisowania przez ten czas

300 zł rocznie.
W Norauto przegląd każdego innego auta zrobią Ci za 200, a i tak będzie bardziej okrojony.
Czyli różnica to raptem 100 zł rocznie - faktycznie nie do przeskoczenia.....
W przypadku aut ze stajni Renault pewnie koszty dojazdów do serwisu w danym roku wyjdą drożej.

Rumunką nigdy nie byłem w serwisie

No pewnie, bo po co, skoro koła się jeszcze kręcą.
A potem mówią że Polacy o auta dbają.

Data: 2013-02-12 19:52:56
Autor: me-how
W dniu 2013-02-12 18:02, Cavallino pisze:

Rumunką nigdy nie byłem w serwisie

No pewnie, bo po co, skoro koła się jeszcze kręcą.
A potem mówią że Polacy o auta dbają.

czy dbanie po auto oznacza jeżdżenie do aso? gdzie za wymianę oleju chcą 450 zeta? akurat z tym autem można olać ich sikiem prostym, wiec nie uogólniaj dobrze?

Data: 2013-02-12 22:33:43
Autor: Cavallino

Użytkownik "me-how" <terefere@kuku.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:511a8f8a$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-12 18:02, Cavallino pisze:

Rumunką nigdy nie byłem w serwisie

No pewnie, bo po co, skoro koła się jeszcze kręcą.
A potem mówią że Polacy o auta dbają.

czy dbanie po auto oznacza jeżdżenie do aso?

Nie ma obowiązku jeżdżenia do ASO, a wymiana oleju pewnie zamyka się w 50 zł również w ASO.
Wystarczy sie zainteresować kosztami przed przeglądem.

Data: 2013-02-13 15:33:38
Autor: Chris
Pomoc przy wyborze samochodu
Cavallino nabazgrał(a):

[...]
50 zÅ‚  również w ASO.

Jakieś grosze o ile pamiętam.
Przy okazji po 4 latach wymienili za free maglownicę, drązki bo jakieś minimalne stuki były.

Data: 2013-02-13 13:44:33
Autor: tyran
On 2013-02-12 17:55, me-how wrote:
> [...]

ma wielki bagażnik, jest tani w obsłudze i naprawie - choć nic się
jeszcze nie popsuło, tanie AC, nowy masz z FV, i nikt nawet kołpaków

Ja mialem podobnie, do wyboru byl Avensis, Volvo V70 i Honda Accord. Wybralem ostatni, nie zaluje. Kupilem uzywany na FV VAT (tutaj mi sie po prostu trafilo).

--
tyran

Pomoc przy wyborze samochodu