Pomoc w usunięciu danych z BIK

Data: 2010-03-09 23:30:20
Autor: Darek
Pomoc w usunięciu danych z BIK
Jak to możliwe? Myślałem, że BIK przechowuje wszystkie dane przez 5 lat
i nie ma możliwości usunięcia ich z rejestru. Może ktoś mnie oświeci?
Pozdrawiam Dan.

Może ma to związek z nowelizacją prawa bankowego, która nakładała na banki obowiązek przyjmowania oświadczenia o zgodzie na przetwarzaniu danych przez BIK po wygaśnięciu zobowiązania. Wydaje mi się że wpisy przed nowelizacją miały być usunięte przez BIK. Ale nie zauważyłem masowego usuwania wpisów. Może usuwają na wyraźne żądanie klienta?

Darek

Pomoc w usunięciu danych z BIK