Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)

Data: 2020-08-28 13:07:43
Autor: Pete
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
Hello, K.
On 28.08.2020 12:09 you wrote:

> Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami

Zaplanuj np tym:
https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-c1-c-d1-d-t/access
 --
Pete

Data: 2020-08-28 13:30:57
Autor: K
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
On 28/08/2020 12:07, Pete wrote:
Hello, K.
On 28.08.2020 12:09 you wrote:

  > Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami

Zaplanuj np tym:
https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-c1-c-d1-d-t/access

Ale to jest diesel dla cebularzy, ja chce isc z postepem.

Data: 2020-08-28 17:19:53
Autor: Pete
On 28.08.2020 14:30 you wrote:

> Ale to jest diesel dla cebularzy, ja chce isc z postepem.

Tylko dlaczego wozidłem do miasta chcesz wyjechać poza?

--
Pete

Data: 2020-08-29 17:57:42
Autor: Master
W dniu 2020-08-28 o 14:30, K pisze:

Ale to jest diesel dla cebularzy, ja chce isc z postepem.

Jeśli chcesz być postępowy i na prawdę ekologiczny wybierz Aixama.

Jak chcesz poklasku u przechodniów i celebrytów wybierz elektryka.

Chociaż... Za Aixamem częściej się ludzie oglądają bo go słychać ;-)

Data: 2020-08-28 13:33:47
Autor: robot
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
W dniu 28.08.2020 o 13:07, Pete pisze:
Hello, K.
On 28.08.2020 12:09 you wrote:

  > Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami

Zaplanuj np tym:
https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-c1-c-d1-d-t/access

Hmmm.
Widzę tam dwa modele "pojazdów osobowych"
Ten tańszy wygląda jak gówno pieska.
Ale ten droższy już nie taki brzydki.
Wygląda jak nowoczesny odkurzacz, czyli tak jak wszystkie dzisiejsze samochody dla biednych. Można się przyzwyczaić.

Data: 2020-08-28 13:45:27
Autor: robot

https://ibb.co/PcqPsdy

Data: 2020-08-29 18:17:50
Autor: Master
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
Data: 2020-08-30 06:58:22
Autor: robot
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
W dniu 29.08.2020 o 18:17, Master pisze:
https://ibb.co/2qcztDq

I nadal odkurzacz fajniejszy.
Jak bym miał wybierać, to bym brał w budzie odkurzacza.

Bonus:

https://youtu.be/aGb8pMIeY6w

Data: 2020-08-28 14:11:34
Autor: Pete
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
Hello, robot.
On 28.08.2020 13:33 you wrote:

> Hmmm. Widzę tam dwa modele "pojazdów osobowych" Ten tańszy wygląda > jak gówno pieska. Ale ten droższy już nie taki brzydki. Wygląda jak > nowoczesny odkurzacz, czyli tak jak wszystkie dzisiejsze samochody > dla biednych. Można się przyzwyczaić.

No. I te wszystkie rady K dla ww elektryka będzie można również zastosować dla tego dizla.

--
Pete

Data: 2020-08-29 17:55:45
Autor: Master
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
Ten diesel ma zasięg 300km. Faktycznie pali 3 litry.
Nie jeździłeś? Żałuj.
Tak jest głośno ;-)

Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)