Pomoc w doborze roweru

Data: 2012-03-26 07:09:33
Autor: rmikke
Pomoc w doborze roweru
Dnia Sat, 24 Mar 2012 23:52:26 +0100, Artur naskrobał/a:

Witam,

Przymierzam się do zakupu roweru, bym mógł nim jeździć do pracy (w jedną stronę mam ok 12km).

Proszę o pomoc w doborze roweru w cenie do ok 1800 zł, dodam iż mam 184cm wzrostu, ok 85kg.

Rower ma służyć głównie do jazdy miejskiej, ale sporadycznie również na przejażdżki do lasu, więc chyba rower trekkingowy będzie najlepszy(?).

Jakie modele byście zaproponowali do tej kwoty?

Na sporadyczne przejazdzki do lasu, to sie nie przejmuj, miejska koza tez bedzie
dobra. Albo cross, jesli chcesz jezdzic szybko.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Pomoc w doborze roweru