Pomoc w doborze ¶wiatełek dla wielkiej akcji

Data: 2009-10-19 08:13:16
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Pomoc w doborze ¶wiatełek dla wielkiej akcji
Moje jedno ale - wlasnie dlatego nie lubie akcji 'promocyjnych' bo
'dostaje sie' najgorszy chlam - bo najtanszy. Skoro ma sie przykrecic
bez srubokretu, to i odpadnie w miare szybko - przednie dokreci sie
reka, ale tylne musi bys na srubke przeciez.

Jesli kupujecie 10 tys. sztuk to przeciez dostaniecie pokazny upust.
Co ja mowie - mozecie zlozyc zamowienie u samego producenta.

Takze - niestety nie zachwyca mnie pomysl kupowania i rozdawania
chlamu. Zawsze jak widze, ze firma rozdaje cos w branzy w ktorej sie
troche orientuje i po przyjrzeniu sie stwierdzam, ze to low-endowy
shit z Chin, to odchodze z wielkim niesmakiem...

Data: 2009-10-19 17:58:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail frank.castle0407@googlemail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hmmm
ja mam przednia sigme mocowana na pasek z rzepem.
Jakos nie odpadła...
Z tego co pisał watkotwórca - wcale nie szuka najtanszego chłamu tylko wlasnie cos posrodku.

"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2009-10-19 18:08:22
Autor: Jan Srzednicki
Pomoc w doborze światełek dla wielkiej akcji
On 2009-10-19, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail frank.castle0407@googlemail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Jak tak - to mogę z czystym sumieniem zarekomendować Sigmę Triled na
przód. Koszt co prawda ~50zł w detalu, ale za to uchwyt trzyma bardzo
dzielnie, zaĹ› montaĹĽ trwa 2 sekundy. No i to naprawdÄ™ dobra lampka
pozycyjna, zaĹ› 3 AA w niej trzymajÄ… eony.

Data: 2009-10-19 19:38:33
Autor: amrac
Pomoc w doborze s'wiate?ek dla wiel kiej akcji
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
[...]

A czyli wszystkie lampki, do motowania których nie potrzebne sa; narze;dzia to ch?am? Nie no, czepiam sie;, wiem o co chodzi?o:)

Data: 2009-10-19 20:49:21
Autor: KuFeL
[...]

w jednym z ostatnich BB albo MR, nie pamietam, bylo porownanie wiekszosci dostepnych na rynku swiatelek. W nizszym segmecie, tym ~20-30 PLN sporo bylo takich samych modeli wystepujacych pod roznymi markami. Mysle ze bezposredni kontakt z producentem moglby okazac sie zbawienny. Po kontenerze jednych i drugich z Chin i zrobione. A do tego bedzie mozna zaoferowac przyzwoita jakosc.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-19 12:27:47
Autor: Jesse Custer
Pomoc w doborze ¶wiatełek dla wielkiej akcji
Ciekawa inicjatywa, my¶lę że większo¶ć batmanów nie zdaje sobie sprawy
że ich nie widać, a reszta nie będzie wozić lampek bo: ciężkie,
baterie trzeba zmieniać, woziłem ale odpadła, itp (niepotrzebne
skre¶lić ). Proponował bym inny patent:
naklejki odblaskowe. Swego czasu były do dostania na allegro, cena
zdaje się w okolicach 1 zł za 2 sztuki. W działaniu podobne do pasków
odblaskowych w oponach, widoczne, trwałe (moje wisz± na ramie już 3
sezon i nie zamierz± się odklejać itp). Wizualnie wygl±da to tak:
http://mk.slask.pl/wp-content/uploads/styczen-2009/p1030793.jpg (rower
za czerwon± poziomk± ). Ewentualnie podobny patent tyle że na
szprychy: http://www.allegro.pl/item773792233_odblaski_rowerowe_na_szprychy_firmy_3m.html

Data: 2009-10-19 19:32:44
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-19, Jesse Custer wrote:
Ciekawa inicjatywa, myślę że większość batmanów nie zdaje sobie sprawy
że ich nie widać, a reszta nie będzie wozić lampek bo: ciężkie,
baterie trzeba zmieniać, woziłem ale odpadła, itp (niepotrzebne
skreślić ). Proponował bym inny patent:

Proponujesz półśrodek, bo w niektórych sytuacjach odblaski nie działają.

Naklejki odblaskowe jak najbardziej, ale jeśli już, to jako dodatek do
takiej akcji. Koszty takich naklejek będą minimalne, więc możnaby
dorzucić.

Data: 2009-10-19 14:16:21
Autor: Jesse Custer
Pomoc w doborze ¶wiatełek dla wielkiej akcji

Proponujesz pół¶rodek, bo w niektórych sytuacjach odblaski nie działaj±.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Tzn w jakich nie działaj±? ( Z ciekawo¶ci pytam, nie w ramach
ataku :) ) Z moich obserwacji wynika że je¶li jest jakie¶ zewnętrzne
Ľródło ¶wiatła w postaci samochodu, latarni itp to odblask ¶wieci
dosyć mocno, przynajmniej te nowej generacji.  Ale pół¶rodkiem z się
zgadzam, lampki musz± być choćby po to żeby po ciemku zauważyć ze
kolekcjonerzy metali znowu podprowadzili kratkę od studzienki ;)

Data: 2009-10-20 09:22:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-19, Jesse Custer wrote:

Proponujesz półśrodek, bo w niektórych sytuacjach odblaski nie działają.

Tzn w jakich nie działają? ( Z ciekawości pytam, nie w ramach
ataku :) ) Z moich obserwacji wynika że jeśli jest jakieś zewnętrzne
źródło światła w postaci samochodu, latarni itp to odblask świeci
dosyć mocno, przynajmniej te nowej generacji.  Ale półśrodkiem z siÄ™
zgadzam, lampki muszą być choćby po to żeby po ciemku zauważyć ze
kolekcjonerzy metali znowu podprowadzili kratkÄ™ od studzienki ;)

Nie działają, gdy masz dwóch typów na kolizyjnym tylko z odblaskami.

Nie działają, gdy oświetlający nie jest skierowany na wprost wobec
wyodblaskowanego (np. na skrzyżowaniu będąc na drodze podporządkowanej).

Data: 2009-10-20 10:51:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pomoc w doborze ¶wiatełek dla wielkiej akcji
Jesse Custer bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Tzn w jakich nie działaj±?

Spotkania dwóch batmanów.
Oczami będ± ¶wiecić? ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-10-20 14:20:01
Autor: KuFeL
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Jesse Custer bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Tzn w jakich nie działaj±?

Spotkania dwóch batmanów.
Oczami będ± ¶wiecić? ;-)

a to wtedy echolokacja nie dziala? ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-20 14:36:24
Autor: Coaster
KuFeL wrote:
[...]

Po co? Zwykly noktowizor wystarczy :-P

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-20 12:37:20
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-20, Coaster wrote:
KuFeL wrote:
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Jesse Custer bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tzn w jakich nie działają?

Spotkania dwĂłch batmanĂłw.
Oczami będą świecić? ;-)

a to wtedy echolokacja nie dziala? ;)

Po co? Zwykly noktowizor wystarczy :-P

A co w przypadku ataku zombie na rowerach, ktĂłrych kolana nie roztopiÄ…
śniegu? :)

Data: 2009-10-20 14:57:30
Autor: Coaster
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-10-20, Coaster wrote:
KuFeL wrote:
[...]

Rany! Nie posiadasz podstawowych informacji! Wez uzupelnij braki w wiedzy, bo jeszcze z tego bedzie jakies nieszczescie! :-P
http://www.archive.org/details/What_To_Do_In_A_Zombie_Attack
http://www.archive.org/details/How_to_Survive_a_Zombie_Epidemic
http://www.archive.org/details/Zombie_Attack_Festival_Cut