Pomoc w ocenie/zakupie roweru

Data: 2015-02-17 01:02:30
Autor: marcinklotz
Pomoc w ocenie/zakupie roweru
Cześć,

Prosze Was o radę. Mam możliwość zakupu roweru z tej aukcji. Nie znam się na rowerach i te nazwy podzespołów nic mi nie mówią. Roweru potrzebuję do amatorskiej "niedzielnej" jazdy. Zakładając, że jest tak jak pisze sprzedający , czy ten rower
http://allegro.pl/show_item.php?item=5075308750
wart jest te 500zł?

Dziękuję za rady,
pozdrawiam,
Marcin

Data: 2015-02-17 10:11:35
Autor: Jacek Maciejewski
Pomoc w ocenie/zakupie roweru
Dnia Tue, 17 Feb 2015 01:02:30 -0800 (PST), marcinklotz@gmail.com
napisał(a):

[...]

Hej, aukcja skończyła się zanim napisałeś maila :) A rower IMO jest wart
500 zł nawet jeśli będziesz musiał jeździć po mokrym bez błotników :)

--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-17 10:20:26
Autor: qrt
napisał(a):

[...]

cieżko powiedzieć - osprzęt szału nie robi - raczej srednio-niska półka -
te 3700 to ja nie wiem w jakich okolicznościach ów człowiek za to zapłacił. Jeśli żeczywiście ma 2 tyś przebiegu to może i warto ale łańcuch pewnikiem
do zmiany. Być może kaseta również. Nalezy pamiętać iż to spezęt prawie sprzed dwóch dekad wiec warto by pewnie
zmienić ogumienie oraz linki, pancerze, przesmarować piasty ect - przy
takim przebiegu nikt pewnie nigdy tego nie robił.

Data: 2015-02-17 02:28:31
Autor: marcinklotz
napisał(a):

> [...]

zmienić ogumienie oraz linki, pancerze, przesmarować piasty ect - przy
takim przebiegu nikt pewnie nigdy tego nie robił.

Wiem, że rower stary, tylko w tych pieniądzach ciężko znaleźć coś w miarę nowego i dobrego. Wybór mam pomiędzy czymś starszym, ale nie koniecznie złym, a nowym marketowcem za 800zł z hamulcami tarczowymi i "super" osprzętem. Wydaje mi sie, że lepiej z średniej półki stary niz z najniższej nowy. Czy nie?

Data: 2015-02-17 02:29:48
Autor: marcinklotz

Data: 2015-02-17 12:59:39
Autor: qrt
Pomoc w ocenie/zakupie roweru

napisał(a):

[...]

zasadniczo to w pełni masz racje. chodzi o to ze da sie wychaczyć w tej cenie "coś bardziej". To nie jest rower który by rozpalał wyobraźnie miłośnika klasyków :D

Oczywiście to nie jest zła opcja - jak pisałem wszystko zależy od stanu -
ale np pod koniec lata czy na jesieni bywają lepsze okazje. A z nastaniem wiosny popyt bedzie wiekszy wiec kupić coś fajnego bedzie
gorzej. No i pamietaj. taki wiekowy rower nawet jesli ma mały przebieg z miejsca
kwalifikuje sie do generalnego przeglądu. Smarowanie WSZYSTKIEGO + wymiana
gum, linek i pancerzy.

Data: 2015-02-17 05:46:38
Autor: marcinklotz
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 13:00:13 UTC+1 użytkownik qrt napisał:
Dnia Tue, 17 Feb 2015 02:29:48 -0800 (PST), marci...@gmail.com
napisał(a):

> [...]

kwalifikuje sie do generalnego przeglądu. Smarowanie WSZYSTKIEGO + wymiana

Dzięki za pomoc. Zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba bedzie mu zrobić przegląd. Trochę przespałem zimę i teraz muszę brać co jest. Jeszcze raz dzięki za rady.

Data: 2015-02-17 18:07:54
Autor: ToMasz
Pomoc w ocenie/zakupie roweru

Dzięki za pomoc. Zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba bedzie mu zrobić przegląd. Trochę przespałem zimę i teraz muszę brać co jest. Jeszcze raz dzięki za rady.

kupiłeś bardzo dobry rower, jak za tą kasę. Ze względu na nie najwyższa klasę, części zamienne będą tanie. ze względu że to nie jest klasa "supermarket" części te będą przyzwolicie trwałe.
Zakładając że oczywiście sam w sobie rower nie jest uszkodzony. Kolejna sprawa - zważ go. bo jak ma obiecane 12 kg, to kupiłeś super ekstra rower
ToMasz

Data: 2015-02-17 19:28:29
Autor: qrt
Dnia Tue, 17 Feb 2015 18:07:54 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

mi sie dla przykładu bardziej podoba ten http://allegro.pl/rower-trek-7000-alu-shimano-stx-se-amor-marzocchi-i5060670042.html

orginalne malowanie, fajny widelec.
 Choć oczywiście korby na 5 śrub to już spory problem w razie potrzeby
wymiany koronki. Dobre klocki do canti też już nie jest łatwo kupić.

Pomoc w ocenie/zakupie roweru