Pomoc w ocenie/zakupie roweru

Data: 2015-02-17 10:11:35
Autor: Jacek Maciejewski
Pomoc w ocenie/zakupie roweru
Dnia Tue, 17 Feb 2015 01:02:30 -0800 (PST), marcinklotz@gmail.com
napisał(a):

Cześć,

Prosze Was o radę. Mam możliwość zakupu roweru z tej aukcji. Nie znam się na rowerach i te nazwy podzespołów nic mi nie mówią. Roweru potrzebuję do amatorskiej "niedzielnej" jazdy. Zakładając, że jest tak jak pisze sprzedający , czy ten rower
http://allegro.pl/show_item.php?item=5075308750
wart jest te 500zł?

Hej, aukcja skończyła się zanim napisałeś maila :) A rower IMO jest wart
500 zł nawet jeśli będziesz musiał jeździć po mokrym bez błotników :)

--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Pomoc w ocenie/zakupie roweru