Pomoc w wyborze.

Data: 2012-03-27 19:04:47
Autor: morghul
Pomoc w wyborze.
Witam wszystkich ;) .
Mój problem polega na wyborze nowego chińczyka (do 3,5tyś) lub coś używanego (2tyś).

Z definicji chińczyki to szmelc.

Chodzi o to, że nowego chińczyka można rozłożyć na raty.

Sprzedasz go zanim spłacisz ;)

A więc : Znalazłem ostatnio coś takiego :
http://www.moto.suwalki.info/index.php?dzial=ogloszenie&numer=192481
Jest ładny

Nie jest ale co ja tam wiem. Wydech wygląda przekomicznie :D

sprawdzić. Jak uważacie, czym dłużej pojeżdżę ?

Nie wiadomo, ta RS50 ma 19 lat. To jest, dla takiego małego silniczka, jak by to powiedzieć... w chuj!
Na twoje pytanie nie ma poprawnej odpowiedzi :). A nie, czekaj! Jest! Kup ten który ci się bardziej podoba i do tego jest tańszy.

--

morghul

Pomoc w wyborze.